Дата підготовки: | Червень 2023 року |
Кількість сторінок: | 15 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку аутлет-магазинів в Україні, Казахстані та Польщі. Було проведено дослідження ринку аутлет-магазинів, що включає таку продукцію як одяг, взуття, аксесуари, торгові марки та асортимент, а також проаналізовано нинішній стан та перспективи розвитку в цих країнах.
Дослідження включає докладний опис ринку, загальні показники, сегментацію та структурування ринку. Також проаналізовано основних операторів ринку, включаючи мережі аутлетів та їхніх конкурентів.
У першій частині аналізу надається загальна характеристика ринку аутлет-магазинів. Описується формат розвитку аутлетів у кожній з країн та наявність інших форматів продажу брендового несезонного одягу. Також наводяться загальні показники ринку, які включають обсяги продажів, динаміку розвитку та інші важливі показники. Досліджується сегментація та структурування ринку залежно від регіонів та сегментів.
Друга частина аналізу зосереджена на основних операторах ринку, таких як мережі аутлетів та конкуренти. Наводиться перелік основних операторів та їхнє структурування, включаючи загальну інформацію, види діяльності і спеціалізацію, тип одягу, взуття, аксесуарів, торговельні марки та асортимент, а також регіональну представленість.
Аналіз ринку аутлет-магазинів у цих трьох країнах надає комплексну інформацію про його стан, динаміку та основних гравців.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (формат розвитку аутлетів в країнах та наявність інших форматів продажу брендового несезонного одягу)
1.2. Загальні показники ринку
1.3. Сегментація і структурування ринку (за регіонами в розрізі країни, сегментом)
2. Основні оператори ринку (мережі аутлетів та конкуренти) в розрізі країн
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; тип одягу, взуття, аксесуарів, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
1. Перелік основних операторів на ринку України та їх структурування
2. Перелік основних операторів на ринку Казахстану та їх структурування
3. Перелік основних операторів на ринку Польщі та їх структурування
1. Обсяги імпорту вживаного одягу в грошовому вираженні за 2019 – 1 кв. 2023 рр. в Україні, в млрд. грн
2. Обсяги імпорту аутлет-товарів в натуральному вираженні за 2019-2022 рр. в Україні, Польщі та Казахстані, в тис. тонн
3. Сегментування за типом аутлет-товарів за 2019-2022 рр. в Україні
4. Структура операторів на ринку України
5. Структура операторів на ринку Казахстану
6. Структура операторів на ринку Польщі