Маркетингові дослідження ринків в сфері телекомунікації - кейси Pro-Consulting
2007

Маркетингові дослідження ринків в сфері телекомунікації - кейси Pro-Consulting

Найбільш частою метою аналізу того чи іншого ринку в сфері телекомунікації є визначення поточної і прогнозної інвестиційної привабливості бізнес-ідеї, яка з'явилася у клієнта. Проілюструємо це твердження на прикладі готових маркетингових досліджень з портфоліо Pro-Consulting.

Ринок онлайн-сервісів для замовлення побутових послуг

Великий системний інтегратор і провайдер комплексних технологічних рішень в напрямку Smart City зацікавився потенціалом ринку онлайн-сервісів для замовлення побутових послуг. Кінцевою метою клієнта була розробка і запуск такого сервісу в Україні.

Наданий Pro-Consulting звіт за результатами аналізу ринку містить:

  • розрахунок поточної та потенційної ємності ринку;
  • перелік основних операторів і розподіл часток ринку (прочитайте про аналіз ринкової частки);
  • споживчий аналіз;
  • динаміку і тенденції розвитку ринку за п'ятирічний період;
  • виявлені ризики та бар'єри для нових гравців.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку сервісів для замовлення побутових послуг України (2021 рік) - ми можемо проаналізувати будь-який ринок України і світу за аналогічною структурою дослідження.

Отримана інформація та рекомендації щодо виходу на ринок онлайн-замовлень побутових послуг дозволила клієнтові адаптувати напрацювання під актуальні ринкові умови України, скорегувати маркетингову стратегію розвитку бізнесу.

Ринок послуги «кнопка життя» в Україні

Аналіз ринку послуги «кнопка життя» замовило українське представництво міжнародної християнської організації, що займається соціальними проектами. Метою маркетингового дослідження була оцінка стану ринкового середовища та цільової аудиторії для впровадження зазначеної послуги.

Компанія Pro-Consulting надала клієнту дані про:

  • економічну ситуацію на ринку телекомунікаційних послуг в Україні;
  • портрет потенційного споживача послуги «кнопка життя»;
  • очікування споживачів за результатами опитування (прочитайте про телефонні опитування);
  • прямих і непрямих конкурентів.

Ознайомтес в якості прикладу з готовим аналізом ринкового середовища для реалізації послуги "Кнопка життя" в Україні (2016 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт, а також розширити географічні і товарні межі дослідження.

На підставі отриманих відомостей і рекомендацій клієнтом був здійснений локальний запуск послуги «Кнопка життя» для людей похилого віку.

Ринок інтернет-порталів для підтримки малого та середнього бізнесу

Один з провідних вітчизняних економічних ВНЗ замовив аналіз ринків інтернет-порталів для підтримки малого та середнього бізнесу України та ряду зарубіжних країн для подальшої розробки концепції створення такого порталу на державному рівні.

Компанією Pro-Consulting проведено маркетингове дослідження ринків послуг інтернет-порталів для підтримки МСБ в Україні, Грузії, Білорусі, Росії, Туреччини, Польщі та в цілому по ЄС. Особлива увага зверталася на:

  • наявність і зміст програм підтримки малого і середнього бізнесу по лініях держави і міжнародних організацій;
  • зміст інтернет-порталів, що працюють для підтримки малого та середнього бізнесу;
  • варіанти монетизації діяльності інтернет-порталів.

Ознайомтеся з готовим аналізом інтернет-порталів для підтримки МСБ в Україні, Грузії, Білорусі, Росії, Туреччини, Польщі та країнах ЄС в цілому (2016 рік) - ми актуалізуємо дане дослідження за вашим запитом, а також можемо дослідити будь-які ринки зазначених та інших країн .

За результатами аналізу ринків замовнику надано висновки і рекомендації, на підставі яких підготовлено відкриття порталу для підтримки МСБ в Україні.

Ринок хмарного відеоспостереження

Українська компанія-розробник і реалізатор проектів в області IT прийняла рішення розвивати бізнес в напрямку впровадження сервісів хмарного відеоспостереження. Для визначення інвестиційної привабливості цієї бізнес-ідеї та складання маркетингової стратегії був замовлений аналіз ринку хмарного відеоспостереження в Україні.

В ході маркетингового дослідження були проаналізовані:

  • поточні параметри цільового ринку;
  • конкурентне середовище (почитайте про аналіз конкурентів);
  • нормативно-правове регулювання сфери відеоспостереження;
  • асортимент апаратури і послуг;
  • фактори ціноутворення;
  • тенденції розвитку ринку в Україні та за кордоном.

Надані Pro-Consulting висновки і рекомендації дозволили замовнику відкрити спеціалізований інтернет-магазин для реалізації техніки та послуг з організації хмарного відеоспостереження в Україні.

Більше готових маркетингових досліджень телекомунікаційних та інших ринків ви знайдете в каталозі готових проектів Pro-Consulting.

Якщо є необхідність у проведенні аналізу ринку за власним технічним завданням, скористайтеся нашими контактами для замовлення.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами