Сфера бізнесу, пов'язана з наданням різного роду послуг, досить велика. Однак всі компанії, що працюють в цій сфері, об'єднує одне - необхідність постійного моніторингу ринків з метою своєчасного реагування на зміну умов. Ринки послуг, як правило, висококонкурентні, і суб'єкти, які своєчасно приймають правильні стратегічні і тактичні рішення, отримують суттєву перевагу перед іншими. Характерними завданнями, які розв'язуються шляхом попереднього аналізу ринків послуг, є:
Ознайомтеся з базовою рекомендованою структурою дослідження ринку (послуга)
Наведемо кілька прикладів практичної реалізації маркетингових досліджень ринків послуг з кейсів Pro-Consulting.
Ринок флексодруку
Українське підприємство, яке надає послуги з нанесення зображень на будь-які гнучкі пакувальні матеріали, замовило аналіз ринків флексодруку країн Євросоюзу і СНД. Метою маркетингового дослідження було визначення найбільш перспективних напрямків експорту.
Pro-Consulting провела вивчення ринків, що цікавлять замовника, в ході якого:
В якості прикладу ознайомтеся з анотацією і структурою готового аналізу ринку флексодруку та ротогравюрного друку в Україні (2020 рік) - Pro-Consulting може актуалізувати даний звіт, а також розширити географічні і товарні межі дослідження за вашим запитом.
Отриманий за результатами маркетингового дослідження ринків флексодруку звіт послужив базисом для формування маркетингової стратегії на обраному клієнтом напрямку зовнішньоекономічної діяльності.
Ринок фітнес послуг
Український спортивний клуб, який надає комплексні оздоровчі послуги VIP-рівня в одному з регіонів, розглядав питання доцільності відкриття філій в інших областях України. З метою систематизації інформації про ринок фітнес-послуг нашої країни в цілому було замовлено маркетингове дослідження.
Звіт, отриманий замовником за результатами аналізу ринку фітнес послуг, містить:
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку фітнес (велнес) центрів в м. Київ (2019 рік) - ми можемо проаналізувати і ваш ринок за аналогічною або скоригованою структурою дослідження.
Аналітика з маркетингового дослідження дозволила замовнику прийняти обгрунтоване рішення про недоцільність територіального розвитку бізнесу в існуючих економічних умовах, а також скорегувати асортимент послуг і цінову політику відповідно до можливостей і очікувань споживачів.
Ринок конференц-послуг
Компанія з надання послуг по організації різного роду конференцій, виставок, тренінгів та інших заходів, поставила в свою стратегію адаптацію діяльності відповідно до поточного стану ринку. За технічним завданням клієнта Pro-Consulting проведено маркетингове дослідження ринку конференц-послуг в столичному регіоні країни, в ході якого:
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку конференц-послуг Києва (2018 рік) - це дослідження може бути актуалізоване і розширене за вашим запитом.
Після отримання готового аналізу ринку конференц-послуг клієнт сформував стратегію розвитку бізнесу за окремими напрямами, під кожен з яких створив спеціалізовані локації.
Ринок нічних клубів
Велика міжнародна адвокатська компанія замовила маркетингове дослідження ринку нічних клубів Києва з метою отримання актуальної інформації про цю сферу бізнесу.
До складу звіту про аналіз ринку нічних клубів увійшли дані про:
В якості прикладу, ознайомтеся з анотацією і структурою готового аналізу ринку нічних клубів Києва (2017 рік).
Детально ознайомитися зі змістом згаданих тут і інших аналізів ринків можна, придбавши їх в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting. Для замовлення власного маркетингового дослідження скористайтеся нашими контактними даними.
Можливо, вам буде цікаво прочитати огляд ринку онлайн-казино в Україні