Дата підготовки: | Січень 2021 року |
Кількість сторінок: | 65, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 61 |
Таблиць: | 72 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку послуг доступу до мережі Інтернет та телебачення в Україні. Проведено оцінку часток основних гравців ринку з надання послуг широкосмугового доступу до інтернету та послуг з доступу до пакетів телепрограм для фізичних та юридичних осіб на загальнодержавному ринку та розрізі регіональних сегментах. Наведені частки основних гравців на ринках всіх областей України.
Статистика приєднань для фізичних та юридичних осіб часто вирізняється і гравці, які є лідерами на одному з назначених ринків, можуть зовсім не мати частку на іншому, тому розріз згідно призначення послуг для різних осіб демонструє два діаметральних ринків. Цікавішим ситуація стає коли ринок розглядається по компаніям, які мають загальноукраїнську представленість та регіональним, який стає більше. У регіональному розрізі щорічно кількість абонентів (фізичних осіб) зростає, але частки здебільшого залишаються незмінними. Так, більші за кількістю населення міста відповідно займають більшу частку. Порівнюючи ринки інтернету та телебачення, можна побачити, розмір українського ринку у наданні послуг з доступу до пакетів телепрограм суттєво менший за розмір широкосмугового доступу до мережі Інтернет. За даними Державної служби статистики найбільшу частку у 2019 році займало кабельне ТБ (як аналогове, так і цифрове) - більше 2,5 млн абонентів. Платформами інтернет-телебачення (IPTV / OTT) користувалося приблизно 0,35 млн клієнтів, а супутниковим - близько 0,1 млн.
За результатами 2020 року прогнозується близько 4 млн користувачів платного ТБ. Причому приблизно на 120-130 тис. зростуть сегменти супутника і OTT. Сегмент кабельного телебачення поступово зупиняє своє зростання, і останніми роками починає потроху знижуватися. Це пов'язано з насиченням сегментів ринку багатоквартирними забудовами великих міст, відсутністю розвитку кабельних мереж в малоповерхових забудовах на тлі зростання тиску нових сегментів ринку (ОТТ, IPTV).
1. Оцінка часток основних гравців ринку послуг широкосмугового доступу до інтернету та послуг доступу до пакетів телепрограм (у вартісному та натуральному виразах)
1.1 Загальнодержавний ринок надання послуг широкосмугового доступу до інтернету для фізичних осіб
1.2 Загальнодержавний ринок надання послуг широкосмугового доступу до інтернету для юридичних осіб
1.3 Регіональні сегменти ринку надання послуг широкосмугового доступу до інтернету для фізичних осіб
1.4 Регіональні сегменти надання послуг широкосмугового доступу до інтернету для юридичних осіб
1.5 Загальнодержавний ринок надання послуг доступу до пакетів телепрограм для фізичних осіб
1.6 Загальнодержавний ринок надання послуг доступу до пакетів телепрограм для юридичних осіб
1.7 Регіональні сегменти ринку надання послуг доступу до пакетів телепрограм для фізичних осіб
1.8 Регіональні сегменти ринку надання послуг доступу до пакетів телепрограм для юридичних осіб
2. Оцінка часток основних гравців на ринках послуг широкосмугового доступу до інтернету та послуг доступу до пакетів телепрограм (для фізичних та юридичних осіб)
1. Частки основних операторів ринку
2. Розрахунок часток на ринку доступу до мережі інтернет для юридичних осіб
3. Частки ринку основних конкурентів у наданні послуг широкосмугового доступу до мережі Інтернет для юридичних осіб, %
4. Частка компаній у наданні послуг доступу до Інтернету В2С, абоненти, 9 місяців 2020 року
5. Частки компаній у наданні послуг доступу до Інтернету для юридичних осіб (за кількістю абонентів), 2020 р.*
6. Обсяг продажів та ринкові частки основних операторів ринку в Україні за 2018- 2020* рр.
7. Розрахунок часток на ринку доступу до пакетів телепрограм для юридичних осіб
8. Регіональний розподіл абонентів багатоканального платного телебачення станом на 1.01.2020 р.*
9. Частки основних операторі ринку, В2С абоненти, 2020 р.*, %
10. Частки основних операторів ринку по областям України, В2В абоненти, %
11. ТОП компаній на ринку проводового електрозв’язку, 2019 р., млн грн.
