Ринок 3PL послуг в Україні: коли третій не зайвий
1800

Ринок 3PL послуг в Україні: коли третій не зайвий

Ринок 3PL послуг в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting у липні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники та оцінку ємності, структурування за операторами, регіонами, складськими потужностями та іншими параметрами, цінові політики, споживчі переваги, головні фактори впливу та тенденції розвитку даного напряму бізнесу. Готовий аналіз ринку 3PL послуг в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу

Моніторинг ринку логістичних послуг у форматі 3PL в Україні показує, що основним драйвером розвитку цієї сфери є зростання частки товарів, що реалізуються за допомогою електронної комерції. Завдяки науково-технічному прогресу сучасному покупцю немає необхідності відвідувати традиційні офлайнові магазини, щоб вибрати і придбати потрібну йому річ. Все це можна зробити набагато ефективнішим на електронних торгових майданчиках, не виходячи з дому.

Огляд ринку електронної комерції в Україні – прочитайте аналітику ринку

Карантинні обмеження, ведені в нашій країні для боротьби з поширенням коронавірусу, стали додатковим каталізатором розвитку онлайн-рітейлу. Наприклад, «Нова пошта» у 2020 році обробляла посилки на трьох логістичних терміналах – у Києві, Хмельницькому та Львові. Наприкінці року загальна продуктивність цих терміналів досягла 50 тис. відправлень на годину. Для задоволення поточного та перспективного попиту на її послуги «Нова пошта» запустила другу чергу Київського інноваційного терміналу, і тепер він один може обробляти ті ж 50 тис. замовлень на годину. Нові логістичні термінали протягом найближчих трьох-п'яти років планує організувати і Укрпошта.

Прочитайте про ринок кур'єрських посилок (СЕР) в Україні

Аналіз ринку 3PL послуг в Україні дозволив виділити такі переваги, які отримують інтернет-магазини від передачі логістики на аутсорсинг 3PL-операторам:

  • зниження операційних витрат на логістику загалом на 8,2%;
  • зменшення часу виконання замовлень із 11 до 8 днів;
  • падіння середнього рівня складських запасів товарів, що реалізуються, на 5,3%;
  • скорочення на 15,6% вартості основних засобів, які є необхідними для логістичних операцій.

Готовий аналіз ринку 3PL послуг в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою звіту

Водночас споживчий аналіз ринку 3PL послуг в Україні свідчить про наявність у середовищі онлайн-рітейлерів думок та настроїв, що перешкоджають ще динамічнішому розвитку цього напряму бізнесу. Так, потенційні споживачі ринку 3PL послуг в Україні бояться втратити контроль над логістичними процесами, хоч і розуміють, що передача їх на аутсорсинг дозволить підвищити рентабельність продажів. Низький рівень знань про специфіку 3PL-логістики не дозволяє електронним комерсантам правильно визначити KPI укладання контракту з операторами ринку, що розглядається. Водночас і суб'єкти ринку 3PL послуг в Україні не повною мірою задовольняють очікування споживачів, пропонуючи надмірний асортимент послуг. Таким чином, оператори прагнуть зниження своїх витрат шляхом стандартизації пропозиції, а клієнти не хочуть переплачувати за послуги, які вважають непотрібними.

Більше 1900 готових аналізів ринку – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

За результатами дослідження Українського логістичного альянсу повністю задоволені співпрацею з операторами ринку 3PL послуг в Україні лише 33% споживачів. Більше половини користувачів ринку 3PL послуг в Україні задоволені частково.

Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку 3PL операторів в Україні (2020 рік) – ми можемо актуалізувати цей звіт за вашим запитом

Загалом аналіз ринку 3PL послуг в Україні показує, що з розвитком цієї сфери бізнесу значно знижується доцільність інвестування онлайн-рітейлерами у власну логістику. Одночасно споживачі приділяють все більшу увагу до якості та стилю обслуговування аутсорсинговими логістичними операторами, а останнім необхідно виявляти більше гнучкості, прислухаючись до потреб клієнтів.

Детальні дані про напрямок бізнесу, що розглядається, та прогноз його розвитку на середньострокову перспективу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку 3PL послуг в Україні, розміщеного в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.

Вам буде цікавий огляд ринку послуг в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами