Ринок безбарвної склотари в Україні: виробникам дуже потрібен бій
1909

Ринок безбарвної склотари в Україні: виробникам дуже потрібен бій

Ринок безбарвної склотари в Україні вивчався компанією Pro-Consulting в травні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає показники виробництва, зовнішніх поставок і споживання таких видів продукції, як прозорі скляні банки, пляшки та фармацевтичні ємності. Звіт також містить результати аналізу діяльності найбільших операторів і їх цінових політик, особливостей споживання, в тому числі в секторі B2G, інвестиційної привабливості даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку безбарвної склотари в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати ваш ринок

Ринок безбарвної склотари в Україні має тенденцію до зростання через збільшення попиту на скляну упаковку в харчовій промисловості. Скло має ряд переваг перед іншими пакувальними матеріалами, а саме:

  • хімічна інертність, що дозволяє зберігати природні властивості продуктів;
  • гігієнічність багаторазового використання;
  • стійкість до стиснення;
  • можливість вторинної переробки склобою.

Слідуючи глобальному тренду на підвищення екологічності виробництва, багато виробників напоїв взяли курс на заміну пластикової упаковки на скляну, але все ж основним споживачами на ринку безбарвної склотари в Україні в даний час є підприємства, що випускають алкогольну продукцію.

Також вас може зацікавити аналітика з анотації до готового аналізу ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні (2021 рік)

Моніторинг ринку безбарвної склотари в Україні показує, що в його структурі переважають пляшки, що займали в 2020 році 79,2% загального обсягу в натуральному вираженні.

Разом з тим, останнім часом спостерігається тенденція зменшення частки пляшок за рахунок зростання сегменту банок, що пояснюється динамікою попиту на м'ясну і плодоовочеву консервацію, в тому числі крафтову, а також збільшенням обсягу експорту.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку безбарвної склотари в Україні (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою готового звіту по ринку

Аналіз ринку безбарвної склотари в Україні дозволив виділити наступні найбільш істотні фактори впливу на нього:

  • купівельна спроможність населення і загальний бізнес-клімат в країні;
  • споживчі переваги;

Поширення ідей здорового способу життя, з одного боку, знижує попит на алкогольні напої, з іншого боку, збільшує прагнення споживачів купувати продукти в екологічній скляній упаковці.

  • динаміка цін на ресурси, необхідні для виробництва склотари;
  • забезпеченість сировиною;

Можливо, вам буде цікава аналітика ринку флексодруку та ротогравюрного друку в Україні

Великі виробники соди і піску, з яких робиться скло, з 2014 року перебувають на тимчасово окупованих і непідконтрольних територіях. Економічно і екологічно вигідною сировиною для тари є склобій, якого не вистачає через недосконалість вітчизняної системи збору та переробки вторсировини, і бите скло доводиться імпортувати за валюту.

  • державне регулювання;

Наприклад, зміна умов доступу на ті чи інші іноземні ринки впливає на обсяги та географію зовнішньої торгівлі сировиною і продукцією ринку безбарвної склотари.

  • інвестиційна привабливість галузі.

На ринку прозорої склотари в Україні відзначається збільшення кількості іноземних компаній, що сприяє підвищенню загального рівня технологічності та екологічної безпеки виробництва, зростання якості продукції, скорочення імпорту і нарощування експорту.

Більш детальну інформацію про стан і перспективи розвитку даної сфери бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку безбарвної склотари в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Також прочитайте про ринок гофрокартону і гофротари в Україні

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами