Розігріваємо виробництво: аналіз ринку продуктів глибокої заморозки в Україні
5004

Розігріваємо виробництво: аналіз ринку продуктів глибокої заморозки в Україні

Замороження продуктів, які швидко псуються, дозволяє на тривалий термін зберегти їх споживчі властивості. Це особливо важливо при їх транспортуванні на великі відстані при здійсненні експортно-імпортного постачання. Саме з цієї причини основну частку продукції глибокої заморозки на українському ринку становлять морепродукти, які в Україні не водяться.

Реагуючи на кризу, ринок, що розглядається скоротився в 2015 році на 23,5%. Однак, в подальшому відбулося його швидке відновлення в 2016-му і незначне зростання в 2017-му. Сталося це через активізацію імпорту, тоді як внутрішньоукраїнське замороження продуктів в минулому році значно скоротилося.

У замороженому стані до нас завозиться близько 80% морепродуктів. Здебільшого це риба, що купується вітчизняними переробниками. Даний ринок в Україні ще далекий від насичення, тому що середньостатистичне споживання морепродуктів співвітчизниками приблизно в два рази менше міжнародних норм здорового харчування.
Внутрішнє виробництво заморожених морепродуктів на нашій території поки коливається на рівні від 2,3% до 4,6% від загального обсягу ринку. Після майже двократного зростання за два роки в 2015-2016 роках, воно впало на 13,5% у 2017-му.

Нестабільна ситуація і з виробництвом в Україні заморожених овочів і фруктів. Для заморозки необхідна сировина з особливо якісними характеристиками, а вони часто виявляються в дефіциті. Тут існує залежність від результатів роботи вітчизняного агросектора і характеристик зібраного врожаю.
Так, в 2015 і 2016 роках випуск заморожених фруктів демонстрував динамічне зростання на 41,1% і 12,5% відповідно, але в минулому році тренд розвернувся і виробництво скоротилося на 22,9%.

Заморожені овочі орієнтовані в основному на експортні постачання. Їх пік припав на 2015 рік, коли було випущено 20,5 тис. тонн даної продукції, з яких 80,7% відправлено на зовнішній ринок. У наступні два роки обсяг випуску заморожених овочів в Україні тільки скорочувався.

В цілому, український ринок глибокозаморожених продуктів має великий потенціал для розвитку. Щоб його реалізувати, необхідно розвивати вітчизняне виробництво в цьому напрямку для забезпечення як експорту, так і внутрішнього споживання морепродуктів і плодоовочевої продукції.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 05.03.2018
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами