Ринок одягу та взуття в Україні: зниження частки імпорту на 60% після початку широкомасштабного вторгнення
1118

Ринок одягу та взуття в Україні: зниження частки імпорту на 60% після початку широкомасштабного вторгнення

Аналіз ринку одягу та взуття в Україні проведено компанією Pro-Consulting у квітні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • основні показники ринку одягу та взуття в Україні;
  • ємність даної сфери бізнесу в динаміці за період 2018-2023 років;
  • обсяги та сегментацію імпорту товарів на ринок одягу та взуття в Україні;
  • діяльність основних суб'єктів розглянутого ринку;
  • споживчі вподобання і тренди на ринку одягу та взуття в Україні;
  • перспективні ніші ринку;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок одягу та взуття в Україні, тенденції та проблеми його розвитку.

Готовий аналіз ринку одягу та взуття в Україні можна придбати на сайті компанії. Можливо вас зацікавить також оновлення готового аналізу ринку одягу та франшиз одягу або аналізу ринку швейного обладнання в Україні.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку одягу та взуття в Україні протягом даного періоду засвідчив, що розглянута сфера бізнесу почала зростати та розвиватися після кризи 2014-2015 років. Зі збільшенням купівельної спроможності населення витрати на одяг і взуття зросли. Це привернуло на ринок світові бренди, такі як H&M і New Yorker, які повернулися 2023 року після тимчасового відходу з початком повномасштабної війни. У 2024 році очікується відкриття магазинів групи Inditex, що також вплине на ринок. Можливо, вам також буде цікава аналітика готового дослідження ринку одягу в сегменті Performance/Lifestyle у Грузії або аналізу ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі.

Вплив пандемії та війни

Пандемія COVID-19 2020 року та повномасштабне вторгнення Росії 2022 року мали значний вплив на ринок одягу та взуття в Україні. На початку великої війни частка імпортованої продукції знизилася на 60%, що створило сприятливі умови для розвитку українських виробників. Разом з тим, зниження доходів і міграція населення призвели до скорочення попиту. В умовах дефіциту імпортної продукції українські виробники знайшли нові рішення та ідеї для залучення покупців.

Також повідомляємо, що Pro-Consulting за вашим запитом може оновити аналіз ринку ґудзиків або аналіз ринку жіночої білизни в Україні, а також проведе дослідження будь-якого ринку України та світу за вашим запитом.

Поточні тенденції

  1. Домашній одяг і взуття: у період карантину зріс попит на зручний і практичний одяг. Люди стали більше часу проводити вдома, що вплинуло на їхні уподобання у виборі товарів ринку одягу та взуття в Україні.
  2. Спортивний одяг і взуття: інтерес до спорту і здорового способу життя сприяв зростанню цього сегменту. Багато хто почав займатися спортом вдома або на відкритому повітрі, що збільшило попит на спортивний сегмент ринку одягу та взуття в Україні.
  3. Українські бренди: в умовах зменшення обсягу імпортної продукції українські виробники активно розвиваються, пропонуючи якісні та стильні товари. Це сприяє зростанню популярності місцевих брендів на ринку одягу та взуття в Україні.
  4. Електронна комерція: зі зростанням активності споживачів у мережі «Інтернет» багато компаній почали активно розвивати свої онлайн-платформи. Це дало їм змогу розширити аудиторію та збільшити продажі.

Конкурентне середовище ринку одягу та взуття в Україні

З поверненням на ринок світових брендів, як-от H&M і New Yorker, конкуренція посилюється. Очікується, що 2024 року відкриються магазини групи Inditex, що також вплине на ринок одягу та взуття в Україні. В умовах високої конкуренції, українські виробники будуть прагнути до поліпшення якості продукції та впровадження нових технологій.

Споживчі тренди

Споживачі стають більш вимогливими до якості та стилю одягу та взуття. Вони шукають унікальні та якісні товари, що стимулює виробників ринку одягу та взуття в Україні до створення нових і цікавих колекцій. Також зростає інтерес покупців до екологічно чистої продукції - це впливає на вибір матеріалів і технологій виробництва.

Детальну інформацію про поточний стан даної сфери економічної активності, перспективні для реалізації бізнес-проектів ніші можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку одягу та взуття в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок роздрібної торгівлі непродовольчими товарами

Дата розміщення: 09.10.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами