Дата підготовки: | Липень 2020 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку стільникового зв'язку.
Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку в Україні у період 2017 – 1 кв. 2020 р.: основні оператори стільникового зв'язку в Україні, тенденції розвитку технологій стільникового зв'язку, імпорт мобільних телефонів у динаміці, виділення основних ризиків.
Інтерес та актуальність дослідження ринку стільникового зв'язку обумовлений тим, що з кожним роком в Україні з'являється все більше користувачів мобільного зв’язку та мобільного інтернету. Розвиток ринку супроводжує поява та впровадження нових технологій стільникового зв'язку, таких як 4G та 5G, що мають значний потенціал для розвитку з погляду розширення покриття та впровадження додаткових сервісів для приватних абонентів, бізнесу та держави.
Найбільш популярними марками телефонів за даними офіційного імпорту є ТМ SAMSUNG, Xiaomi, NOKIA та HUAWEI. При цьому HUAWEI значно знизила частку в імпорті в 2019 році. NOKIA збільшує частку в натуральному вираженні, в основному за рахунок смартфонів низьковартісного сегмента та кнопкових телефонів.
Основними ризиками на ринку стільникового зв'язку та дистрибуції у сегменті реалізації мобільних телефонів в Україні є: ризики зниження платоспроможності, ризики монополізації ринку, валютні ризики, ризики фінансової нестабільності, ризики розвитку ринку «сірого» імпорту.
1. Історія розвитку технологій стільникового зв’язку
2. Тенденції розвитку ринку стільникового зв’язку
3. Аналіз імпорту мобільних телефонів
4. Висновки щодо ринку стільникового зв’язку в Україні
1. Розподіл технологій світової мобільної бази користувачів
2. Динаміка імпорту мобільних телефонів в Україну у 2017 – 1 кв. 2020 рр., у натуральному вираженні, млн шт.
3. Динаміка імпорту мобільних телефонів в Україну у 2017 – 1 кв. 2020 рр., у грошовому вираженні, млрд грн
4. Площа розповсюдження сигналу в залежності від частоти