in stock

Аналіз ринку одягу і франшиз одягу в Україні. 2019 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 55, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 39
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
14100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Індустрія брендового одягу, як і всі інші галузі бізнесу дуже стрімко розвивалася в 2016-2018 році. В цілому, в Україні спостерігається найбільший попит на жіночий одяг, але сегмент чоловічого одягу також має значну частку на ринку.

Основу на ринку України складають бренди економ сегмента. Значну нішу в 2016 - 2018 рр. серед популярних рітейлерів брендового одягу в Україні зайняла Туреччина (частка турецьких брендів на українському ринку зросла з 8-9% (2017 г.) до 15% на поточний момент. Причина популярності турецьких магазинів, перш за все - демократичні ціни і доступність магазинів в багатьох регіонах України, а не тільки Києві та великих містах.
Найпопулярнішими брендами жіночого одягу в 2018 році є Vovk, H&M, Zara, Next та інші.


Близько 90% всіх брендів, які заходять на ринок України відкривають не свої представництва, а лише продають франшизи і насправді господарем магазину є український бізнесмен, який підписує з іноземним рітейлом договір про представництво бренду в Україні, в якомусь певному регіоні або навіть в декількох країнах.

Високі ціни в магазинах брендового одягу в Україні - одна з тенденцій українського ринку одягу. Одяг, взуття та аксесуари від відомих брендів в магазинах України коштують дорожче в порівнянні з аналогами, які можна придбати в країнах ЄС. Таку цінову політику рітейлери пояснюють декількома факторами: по-перше, високі імпортні ставки в Україні на ввезення зарубіжної одягу, по-друге, високі орендні ставки, особливо в столичних ТРЦ.

Український fashion-рітейл має великий потенціал для відомих брендових рітейлерів. По-перше, це одна з найбільших країн Європи, з великою кількістю населення, а значить і великою кількістю потенційних клієнтів для продажу брендового одягу. Крім цього, український ринок є ненасиченим, за кількістю відомих брендових рітейлерів, в даний момент на ринку присутні лише 28% від усіх відомих світових брендів.

Детальний зміст:

Дослідження ринку одягу в Україні
1. Загальна характеристика ринку одягу в Україні в 2016-2018 рр.
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2016-2018 рр. (Основні тенденції, особливості ринку, проблеми та фактори впливу на ринок)
1.2. Плани відомих світових брендів одягу по виходу на ринок України (на підставі даних з відкритих джерел)
2. Аналіз імпорту одягу в Україну в 2016-2018 рр.
2.1. Динаміка обсягів імпорту в розрізі досліджуваних 23 товарних груп; виділення груп товарів, які демонструють найбільший приріст обсягів імпорту в грошовому вираженні
2.2. Основні імпортовані бренди одягу в Україну: ТОП 3 брендів по кожній досліджуваній групі товарів і ТОП 10 брендів в структурі всього обсягу імпорту досліджуваної одягу (перелік і їх частки) в 2018 р, порівняння часткою цих же брендів в 2016 р
2.3. Сегментація імпорту досліджуваного одягу (частки обсягів імпорту досліджуваних груп товару в грошовому вираженні в загальній структурі імпорту) в Україні в 2016-2018 рр.
3. Основні оператори ринку - ТОП-10 fashion-рітейлерів України за площею (зарубіжні бренди) в 2017 р (2018 р. наявності інформації) і їх коротка характеристика
4. Вподобання споживачів щодо брендів одягу в Україні
4.1. Аналіз зміни рейтингу брендів одягу в Україні в 2016-2018 рр. (На підставі даних з відкритих джерел) в розрізі:
- магазин жіночого одягу
- магазин чоловічого одягу
- магазин молодіжного одягу
4.2. Попит на тип одягу (штани, футболки, сорочки, джинси і т.д.) і приналежність одягу до статі в Україні (оцінка на підставі запитів в інтернеті через Google AdWords)
5. Аналіз асортименту одягу по ТОП-10 брендах (на підставі п.3 і п.4): сегментація за типом одягу та належністю до статі
6. Висновки і рекомендації по сегментах одягу, що найбільше розвиваються:
- по виду одягу (для чоловіків, жінок, дітей)
- по типу одягу (штани, футболки, сорочки, джинси і т.д.).
Дослідження ринку франшиз одягу в Україні
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку франшиз одягу в Україні в 2016-2018 рр. - відомі світові бренди в Україні, які працюють по франшизі. Відомі fashion-ритейлери, які надають франшизу і не представлені в Україні (до 5 fashion-рітейлерів)
2. Державне регулювання галузі. Пакет документів, необхідний для відкриття магазину/ів по франшизі. Податки, передбачені законами, розмір і періодичність оплати
3. Основні fashion-ритейлери (українські та іноземні), які надають франшизу в Україні з витратами до 300 000 дол. США (на підставі проведеного дослідження по ринку одягу в Україні)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис (до ТОП-20 компаній)
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку за умовами (за програмами; ціновими сегментами; регіонами)
3.3. Конкурентний аналіз операторів ринку. Формування багатофакторної аналітичної моделі з оцінкою параметрів франшизи компанії з подальшим розрахунком загальної оцінки:
- Загальні витрати
- Відрахування
- Період окупності
- Наявність магазинів в Україні
- Країна бренду
3.4. SWOT-аналіз основних операторів за даними розрахунків п. 3.3.
4. Висновки та рекомендації: 2-3 найбільш привабливі франшизи одягу, їх переваги та перспективи розвитку