12. Оцінка часток ринку та доходів основних гравців
13. Частки ринку основних операторів за числом абонентів
14. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Київ
15. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Дніпро
16. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Вінниця
17. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Запоріжжя
18. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Львів
19. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Луцьк
20. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Кропивницький
21. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Кривий Ріг
22. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Харків
23. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Херсон
24. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Рівне
25. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Мелітополь
26. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Черкаси
27. Послуги ШСД для B2C до інтернету в м. Хмельницький
28. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Вінниця
29. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Луцьк
30. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Біла Церква
31. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Запоріжжя
32. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Житомир
33. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Краматорськ
34. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Кривий Ріг
35. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Дніпро
36. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Мелітополь
37. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Львів
38. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Полтава
39. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Суми
40. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Харків
41. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Тернопіль
42. Послуги ШСД для B2В до інтернету в м. Хмельницький
43. Послуги КТБ для B2С в Київській області
44. Послуги КТБ для B2С в Дніпропетровській області
45. Послуги КТБ для B2С у Волинській області
46. Послуги КТБ для B2С у Вінницькій області
47. Послуги КТБ для B2С в Полтавській області
48. Послуги КТБ для B2С в Харківській області
49. Послуги КТБ для B2В у Вінницькій області
50. Послуги КТБ для B2В у Волинській області
51. Послуги КТБ для B2В в Дніпропетровській області
52. Послуги КТБ для B2В у Донецькій області
53. Послуги КТБ для B2В у Житомирській області
54. Послуги КТБ для B2В у Закарпатській області
55. Послуги КТБ для B2В у Запорізькій області
56. Послуги КТБ для B2В у Івано-Франківській області
57. Послуги КТБ для B2В у Київській області
58. Послуги КТБ для B2В у Кіровоградській області
59. Послуги КТБ для B2В у Луганській області
60. Послуги КТБ для B2В у Львівській області
61. Послуги КТБ для B2В у Миколаївській області
62. Послуги КТБ для B2В у Одеській області
63. Послуги КТБ для B2В у Полтавській області
64. Послуги КТБ для B2В у Рівненській області
65. Послуги КТБ для B2В у Сумській області
66. Послуги КТБ для B2В у Тернопільській області
67. Послуги КТБ для B2В у Харківській області
68. Послуги КТБ для B2В у Херсонській області
69. Послуги КТБ для B2В у Хмельницької області
70. Послуги КТБ для B2В у Черкаській області
71. Послуги КТБ для B2В у Чернівецькій області
72. Послуги КТБ для B2В у Чернігівській області
1. Частки ринку операторів В2В на ринку ШСД в Україні, 2020 р.*, %
2. Частки основних гравців на ринку послуг доступу до пакетів телепрограм за рівнем доходів в 2019 р., %
3. Структура ринку у Києві, %
4. Структура ринку у Дніпрі, %
5. Структура ринку у Вінниці, %
6. Структура ринку у Запоріжжі,%
7. Структура ринку у Львові, %
8. Структура ринку в Луцьку, %
9. Структура ринку у Кропивницькому, %
10. Структура ринку у Кривому Розі, %
11. Структура ринку у Харкові,%
12. Структура ринку у Херсоні, %
13. Структура ринку у м. Рівне, %
14. Структура ринку у Мелітополі, %
15. Структура ринку у Черкасах, %
16. Структура ринку у Хмельницькому, %
17. Структура ринку у Вінниці, %
18. Структура ринку в Луцьку, %
19. Структура ринку в Білій Церкві, %
20. Структура ринку у Запоріжжі,%
21. Структура ринку у Житомирі, %
22. Структура ринку у Краматорську, %
23. Структура ринку у Кривому Розі, %
24. Структура ринку у Дніпрі, %
25. Структура ринку у Мелітополі, %
26. Структура ринку у Львові, %
27. Структура ринку у Полтаві, %
28. Структура ринку у Сумах, %
29. Структура ринку у Харкові,%
30. Структура ринку у Тернополі,%
31. Структура ринку у Хмельницькому, %
32. Структура ринку в Київській області, %
33. Структура ринку у Дніпропетровській області, %
34. Структура ринку у Волинській області, %
35. Структура ринку у Вінницькій області, %
36. Структура ринку у Полтавській області, %
37. Структура ринку в Харківській області, %
38. Структура ринку у Вінницькій області, %
39. Структура ринку у Волинській області, %
40. Структура ринку у Дніпропетровській області, %
41. Структура ринку в Донецькій області, %
42. Структура ринку у Житомирській області, %
43. Структура ринку в Закарпатській області, %
44. Структура ринку у Запорізькій області, %
45. Структура ринку в Івано-Франківській області, %
46. Структура ринку у Київській області,%
47. Структура ринку в Кіровоградській області, %
48. Структура ринку в Луганській області, %
49. Структура ринку у Львівській області, %
50. Структура ринку у Миколаївській області, %
51. Структура ринку в Одеській області,%
52. Структура ринку у Полтавській області, %
53. Структура ринку на Рівненській області,%
54. Структура ринку в Сумській області, %
55. Структура ринку у Тернопільській області, %
56. Структура ринку в Харківській області, %
57. Структура ринку в Херсонській області, %
58. Структура ринку у Хмельницькій області, %
59. Структура ринку на Черкаській області,%
60. Структура ринку в Чернівецькій області, %
61. Структура ринку у Чернігівській області, %