Дата підготовки: | Листопад 2020 року |
Кількість сторінок: | 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку флексодруку та ротогравюрного друку в Україні за 2019 – першу половину 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено особливості ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії була оцінена ємність ринку кожного з досліджуваних видів друку в динаміці. Було вивчено державне регулювання галузі. Визначено основні оператори ринку, оцінені їх частки на ринку. Досліджено ціни на послуги флексодруку та ротогравюрного друку. Проведено порівняльний аналіз двох досліджуваних видів друку. Обчислена прогнозна місткість ринку в наступні 3 роки.
Флексодрук застосовується для нанесення зображення на упаковках, пластикових пакетах, етикетках, поштових конвертах, різдвяних листівках, полімерних плівках. Останнім часом флексодрук особливо широко застосовується при нанесенні зображень на поліетилен. Основне застосування даний метод друку знайшов в сфері пакувальних матеріалів для побутової хімії, ліків, алкоголю і прохолодних напоїв, харчової промисловості, будівельних матеріалів і нафтохімії.
Ротогравюрний (глибокий) друк використовується в упаковці для харчових і нехарчових товарів, а також етикеток, шпалер і перевідних зображень. Така технологія застосовується в різноманітних сферах, включаючи друкування цінних паперів і документів суворої звітності, промисловий і тютюновий сегменти.
Ринок флексодруку та ротогравюрного друку розвиватися під впливом таких факторів.
• Сировина. Сировиною для досліджуваних видів друку виступає безліч матеріалів, а саме різні види синтетичних матеріалів (поліестер, поліпропілен, нейлон, поліетилен), папір / картон, алюмінієва фольга та інші види гнучких пакувальних матеріалів. Крім того, для флексоформ використовуються фотополімери, для ротоциліндрів - металеві вали.
• Виробництво та імпорт друкарського обладнання. В Україні не виробляється друкарське обладнання для досліджуваних видів друку, тому галузь імпортозалежна.
• Державне регулювання. Податкове регулювання щодо імпорту обладнання впливає на вартість друкованої продукції. Крім цього, на діяльність поліграфії впливає податкове законодавство щодо бізнесу.
• Виробництво товарів, для яких потрібна друкована упаковка. Переважно мова йде про продукти харчування, однак упаковка друкується і для інших товарів.
• Розвиток інших технологій друку (офсет, цифра, трафарет і інші) і здатність витримати конкуренцію.
• Відсутність системи контролю якості вхідної продукції і відповідного контрольного устаткування. Відсутність контролю якості нівелює вкладення в дорогі друкарські машини, трудові витрати та інші фінансові вкладення, так як в результаті не забезпечується якість кінцевого продукту.
• Розвиток конкурентного тендерної системи виконання держзамовлень на послуги флексодруку, виготовлення продукції з нанесенням зображення флексографічним способом. Основними критеріями відбору компаній для виконання таких послуг виступають терміни, ціна і якість. Галузь вимагає підвищення ефективності державного управління, здійснення єдиної державної політики, спрямованої в тому числі на стимулювання технічного переозброєння підприємств, модернізації обладнання та технологій.
Подальший розвиток ринку флексо- і ротодруку в Україні стримується існуючими невирішеними проблемами і негативними факторами впливу. До таких відносяться наступні:
• відносно мала частка іноземних інвестицій на ринку;
• недостатній обсяг оборотних коштів;
• високий рівень податкового навантаження;
• невисокий показник рентабельності виробництва і продажів;
• недостатній рівень державної підтримки;
• неврегульована законодавча база.
Занепад в сфері поліграфії вплинув на обсяги ринку обох видів друку, однак варто зауважити, що обидва способи друку активно розвиваються на ринку в порівнянні з іншими видами друку. Флексографія прагне максимально поліпшити якість друку, при цьому зберігши дешевизну флексоформ.
1. Загальна характеристика ринку флексодруку та ротогравюрного друку в Україні. Фактори впливу
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок) в динаміці в 2019-1 пол. 2020 рр. в Україні
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку флексодруку та ротодруку в динаміці в 2019-1 пол. 2020 рр. в Україні (в тому числі у % співвідношенні)
1.3. Технологія виробництва і необхідна сировина (в розрізі досліджуваних послуг)
2. Державне регулювання галузі (оподаткування, ліцензування та інше)
3. Основні оператори ринку флексодруку та ротодруку в Україні
3.1. Основні оператори ринку:
• Короткий опис
• Контакти
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (по послугах, регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів
4. Ціна та ціноутворення на ринку флексодруку та ротодруку в Україні
4.1. Середні поточні ціни на продукцію і послуги в залежності від типу і оператора
4.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
4.3. Собівартість послуг флексодруку та ротодруку
5. Канали збуту продукції на ринку
6. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2023 рр.
6.1. Порівняльний аналіз видів досліджуваних послуг
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
7.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок
1. Основні оператори ринку флексо- і ротодруку
2. Сегментація основних компаній, що займаються флексодруком, по регіонах
3. Сегментація основних компаній, що займаються ротогравюрним друком, по регіонах
4. Сегментація основних операторів ринку за видами послуг, що надаються
5. Частки основних операторів ринку, в грошовому вираженні, млн. грн.,%
6. Середні ціни на флексо- і ротодрук на прозорій двошарової плівці БОПП-20, $ / кг
7. Середня вартість пакета з флексодруком при тиражі від 10 тис. шт. і кількості кольорів до 4, грн. / шт.
8. Середня вартість пакета дой-пак з ротодруком при тиражі від 500 шт., грн. / шт.
9. Основні переваги і недоліки прямих та непрямих каналів збуту продукції
10. Порівняння флексодруку та ротогравюрного друку
11. SWOT-аналіз ринкового спрямування флексодруку та ротогравюрного друку
12. Ризики і бар'єри виходу на ринок флексо- і ротодруку
1. Обсяг реалізованої продукції поліграфічної діяльності в 2019-1 пол. 2020 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
2. Обсяг ринку флексодруку в 2019-1 пол. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. Грн.
3. Обсяг ринку ротогравюрного друку в 2019-1 пол. 2020 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
4. Співвідношення досліджуваних видів друку на ринку в 2019 г., у грошовому вираженні,%
5. Схема флексографічного друку
6. Схема ротогравюрного друку
7. Флексо- і ротодрукова продукція (рис.)
8. Структура собівартості реалізованої продукції підприємств, що займаються флексо- і глибоким друком,%
9. Структура собівартості флексодруку,%
10. Структура собівартості ротодруку,%
11. Етапи формування каналів збуту (схема)
12. Прогнозна місткість ринку флексодруку в 2020-2023 рр., млн. грн.
13. Прогнозна місткість ринку ротодруку в 2020-2023 рр., млн. грн.