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягів імпорту в розрізі досліджуваних товарних груп в грошовому вираженні в 2016-2018 рр., млн дол. США
2. Частки ТОП-20 імпортованих брендів одягу в структурі всього обсягу імпорту досліджуваних товарних груп в грошовому вираженні, в 2016 і 2018 рр., %
3. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Блузки, сорочки та сорочки з короткими рукавами, для жінок або дівчат, трикотажні (6106) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
4. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми, комплекти, піджаки (куртки), блейзери, штани, комбінезони з шлейками, бриджі та шорти, чоловічі або для хлопчиків, трикотажні (6103) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
5. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Сорочки, чоловічі або для хлопчиків, з текстильних тканин, крім трикотажних (6205) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
6. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Одяг та аксесуари одягу дитячі, трикотажні (6111) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р , %
7. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Сукні, спідниці та спідниці-брюки, для жінок або дівчат, з текстильних тканин, крім трикотажних (62044, 62045) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
8. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми спортивні, лижні, купальні та інший одяг, трикотажні (6112, 6114) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
9. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми спортивні, лижні, купальні та інший одяг, з текстильного полотна, крім трикотажних (6211) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
10. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Теніски, майки та інші натільні фуфайки, трикотажні (6109) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
11. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми, комплекти, жакети (куртки), блейзери, сукні, спідниці, спідниці-штани, штани, комбінезони з шлейками, бриджі та шорти, жіночі або для дівчат, трикотажні (6104 ) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
12. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Сорочки чоловічі або для хлопчиків, трикотажні (6105) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
13. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Пальто, плащі, півпальто, накидки, плащі, анораки, вітрозахисні плащі, вітрозахисні куртки та подібні вироби, чоловічі або для хлопчиків, не трикотажні (6201) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівняно з 2016 р., %
14. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Штани, комбінезони з шлейками, бриджі та шорти, чоловічі або для хлопчиків з текстильних тканин, не трикотажні (62034) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
15. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Пальто, напівпальто, накидки, плащі, анораки, вітрозахисні плащі, вітрозахисні куртки та подібні вироби, для жінок або дівчат, трикотажні (6102) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
16. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Пальто, напівпальто, накидки, плащі, анораки, вітрозахисні плащі, вітрозахисні куртки та подібні вироби, чоловічі або для хлопчиків, трикотажні (6101) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
17. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Блузки, сорочки та сорочки з короткими рукавами, для жінок або дівчат, крім трикотажних (6206) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
18. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Жакети (куртки) та блейзери, жіночі або для дівчат, з текстильних тканин, крім трикотажних (62043) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
19. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Штани, комбінезони з шлейками, бриджі та шорти, жіночі або для дівчат, з текстильних тканин, крім трикотажних (62046) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
20. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми та комплекти, чоловічі або для хлопчиків з текстильних тканин, що не трикотажні (62031, 62032) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
21. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Одяг, виготовлений з фетру або нетканих полотен, просочених текстильних полотен або текстильних полотен з покриттям (6113, 6210) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
22. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Пальто, напівпальто, накидки, плащі, анораки, вітрозахисні плащі, вітрозахисні куртки та подібні вироби, для жінок або дівчат з текстильних тканин, крім трикотажних (62021, 62029) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
23. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Костюми та комплекти, для жінок або дівчат, з текстильних тканин, крім трикотажних (62041, 62042) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
24. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Піджаки (куртки) та блейзери, чоловічі або для хлопчиків з текстильних тканин, що не трикотажні (62033) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
25. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Одяг та аксесуари одягу дитячі, з текстильного полотна, крім трикотажних (6209) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
26. Частки ТОП-5 імпортованих брендів одягу в категорії Одяг та аксесуари одягу дитячі, з текстильного полотна, крім трикотажних (6209) в грошовому вираженні в 2018 р. в порівнянні з 2016 р., %
27. Частки обсягів імпорту досліджуваних груп товару в грошовому вираженні в загальній структурі імпорту в 2016 - 2018 рр., %
28. Основні оператори ринку - ТОП-10 fashion-рітейлерів України за площею (зарубіжні бренди) станом на 2017 р.
29. Найбільш затребувані товарні групи одягу в 2018 році, %
30. Сегментація ТОП-10 брендів одягу в Україні за належністю до статі
31. Сегментація ТОП-10 брендів одягу в Україні за типом одягу
32. Популярні бренди міжнародних рітейлерів, які представлені в Україні, виключно по франшизі
33. ТОП-5 fashion-рітейлерів, які надають франшизу і не представлені в Україні
34. ТОП-20 основних компаній, які пропонують можливість придбати франшизу одягу в Україні і їх опис
35. Основні характеристики франшиз ТОП-20 основних компаній, які пропонують можливість придбати франшизу одягу в Україні
36. Розрахунок загальної оцінки франшиз ТОП-20 основних компаній, які пропонують можливість придбати франшизу одягу в Україні
37. SWOT-аналіз компанії-франчайзера ТМ RESERVED
38. SWOT-аналіз компанії-франчайзера ТМ «Воронін-Україна»
39. SWOT-аналіз компанії-франчайзера ТМ LTB

