Бізнес-план виробництва мінеральної води в Україні складено компанією Pro Capital Investment після аналізу поточного і прогнозованого рівнів споживання цього продукту в нашій країні, а також оцінки інвестиційної привабливості створення підприємства в даній сфері. Готовий бізнес-план виробництва мінеральної води в Україні з усіма розрахунками можна придбати на сайті компанії.
Аналіз ринку бутильованої води свідчить про те, що рівень її споживання в нашій країні одне з найнижчих на європейському континенті. За результатами опитування міжнародної дослідницької компанії TNS тільки 31% українців вживають бутильовану воду кілька разів на тиждень, інші роблять це рідше, а 8% співвітчизників взагалі не пили таку воду протягом року, віддаючи перевагу іншим напоям. Ці дані свідчать про наявність значного потенціалу зростання ринку мінеральної води в Україні.
Можливо, вам також буде цікаво прочити про бізнес-ідею торгівлі спеціями
Моніторинг ринку мінеральної води показує, що найбільший обсяг її виробництва в Україні був зафіксований в 2019 році – 169,4 млн дал, а до того такий показник був аж у 2007 році 160,5 млн дал. У 2016-му цей показник знизився до 114,3 млн дал. Причинами падіння обсягів випуску мінералки стали:
На сайті доступний до покупки готовий бізнес-план виробництва по розливу мінеральної води - ознайомтеся зі структурою проекту
З початку 2016 року у ринку мінеральної води в Україні сформувався і продовжує діяти підвищувальний тренд. Поширення серед населення ідей здорового способу життя з одночасним зниженням якості води у водопроводах і неглибоких свердловинах сприяє зростанню попиту на бутильовану воду, поступово переводячи її в категорію продуктів першої необхідності. У той же час, для формування в країні культури щоденного споживання бутильованої води від учасників ринку потрібні певні маркетингові зусилля, застосування яких враховано бізнес-планом виробництва мінеральної води в Україні від компанії Pro Capital Investment. Крім того, новостворене підприємство буде націлене не тільки на внутрішній ринок, а й на створення експортних каналів, що до сих пір більшістю вітчизняних гравців не практикувалося.
Ознайомтеся з бізнес-ідеєю виробництва прохолодних напоїв
Завод, організований по бізнес-плану виробництва мінеральної води в Україні, включає потужності видобутку води, її підготовки та її розливу в скляну і поліетиленову тару ємністю 0,5 і 1,5 літра відповідно. На продаж буде пропонуватися сильно-, слабо- і негазована мінеральна вода.
Фінансові розрахунки по бізнес-плану виробництва мінеральної води в Україні показують, що на його реалізацію будуть потрібні інвестиції в сумі $ 1,14 млн, які окупляться протягом двох з половиною років.
Також прочитайте про бізнес-план мікро-пивоварні
Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі: