Ринок м'ясної продукції в Україні: у раціоні 90% дітей присутні ковбасні вироби
453

Ринок м'ясної продукції в Україні: у раціоні 90% дітей присутні ковбасні вироби

Аналіз впізнаваності бренду виробника на ринку м'ясної продукції в Україні проведено компанією Pro-Consulting у травні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу його ініціатору отримати відомості про:

  • інформованість споживачів про бренд виробника товарів на ринку м'ясної продукції в Україні;
  • оцінку покупцями асортименту, ціни, якості, смаку, зовнішнього вигляду цільової продукції; ступінь їхньої задоволеності пропозицією;
  • критерії вибору споживачами ковбасних виробів на ринку м'ясної продукції в Україні;
  • фактори впливу на поведінку споживачів при придбанні м'ясної продукції розглянутого бренду;
  • ефективність каналів збуту товарів на ринку м'ясної продукції в Україні;
  • вплив методів просування на продажі бренду;
  • рекомендовані напрямки розвитку бізнесу замовника дослідження.

Готовий аналіз впізнаваності бренду виробника на ринку м'ясної продукції в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вам можуть стати в нагоді готовий аналіз ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі або, наприклад, готовий аналіз ринку свіжого м'яса, копченостей і консервів в Україні. Будь-який звіт буде актуалізовано та адаптовано під цілі вашого підприємства після вашого звернення до нас.

Споживчий аналіз ринку м'ясної продукції в Україні за технічним завданням замовника проведено методом телефонного опитування за допомогою колл-центру Pro-Consulting.

Незважаючи на складну ситуацію в економіці, ринок м'ясної продукції в Україні все ще популярний серед наших співвітчизників. Так, 37,1% опитаних респондентів повідомили, що купують ковбасні вироби частіше ніж один раз на тиждень, а 35,9% - що здійснюють покупку цільової продукції приблизно один раз на тиждень. Близько 90% українських дітей їдять ковбасні вироби.

Головним критерієм вибору споживачами товарів ринку м'ясної продукції в Україні є смакові переваги. На другому місці за важливістю стоїть співвідношення ціни та якості продукції. При цьому покупці найменше звертають увагу на торгову марку м'ясних виробів, більше покладаючись не на популярність бренду, а на власний досвід споживання, склад і зовнішній вигляд.

Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку вегетаріанських продуктів в Україні або аналіз ринку курятини в Болгарії. Перегляньте структури готових звітів - за аналогічними структурами можна дослідити будь-який ринок України та світу.

Найчастіше покупці виходять на ринок м'ясної продукції в Україні через офлайнові торгові майданчики. Найбільш поширеним місцем придбання ковбасних виробів стали супермаркети. Також товари ринку м'ясної продукції в Україні купують у спеціалізованих торгових точках і магазинах біля будинку. Електронні торгові майданчики поки що не користуються помітною популярністю у споживачів цільової продукції. Можливо вам також буде корисною аналітика з готового аналізу роздрібної торгівлі продуктами харчування та товарами широкого асортименту в Україні.

Водночас ресурси мережі інтернет відіграють провідну роль у просуванні товарів ринку м'ясної продукції в Україні. Опитані споживачі вказали, що найчастіше отримують інформацію через соцмережі та месенджери телеграм, інстаграм і фейсбук. Менші та приблизно рівні по пулярності - телебачення, YouTube та новинні сайти. Найнепопулярніший у цільової аудиторії ринку м'ясної продукції в Україні інформаційний канал - Twitter.

Готовий аналіз впізнаваності бренду виробника на ринку м'ясної продукції в Україні містить графіки та діаграми, що ілюструють:

  • профіль цільової аудиторії суб'єкта ринку м'ясної продукції в Україні;
  • рейтинг популярності десяти провідних брендів цільових товарів;
  • рівень знання респондентів про цільовий бренд виробника виробів ринку м'ясної продукції в Україні за регіонами країни;
  • оцінку покупцями якості, смаку та зовнішнього вигляду товарів даного бренду;
  • критерії вибору респондентами ковбасних виробів, у тому числі за ціновими категоріями;
  • оцінку асортименту та вартості товарів виробника, представлених на ринку м'ясної продукції в Україні;
  • ефективність способів і каналів реалізації ковбасних виробів загалом і виділеної торгової марки зокрема;
  • поширеність виробів замовника аналізу ринку м'ясної продукції в Україні;
  • популярність каналів отримання інформації про цільову продукцію.

Ці та інші дані про споживчу активність у даній сфері бізнесу можна отримати, придбавши матеріали маркетингового дослідження впізнаваності бренду виробника на ринку м'ясної продукції в Україні в магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок свинини в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами