Дата підготовки: | Вересень 2016 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
У період з 2012 по 2015 року пік зростання реалізації заморожених фруктів припадає на 2013 рік, який характеризується рекордними поставками імпортної продукції - найбільшими за весь період. Аналогічна тенденція характерна і для сегмента заморожених грибів. За підсумками 2015 року обсяги реалізації продукції збільшились на 21%, що обумовлено збільшенням виробництва і скороченням експортних поставок. Даний огляд показує динаміку обсягів ринку фруктів і грибів глибокої заморозки, основних виробників, географію імпорту та експорту
1. Аналіз тенденцій ринку 2012 - 7 місяців 2016 рр.
2. Виробництво ринку напівфабрикатів в 2012- 7 міс. 2016 рр.
3. Зовнішньоекономічна діяльність ринку напівфабрикатів в 2012-7 міс. 2016 рр.
4. Споживчі переваги
5. Прогнозні тенденції
1. Динаміка ємності ринку заморожених фруктів в 2012 - 7 міс. 2016 рр, натуральне вираження, тонн
2. Динаміка ємності ринку заморожених грибів в 2012 - 7 міс. 2016 рр, натуральне вираження, тонн
1. Динаміка виробництва заморожених фруктів квiтня, 2012 - 7 міс. 2016р, натуральне вираження, тонн
2. Динаміка виробництва заморожених грибів квiтня, 2012 - 7 міс. 2016р, натуральне вираження, тонн
3. Динаміка експортно-імпортних поставок заморожених фруктів в 2012 -7 м. 2016 р натуральне вираження, тонн
4. Географічна структура експортно-імпортних поставок заморожених фруктів в 2013 і в 2015 роках, натуральне вираження,%
5. Динаміка експортно-імпортних поставок заморожених грибів в 2012 -7 м. 2016 р натуральне вираження, тонн
6. Географічна структура експортно-імпортних поставок заморожених грибів в 2013 і в 2015 роках, натуральне вираження,%
7. Рейтинг операторів ринку заморожених фруктів по торговим маркам (ТМ) за 3-й квартал 2016 p., (0 - низький, 5 - високий бал), бали
8. Рейтинг операторів ринку заморожених грибів по торговим маркам (ТМ) за 3 квартали 2016 p., (0 - низький, 5 - високий бал), бали