2146
Оцінка ринку - замовити в Pro-Consulting
Управління бізнесом будь-якого масштабу завжди пов'язане з прийняттям відповідальних рішень, які несуть в собі ризики можливих негативних наслідків. Pro-Consulting пропонує своїм клієнтам мінімізувати ці ризики шляхом надання послуги з оцінки ринку.
Попередня оцінка ринку забезпечить вам інформаційний базис для:
- успішної реалізації бізнес-плану створення/розширення підприємства;
- виведення на ринок нового товару або послуги/вихід компанії на зовнішні ринки;
- пошуку нових каналів збуту/закупівель;
- ребрендингу компанії або виробленої нею продукції;
- розробки маркетингової стратегії в економічних умовах, що змінилися;
- підготовки і здійснення масштабних рекламних кампаній.
Дізнайтеся більше про аналіз експорту як частину маркетингового дослідження
Оцінка ринку стає актуальнішою з підвищенням динаміки трансформації ринкового середовища, що характерно для поточного періоду часу.
Оцінка ринку: якість проведення
Вибір підрядника по даному виду маркетингового дослідження є ключовою умовою доцільності його проведення. Оцінка ринку від Pro-Consulting здійснюється консультантами і аналітиками, що мають необхідні для цього знання, досвід і технічне забезпечення. Наша оцінка ринку базується на:
- п'ятнадцятирічному досвіді в маркетингових дослідженнях і стратегічному консалтингу (член Української Асоціації Маркетингу з 2005 року);
- більше 1700 виконаних проектів з дослідження ринків для понад тисячі замовників з України і з-за кордону;
- використанні міжнародних стандартів ESOMAR - наша оцінка ринку зрозуміла в будь-якій країні світу;
Пропонуємо Вам ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових аналізів ринків від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.
Оцінка ринку: методи отримання та джерела інформації
Оцінка ринку не може бути виконана на належному рівні без вмілого застосування і правильного поєднання кабінетних і польових методів отримання інформації. Для перших необхідний доступ до інформації, для других - технічна можливість по проведенню масових опитувань, групових та індивідуальних інтерв'ю.
Оцінка ринку кабінетними методами грунтується на даних, що містяться в:
- зведеннях державних статистичних служб;
- звітах профільних міністерств і відомств;
- інформаційних матеріалах операторів ринку;
- результатах досліджень, що виконувалися різними неурядовими організаціями;
- публікаціях у вузькоспеціалізованих і широкомовних засобах масової інформації;
- власних інформаційних масивах Pro-Consulting і партнерів компанії.
Ми підготували для вас матеріал про аналіз попиту як складову оцінку ринку - прочитайте матеріал
Польові методи збору інформації при проведенні оцінки ринку компанією Pro-Consulting забезпечуються за допомогою:
- автоматизованої системи моніторингу інформаційних ресурсів мережі інтернет;
- власного колл-центру;
- спеціально обладнаного приміщення для фокус-груп та інтерв'ю.
Оцінка ринку: досліджувані аспекти
Готовий звіт з результатами дослідження і оцінки ринку не може мати абсолютно однаковий вигляд і структуру для всіх замовників, оскільки кожен із замовників має власні пріоритети щодо висвітлення того чи іншого аспекту ринкових умов. Однак типовий перелік розділів, з яких може складатися звіт з результатами оцінки ринку, існує і включає в себе такі інформаційно-аналітичні блоки:
- Загальна оцінка ринку:
- описання характеристик;
- виявлення найбільш важливих показників;
- сегментація ринку;
- фактори впливу та тенденції розвитку;
- особливості взаємодії з державним сектором.
- Оцінка ринку з точки зору діяльності найбільших операторів:
- перелік і характеристики основних гравців ринку - конкурентів;
- ринкові частки операторів за різними показниками;
- оцінка напруженості конкурентного середовища;
- дієвість використовуваних маркетингових стратегій.
- Споживча оцінка ринку:
- портрет реального і потенційного споживача;
- мотивації і очікування споживачів;
- ступінь задоволення споживчих потреб наявним асортиментом цільових товарів;
- онлайн і офлайн споживання;
- особливості споживання в публічній сфері.
- Оцінка ринку з позиції компанії-замовника:
- займана замовником ринкова частка;
- конкурентоспроможність;
- оцінка відповідності роботи підрозділів прийнятої маркетингової стратегії, в тому числі за допомогою методів «таємний покупець» і «таємний дзвінок».
- Оцінка ринку в сфері рітейлу:
- асортимент цільової товарної групи в роздробі;
- цінові політики постачальників і реалізаторів;
- ефективність рекламних кампаній та акцій в магазинах.
- Оцінка ринку для підбору інструментів просування продукції:
- дієвість реклами в різних засобах масової інформації;
- ступінь впливу на категорії споживачів певних рекламних акцій;
- особливості просування в соціальних мережах та інших інтернет-майданчиках.
- Оцінка ринку для виведення нових суб'єктів:
- інвестиційна привабливість;
- результати SWOT- і PEST-аналізу.
- Заключна частина, яка присутня у всіх варіаціях послуги «оцінка ринку»:
- висновки за результатами дослідження;
- прогнози на коротко- і середньострокову перспективу;
- рекомендації консультанта-аналітика з розробки або коригування маркетингової стратегії.
Ми будемо раді поспілкуватися з вами і запропонувати оптимальну структуру дослідження вашого ринку - зв'яжіться з Pro-Consulting