Маркетингові дослідження ринку: ваш путівник до успіху в бізнесі
92

Маркетингові дослідження ринку: ваш путівник до успіху в бізнесі

Маркетингові дослідження ринку являють собою комплексний аналіз усіх аспектів обраної сфери бізнесу, який дає змогу отримати глибоке розуміння поточної ситуації, виявити тенденції та спрогнозувати майбутній розвиток. Компанія Pro-Consulting пропонує комплексні маркетингові дослідження ринку, які слугують інформаційною базою для ухвалення обґрунтованих рішень у процесі організації та розвитку бізнесу. Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти посилання на повноцінну типову структуру дослідження ринку.

Готові маркетингові дослідження ринку зазвичай містять такі розділи:

  1. Загальна характеристика ринку:
    • Опис галузі: докладне висвітлення умов функціонування сфери бізнесу, включно з її специфікою, особливостями та ключовими трендами.
    • Показники ринку: аналіз обсягів виробництва, імпорту та експорту цільової продукції, динаміки ємності ринку.
    • Сегментація ринку: поділ ринку на більш дрібні сегменти за різними критеріями: товари, виробники, географія поставок та інше для детального аналізу.
    • Ключові фактори впливу: вивчення чинників, що мають найбільший вплив на ринок, моделювання та прогнозування зміни ринкового середовища;
    • Більш повноцінне уявлення про реальну структуру дослідження ринку вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку теплоізоляційних матеріалів або дослідження ринку дитячого одягу в Україні.
  2. Державне регулювання функціонування ринку:
    • Законодавча база: аналіз чинного законодавства, що регулює діяльність у галузі.
    • Нормативно-правова база: вивчення правил і процедур ведення бізнесу.
    • Податкова політика: аналіз податкового режиму та його впливу на бізнес.
    • Державні програми: оцінка впливу державних програм і закупівель на ринок, можливостей участі в них.
  3. Споживчі маркетингові дослідження ринку з можливим застосуванням кількісних і якісних польових методів:
    • Портрет споживача: опис цільової аудиторії з точки зору демографії та поведінки.
    • Потреби та вподобання: вивчення потреб і вподобань споживачів.
    • Купівельна поведінка: аналіз процесу ухвалення рішень про купівлю на різних торговельних майданчиках.
    • Брендова лояльність: оцінка ставлення споживачів до брендів.
    • Споживання в сегментах В2В і В2G;
    • якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати і проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні питання і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
  4. Вивчення конкурентного середовища ринку:
    • Аналіз конкурентів: опис основних конкурентів, їхніх сильних і слабких сторін, ринкових часток.
    • Продуктовий аналіз: порівняння продуктів і послуг конкурентів із вашими.
    • Конкурентні стратегії: аналіз стратегій конкурентів і виявлення потенційних загроз.
  5. Виробничі маркетингові дослідження ринку:
    • Виробничі потужності: оцінка виробничих потужностей, технологій та їхньої ефективності, що використовуються на ринку.
    • Постачальники: аналіз ринку постачальників сировини і матеріалів.
    • Логістика: вивчення логістичних ланцюжків і можливостей їх оптимізації.
    • Організація виробництва: доступність передових технологій і обладнання, кваліфікованих кадрів.
  6. Зовнішньоекономічна діяльність:
    • Експорт-імпорт: аналіз обсягів експорту та імпорту, діяльності операторів ЗЕД.
    • Митне регулювання: вивчення митних процедур і бар'єрів.
    • Потенціал зарубіжних ринків: оцінка перспектив виходу на зарубіжні ринки, наявності потенційних партнерів;
    • якщо ви плануєте аналізувати іноземний ринок, то, в якості прикладу, подивіться опис аналізу ринку промислового швейного обладнання в Бразилії або аналізу ринку консервації Франції.
  7. Інвестиційні маркетингові дослідження ринку:
    • PESTLE-аналіз: вплив зовнішніх чинників на діяльність підприємства.
    • SWOT-аналіз: оцінка сильних і слабких сторін бізнесу, можливостей і загроз.
    • Ризики та бар'єри: наочне представлення у вигляді зведеного графа.
    • Рекомендації щодо досягнення заявлених ініціатором дослідження цілей.

Компанія Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження ринку на замовлення вже протягом двадцяти років. У нашому портфелі готових проєктів є понад 2600 досліджень, будь-яке з яких можна придбати в онлайн магазині на сайті компанії. Готові маркетингові дослідження ринку можуть бути актуалізовані та адаптовані під завдання покупця.

Замовлені або придбані маркетингові дослідження ринку дають змогу:

  • прийняти обґрунтовані управлінські рішення;
  • розробити ефективну маркетингову стратегію;
  • оптимізувати бізнес-процеси;
  • знизити ризики та підвищити конкурентоспроможність.

Замовити маркетингові дослідження ринку можна в будь-який робочий час, скориставшись контактною інформацією Pro-Consulting.

Дата розміщення: 03.12.2024

Інші новини

Зв'язатися з нами