Оцінка ринку - замовити в Pro-Consulting
1893

Оцінка ринку - замовити в Pro-Consulting

Управління бізнесом будь-якого масштабу завжди пов'язане з прийняттям відповідальних рішень, які несуть в собі ризики можливих негативних наслідків. Pro-Consulting пропонує своїм клієнтам мінімізувати ці ризики шляхом надання послуги з оцінки ринку.

Попередня оцінка ринку забезпечить вам інформаційний базис для:

  • успішної реалізації бізнес-плану створення/розширення підприємства;
  • виведення на ринок нового товару або послуги/вихід компанії на зовнішні ринки;
  • пошуку нових каналів збуту/закупівель;
  • ребрендингу компанії або виробленої нею продукції;
  • розробки маркетингової стратегії в економічних умовах, що змінилися;
  • підготовки і здійснення масштабних рекламних кампаній.

Дізнайтеся більше про аналіз експорту як частину маркетингового дослідження

Оцінка ринку стає актуальнішою з підвищенням динаміки трансформації ринкового середовища, що характерно для поточного періоду часу.

Оцінка ринку: якість проведення

Вибір підрядника по даному виду маркетингового дослідження є ключовою умовою доцільності його проведення. Оцінка ринку від Pro-Consulting здійснюється консультантами і аналітиками, що мають необхідні для цього знання, досвід і технічне забезпечення. Наша оцінка ринку базується на:

  • п'ятнадцятирічному досвіді в маркетингових дослідженнях і стратегічному консалтингу (член Української Асоціації Маркетингу з 2005 року);
  • більше 1700 виконаних проектів з дослідження ринків для понад тисячі замовників з України і з-за кордону;
  • використанні міжнародних стандартів ESOMAR - наша оцінка ринку зрозуміла в будь-якій країні світу;

Пропонуємо Вам ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових аналізів ринків від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.

Оцінка ринку: методи отримання та джерела інформації

Оцінка ринку не може бути виконана на належному рівні без вмілого застосування і правильного поєднання кабінетних і польових методів отримання інформації. Для перших необхідний доступ до інформації, для других - технічна можливість по проведенню масових опитувань, групових та індивідуальних інтерв'ю.

Оцінка ринку кабінетними методами грунтується на даних, що містяться в:

  • зведеннях державних статистичних служб;
  • звітах профільних міністерств і відомств;
  • інформаційних матеріалах операторів ринку;
  • результатах досліджень, що виконувалися різними неурядовими організаціями;
  • публікаціях у вузькоспеціалізованих і широкомовних засобах масової інформації;
  • власних інформаційних масивах Pro-Consulting і партнерів компанії.

Ми підготували для вас матеріал про аналіз попиту як складову оцінку ринку - прочитайте матеріал

Польові методи збору інформації при проведенні оцінки ринку компанією Pro-Consulting забезпечуються за допомогою:

  • автоматизованої системи моніторингу інформаційних ресурсів мережі інтернет;
  • власного колл-центру;
  • спеціально обладнаного приміщення для фокус-груп та інтерв'ю.

Оцінка ринку: досліджувані аспекти

Готовий звіт з результатами дослідження і оцінки ринку не може мати абсолютно однаковий вигляд і структуру для всіх замовників, оскільки кожен із замовників має власні пріоритети щодо висвітлення того чи іншого аспекту ринкових умов. Однак типовий перелік розділів, з яких може складатися звіт з результатами оцінки ринку, існує і включає в себе такі інформаційно-аналітичні блоки:

  1. Загальна оцінка ринку:
    • описання характеристик;
    • виявлення найбільш важливих показників;
    • сегментація ринку;
    • фактори впливу та тенденції розвитку;
    • особливості взаємодії з державним сектором.
  2. Оцінка ринку з точки зору діяльності найбільших операторів:
    • перелік і характеристики основних гравців ринку - конкурентів;
    • ринкові частки операторів за різними показниками;
    • оцінка напруженості конкурентного середовища;
    • дієвість використовуваних маркетингових стратегій.
  3. Споживча оцінка ринку:
    • портрет реального і потенційного споживача;
    • мотивації і очікування споживачів;
    • ступінь задоволення споживчих потреб наявним асортиментом цільових товарів;
    • онлайн і офлайн споживання;
    • особливості споживання в публічній сфері.
  4. Оцінка ринку з позиції компанії-замовника:
    • займана замовником ринкова частка;
    • конкурентоспроможність;
    • оцінка відповідності роботи підрозділів прийнятої маркетингової стратегії, в тому числі за допомогою методів «таємний покупець» і «таємний дзвінок».
  5. Оцінка ринку в сфері рітейлу:
    • асортимент цільової товарної групи в роздробі;
    • цінові політики постачальників і реалізаторів;
    • ефективність рекламних кампаній та акцій в магазинах.
  6. Оцінка ринку для підбору інструментів просування продукції:
    • дієвість реклами в різних засобах масової інформації;
    • ступінь впливу на категорії споживачів певних рекламних акцій;
    • особливості просування в соціальних мережах та інших інтернет-майданчиках.
  7. Оцінка ринку для виведення нових суб'єктів:
    • інвестиційна привабливість;
    • результати SWOT- і PEST-аналізу.
  8. Заключна частина, яка присутня у всіх варіаціях послуги «оцінка ринку»:
    • висновки за результатами дослідження;
    • прогнози на коротко- і середньострокову перспективу;
    • рекомендації консультанта-аналітика з розробки або коригування маркетингової стратегії.

Ми будемо раді поспілкуватися з вами і запропонувати оптимальну структуру дослідження вашого ринку - зв'яжіться з Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами