Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 11 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting підготовлено дослідження ринку жіночої нижньої білизни в Україну. У даній роботі проведено аналіз обсягів виробництва жіночої білизни в країні в період 2016 - 8 міс. 2019 роки. Також в звіті представлені особливості споживання на ринку, а також перспективні тенденції розвитку ринку. Крім того, проаналізована зовнішня торгівля на ринку, виділено та сегментовано основні та нові оператори на ринку жіночої білизни в Україні. Проведено SWOT-аналіз ринкового спрямування, виділені основні ризики та бар'єри виходу на ринок.
Український ринок жіночої білизни, як і ринок одягу в цілому, розвивається. Порівнявши показники виробництва за 9 місяців 2019 року і аналогічний період 2018 року, можна зробити висновок, що випуск бюстгальтерів, поясів, корсетів, підв'язок і т. п. в Україні має тенденцію до скорочення (на 22%), при тому, що обсяги виробництва трикотажу нижнього виросли на 10% за 9 місяців 2019 року порівняно з аналогічним періодом 2018 року.
Розглядаючи обсяги виробництва жіночої нижньої білизни, важливо також враховувати наявність тіньового сектора. Значна частка припадає на «сіре» виробництво і імпорт. Речові ринки є головними каналами поширення контрабандної та контрафактної продукції. Щоб уникнути митного оформлення та сплати митних платежів дорогий товар часто ввозиться під виглядом дешевої продукції. Основними тенденціями останніх кількох років є збільшення насиченості відомими брендами і поява нових гравців. Основними тенденціями останніх кількох років є збільшення насиченості відомими брендами і поява нових гравців.
1. Загальна характеристика ринку жіночої білизни в Україні
1.1. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку жіночої білизни в 2018-9 міс. 2019, тенденції розвитку
1.1.1. Обсяг виробництва жіночої нижньої білизни в Україну в 2018-9 міс. 2019 роки.
1.1.2. Експорт жіночої білизни (обсяги, географія поставок по країнах, основні експортери продукції)
1.1.3. Імпорт жіночої білизни (обсяги, географія поставок по країнах)
1.2. Сегментація і структурування ринку жіночої білизни в Україні
1.3. Оцінка попиту на жіночу білизну в Україні
2. Основні оператори на ринку жіночої білизни України
2.1. Основні оператори ринку, їх опис і структурування (виробники і імпортери, в т. Ч. ТМ)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
3. Ціна та ціноутворення на ринку жіночої білизни в Україні
3.1. Аналіз цін на ринку жіночої білизни, цінова сегментація
4. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку в 2019-2023 рр.
5. Збільшення інвестиційної привабливості галузі
5.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
5.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок
1. Загальні показники ринку жіночої нижньої білизни в Україну в 2018-9 міс. 2019 роки., в натуральному вираженні, млн. шт.
2. Загальні показники ринку жіночої нижньої білизни в Україну в 2018-9 міс. 2019 роки. в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Основні виробники жіночої білизни в Україні
4. Нові українські бренди нижньої білизни
5. ТОП-5 компаній-імпортерів жіночої білизни в Україні
6. Компанії-імпортери відомих торгових марок нижньої білизни в Україні
7. Імпортери відомих торгових марок в Україні
8. Аналіз цін на ринку жіночої білизни
9. Цінова сегментація операторів ринку жіночої білизни
10. SWOT-аналіз ринкового спрямування
11. Ризики і бар'єри виходи на ринок
1. Обсяг виробництва жіночої нижньої білизни в Україну в 2018-9 міс. 2019 роки., в натуральному вираженні, млн. шт.
2. Експорт жіночої білизни з України в 2018-9 міс. 2019 роки., в натуральному і грошовому виразах, млн. шт. і млн. грн.
3. Географічна структура експорту жіночої білизни з України в 2018 р, в натуральному вираженні,%
4. Основні експортери українського нижньої білизни, в натуральному вираженні,%
5. Імпорт жіночої білизни в Україні в 2018-9 міс. 2019 роки, в натуральному вираженні, тис. шт.
6. Географічна структура імпорту жіночої білизни в Україні за 9 міс. 2018 і 9 міс. 2019 роки., в натуральному вираженні,%
7. Сегментація і структурування ринку жіночої білизни
8. (Попит на жіночу білизну в розрізі видів), оціночно,%
9. Середньомісячна заробітна плата по регіонах України за 9 міс. 2019 року, грн. на 1 штатного працівника
10. Частки ринку основних українських виробників жіночої білизни, в натуральному вираженні,%
11. Частки ринку основних імпортерів жіночої білизни, в натуральному вираженні,%
12. Прогнозні показники розвитку ринку жіночої білизни в Україні в 2019-2023 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.