Дата підготовки: | Липень 2021 року |
Кількість сторінок: | 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 15 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку 3PL послуг в Україні. Були проаналізовані наслідки пандемії COVID-19 і було з'ясовано, що вона внесла відчутні зміни в логістику: склади були переповнені, а споживчий попит - волатильним.
Станом на 2020 рік ринок складської логістики (сукупна площа всіх складських приміщень в Україні) перевищує 4 млн кв.м. Але при цьому ці площі розподілені нерівномірно, що пов'язано зі специфікою вантажопотоку в Україні. Основна частина складських площ розташована в Києві та Київській області.
Стрімке зростання сегмента e-commerce є одним з основних драйверів складського сектора. Наслідки пандемії і пов'язані з ним карантинні заходи збільшили частку e-сommerce в загальній структурі торгової нерухомості.
Розвиток онлайн-рітейлу відбилося на кількості замовлень, яке перевершило очікування в 2020 році. Розвиток онлайн-рітейлу викликало навантаження на склади. Так, «Нова Пошта» застосовує потужності трьох логістичних терміналів для обробки замовлень. Ці термінали розташовані в Києві, Хмельницькому та Львові. До кінця 2020 року, термінали обробляли 50 000 вантажів на годину. Але і цієї потужності було недостатньо. У січні 2021 року «Нова Пошта» ввела в експлуатацію Київський Інноваційний Термінал. Тільки він один може обробляти 50 000 посилок в годину. Частково попит буде задоволений за рахунок нових терміналів Укрпошти, що плануються до будівництва в найближчі 3-5 років.
Серед ефектів, які були досягнуті споживачами при переході на модель логістичного аутсорсингу через 3PL, спостерігається:
• зменшення операційних логістичних витрат на 8,2%;
• скорочення середнього періоду від замовлення до поставки з 11 до 8 днів, в середньому;
• зниження середнього рівня запасів готової продукції на 5,3%;
• скорочення на 15,6% вартості основних засобів, залучених до логістичну діяльність.
Однак, розподіл задоволеності споживачів щодо співпраці з 3PL-провайдерами все ж неоднозначно.
Частково задоволені клієнти відзначають недостатній рівень кваліфікації персоналу логістичного оператора, відсутність гарантій якості сервісу, зриви термінів доставки, відсутність нюансів.
Незадоволені клієнти вказують відсутність довіри і спеціалізації, низький рівень кваліфікації і відповідальності персоналу логістичного оператора. В цілому вони відзначають низький рівень клієнтоорієнтованості логістичних операторів.
З іншого боку, серед основних конкурентних переваг логістичні оператори називають свою клієнтоорієнтованість, високу компетентність персоналу, високу якість послуг, що надаються.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку 3PL послуг (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, оцінка ємності ринку в 2020р. (Виробництво + імпорт - експорт)
2. Основні оператори ринку складських послуг 3PL
2.1. Список основних операторів на ринку України (короткий опис і контакти), які базуються Київ / Київська обл, Одеса / Одеська область, Львів / Львівська область включаючи інформацію про:
- форми власності землі (в комунальній власності, в оренді, у власності в фіз.осіб, за наявністю інформації)
- виручці
- основні послуги
- ключові клієнти
2.2 Структурування основних операторів послуг 3PL зі своїми складськими потужностями в Україні:
- регіонально (з нанесенням на карті)
- по типу складської потужності «ААА», «А», «В»
- наявність флоту транспортних засобів
3. Споживачі та їх переваги (включаючи онлайн)
3.1. Основні клієнти складських послуг
3.2. Критерій оцінки і вибір операторів (віддаленість від центру, інфраструктура)
4. Наявність необхідної площі 50000 - 100000 м2 до Києва / Київська обл, Одеса / Одеська область, Львів / Львівська область на підставі відкритих даних і за запитом
5. Ціни та динаміка на ринку 3PL послуг
5.1. Структурування цін на окремі послуги операторів (за даними прайсів компаній, додаткових уточнень і в міру повноти даних)
- зберігання;
- обробка на складі;
- доставка «останньої милі» і т.д.
5.2. Динаміка цін на послуги, в т.ч. прогноз до 2025 г
5.3. Основні факторний впливу на ціну, на підставі кабінетного дослідження
6. Висновки. прогнозні показники
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
6.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2025гг
6.3. Рекомендації щодо виходу на ринок
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
7.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Загальні показники ринку складських приміщень в Україні 2020-2021 рр.
2. Місткість ринку 3PL-послуг в Україні в 2020 році
3. Основні оператори на ринку України, які базуються в Києві, Київській області, Одесі, Одеській області, Львова та Львівської області
4. Структурування основних операторів 3PL-послуг в Україні регіонально
5. Структурування основних операторів 3PLуслуг в Україні по характеристикам
6. Продаж ділянок і складів в Україні (станом на 30 липня 2021 роки)
7. Структурування цін основних операторів 3PL послуг в Україні по заданих параметрах
8. Динаміка цін на послуги, в т.ч. прогноз до 2025 г
9. Матриця важливості факторів при калькуляції вартості послуг
10. Нові склади в 2021-2022 рр. в Київ, Львові та Одесі
11. Середні орендні ставки на складські приміщення кращої якості в інших країнах, за станом на кінець 2020 року
12. SWOT - аналіз ринку 3PL послуг з точки зору виходу нового оператора
13. PESTLE - аналіз ринку 3PL-послуг
14. Сегментація ринкових ризиків
15. Карта ризиків для учасників ринку в Україні
1. Структура нової пропозиції складських площ в регіональному розрізі
2. Нанесення на карту Києва, Київської області, Одеси та Одеської області, Львова та Львівської області основних операторів 3PL послуг в Україні.
3. Затребуваність аутсорсингу окремих видів послуг в логістиці
4. Затребуваність аутсорсингу окремих видів послуг в логістиці
5. Структура стримуючих факторів передачі процесів на аутсорсинг
6. Критерії вибору 3PL-оператора
7. Прогнозні показники ємності ринку 3PL- послуг в Україні в 2021-2025 рр.