Дата підготовки: | Грудень 2020 року |
Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 16 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був досліджений ринок PFM додатків, який показав, що, на даний момент програми з обліку фінансів набирають обертів і все більше використовуються користувачами в США. Даний ринок характерний високим рівнем конкуренції і є найрозвиненішим серед інших.
Однією з тенденцією є розвиток функціоналу додатків. Наприклад, не тільки корисно з точки зору стеження за витратами і доходами, а й розвивається система «підказок», тобто додаток дає рекомендації з інвестицій кожного клієнта. Даний напрямок вже використовується великими гравцями на ринку США.
Ринок Європи можна розділити на два табори:
1) населення, яке вільно володіє англійською мовою, наприклад Великобританія або Скандинавські країни, використовують американські додатки, переважно;
2) не англомовні країни - використовують програми, які адаптовані під їх мову. Також варто відзначити, що в ТОП списках App Store і Play Market додатки ідентичні в більшості країн ЄС, але з можливістю вибору мов.
Ще однією особливістю розвитку ринку ЄС, можна виділити директиву, яка сприяла спрощенню для додатків вивантаження даних з банків, і, з іншого боку, посилила правила по використанню особистих даних
Розвиток ринку FinTech в Азії показує найвищий ріст, це пов'язано з факторами:
1) Стрімкий розвиток країн, в тому числі у виробництві і реалізації мобільних телефонів, що сприяло швидкому збільшенню кількості потенційних користувачів.
2) Китай одна з країн з найбільш поширеним використанням інтернет-банкінгу
Однак ринок Азіатських додатків досить специфічних і відрізняється від західних аналогів, розрахунок, доходи і витрати можуть відрізняться. Для успішного виходу на даний ринок і конкурентоспроможності потрібно враховувати не тільки особливості мови, а й також особливості культури в даних країнах.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку PFM додатків
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Ємність ринку PFM додатків, на підставі даних про кількість установок
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку PFM додатків і їх опис
2.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
2.3. Порівняння ТОП 10 компаній з аналізом переваг та недоліків
2.4. Ступінь конкуренції і ризики. SWOT-аналіз конкурентів переваг
3. Ціна та ціноутворення на ринку
3.1. Ціноутворення на ринку PFM-додатків (обмеження безкоштовних версій, варіанти підписок)
3.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
4. Споживачі і їх вподобання (включаючи онлайн)
4.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача (кабінетним способом на підставі відгуків і основних характеристик)
4.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, оцінка на підставі Google Adwords
4.3. Потреба в товар / послугу
5. Канали збуту продукції - платформи, на яких є PFM додатки (опис, сильні і слабкі сторони)
6. Висновки. Прогнозні показники
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку PFM додатків
6.2. Рекомендації з розвитку на ринку
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
7.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Структурування операторів ринку додатків PFM в США
2. Структурування операторів ринку додатків PFM в країнах ЄС
3. Структурування операторів ринку додатків PFM в країнах Азії
4. Структурування операторів ринку додатків PFM з виділенням переваг та недоліків (на підставі відгуків та рецензій)
5. Оцінка конкурентоспроможності операторів ринку додатків PFM з виділенням переваг та недоліків
6. SWOT-аналіз конкурентних переваг компаній на ринку
7. Вартість PFM додатків на ринку США
8. Вартість PFM додатків на ринку країн ЄС
9. Вартість PFM додатків на ринку країн Азії
10. Вартості і додаткові опції в додатку Quicken
11. Вартості і додаткові опції в додатку Linxo (преміум)
12. Вартості і додаткові опції в додатку Bankin '
13. SWOT-аналіз ринкового спрямування
14. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
15. Сегментація ринкових ризиків
16. Карта ризиків ринку додатків PFM
1. Ємність ринку PFM додатків, млн $ США
2. Фактори, що впливають на підсумкову вартість розробки мобільного застосування.
3. Запити в Google, за ключовими словами, на ринку США
4. Запити в Google, за ключовими словами, на ринку ЄС
5. Запити в Google, за ключовими словами, на ринку Азії