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка рівня середньої заробітної плати українців в 2015 - 2018 рр., грн
2. Частки досліджуваних груп за обсягами імпорту в грошовому вираженні в 2018 рр., %
3. Рейтинг брендів жіночого одягу з опитувань споживачів в 2016-2018 рр., балів
4. Динаміка рейтингу брендів жіночого одягу в 2016 -2018 році, за опитуваннями споживачів, балів
5. Рейтинг брендів чоловічого одягу за опитуваннями споживачів в 2016-2018 рр., балів
6. Динаміка рейтингу основних брендів чоловічого одягу в 2016 -2018 році за опитуваннями споживачів, балів
7. Рейтинг брендів молодіжного одягу за опитуваннями споживачів в 2016-2018 рр. балів
8. Динаміка рейтингу брендів молодіжного одягу в 2016 -2018 році, за опитуваннями споживачів
9. Попит на одяг в залежності від статі (на підставі імпорту) в 2018 році, %
10. Попит на одяг в розрізі приналежності до статі в Україні в 2018 році (по середній кількості запитів в місяць)
11. Попит на одяг в розрізі його типу в Україні в 2018 році (по середній кількості запитів в місяць)
12. Попит на одяг в розрізі його типу та приладдя до підлоги в Україні в 2018 році (по середній кількості запитів в місяць)
13. Сегментація основних операторів на ринку франшиз брендового одягу за програмами, %
14. Сегментація основних операторів на ринку франшиз брендового одягу за ціновими сегментами, %
15. Сегментація основних операторів на ринку франшиз брендового одягу за регіонами, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами