in stock

Аналіз ринку PFM додатків України. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 14
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
14900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку PFM додатків в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, основні оператори ринку, ціна і ціноутворення на ринку, споживачі і їх переваги (включаючи онлайн), канали збуту продукції.
Ринок PFM додатків великий і кожен розробник намагається роздобути більше аудиторії, за допомогою реклами на різних майданчиках в інтернеті. Важливо стежити за потребою потенційної аудиторії: легкий і красивий інтерфейс, швидка робота, безсумнівно, сподобається всім користувачам.
Пандемія перевернула ринок додатків у всьому світі, великі майданчики, де раніше в категорії ТОП були виключно соціальні мережі, ігри, фото-, відео- редактори, з'явилися платформи з відеоконференціями. Так само вона торкнулася економіку, люди почали більше заощаджувати і контролювати витрати і доходи.
PFM додатки - це сервіс контролю і управління фінансами, свій особистий бухгалтер в кишені з необмеженими можливостями, ці програми розраховані для людей, не для підприємств.
За своєю суттю PFM дозволяє користувачам об'єднувати фінансові транзакції в одному місці, а потім використовувати ці дані для управління своїми грошима. У деяких випадках ці транзакції доводиться вводити вручну, але все більше продуктів автоматизують цей процес. PFM зазвичай показує грошовий потік, тенденції витрат, цілі, чисту вартість і управління боргом. Це також дозволяє користувачам налаштовувати управління своїми грошима. Нові можливості PFM, засновані на штучному інтелекті (AI), які недавно були представлені на ринку, включають прогнозний аналіз грошових потоків, персоналізовані фінансові консультації і автоматичне керування грошима, включаючи автономні заощадження.
Створення довгострокового бюджетного плану і управління інвестиціями ніколи не було таким простим. Оскільки цифрові банки і фінансові стартапи все частіше пропонують новітні функції управління особистими фінансами (PFM) в своїх мобільних додатках і сервісах, споживачі можуть контролювати свій фінансовий стан одним натисканням кнопки. І в міру того, як індустрія PFM стає все більш і більш насиченою цими цифровими конкурентами, традиційні гравці змушені покращувати свій власний набір інструментів особистих фінансів.
Основними учасниками галузі програмного забезпечення PFM є:
Neobanks (цифровий банк): в Україні Ізібанк, монобанк, O.Bank і Тодобанк - одні з кращих необанків. Деякі цифрові банки вже пропонують інструменти для особистих фінансів, вбудовані безпосередньо в їх мобільні додатки і веб-сайти (наприклад, Ізібанк - на головному вікні відразу під картою знаходиться блок, який пропонує почати економити на якусь покупку). Але якщо враховувати європейський досвід, то 40% респондентів опитування RFi (Міжнародне Французьке радіо) вказали, що вони вважають рішення PFM, пропоновані небанківськими організаціями, більш корисними, ніж рішення, пропоновані їх банком, ці цифрові провайдери можуть отримати велику підтримку в галузі PFM.
Керуючі цифровим капіталом (в Україні не розвинене): інакше звані роботами-консультантами, керуючі цифровим капіталом використовують такі технології, як алгоритми штучного інтелекту і машинне навчання, щоб допомогти споживачам краще зрозуміти своє фінансове здоров'я і управляти інвестиційними рішеннями. Керуючі цифровим капіталом можуть використовувати гібридну модель, що означає, що вони об'єднують людські поради з відповідями роботів-консультантів для поліпшення відносин з клієнтами.


Постачальники програмного забезпечення з білою етикеткою (White label (Біла етикетка) - це концепція, що передбачає виробництво немарочних продуктів або послуг однією компанією і використання таких продуктів або послуг іншою компанією під своїм брендом (маркою)): банкінг з білою етикеткою дозволяє фінансовим компаніям, зазвичай чинним банкам, інтегрувати програмне забезпечення PFM від сторонніх виробників безпосередньо в свої платформи, щоб клієнти могли уточнити, як вони управляють своїми фінансами. (Додатки CoinKeeper, Monefy, Easyfinance, «Дребеденьгі», «Дзенмані» серед веб-сервісів, «Гроші ОК» на платформі iOS, «Журнал витрат»).
Аналіз ринку PFM додатків показав, що ринок особистих фінансів постійно розвивається завдяки досягненням в області цифрових інструментів і технологій, таких як штучний інтелект і машинне навчання (нові інструменти, які додають розробники в свої продукти розвивають ринок і збільшують аудиторію користувачів додатків в сфері управління особистими фінансами ).

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку PFM додатків
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Ємність ринку PFM додатків, на підставі даних про кількість установок
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку PFM додатків і їх опис
2.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
2.3. Порівняння ТОП 10 компаній з аналізом переваг та недоліків
2.4. Ступінь конкуренції і ризики. SWOT-аналіз конкурентних переваг
3. Ціна та ціноутворення на ринку
3.1. Ціноутворення на ринку PFM-додатків (обмеження безкоштовних версій, варіанти підписок)
3.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
4. Споживачі і їх вподобання (включаючи онлайн)
4.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача (кабінетним способом на підставі відгуків і основних характеристик)
4.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, оцінка на підставі Google Adwords
4.3. Потреба в товарі/послузі
5. Канали збуту продукції - платформи, на яких є PFM додатки (опис, сильні і слабкі сторони)
6. Висновки. прогнозні показники
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку PFM додатків
6.2. Рекомендації з розвитку на ринку
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
7.3. Існуючі ризики і бар'єри виходу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Структура імпорту мобільних телефонів в Україну в 2017 - 2019 роки., в натуральному вираженні, %
2. Місткість ринку PFM додатків, на підставі даних про кількість установок
3. Структурування операторів ринку додатків PFM
4. Структурування операторів ринку додатків PFM з виділенням переваг та недоліків
5. Оцінка конкурентоспроможності операторів ринку додатків PFM з виділенням переваг та недоліків
6. SWOT-аналіз конкурентних переваг компаній на ринку
7. Цінова пропозиція додатку Дребеденьгі
8. Цінова пропозиція додатку CoinKeeper
9. Цінова пропозиція додатку HomeMoney: облік витрат
10. Цінова пропозиція додатки Monefy - планування бюджету та облік витрат
11. SWOT-аналіз ринкового спрямування
12. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
13. Сегментація ринкових ризиків
14. Карта ризиків ринку додатків PFM

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка імпорту мобільних телефонів в Україну в 2017 - 1 кв. 2020 рр., в натуральному вираженні, млн. шт.
2. Фактори, що впливають на підсумкову вартість розробки мобільного застосування

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами