Який українець не любить поласувати смачною випічкою до кави, чаю або іншого улюбленого напою? Багато хто любить - були б гроші. Штруделі, кошики, язички, круасани, слойки, конвертики, листкові вушка і печиво, тістечка, торти, трубочки - всі вони родичі, тому що робляться з листково-дріжджового тіста.
Процеси, що відбуваються на ринку цих виробів, є своєрідним індикатором економічного здоров'я українського населення. Так, в 2014-2015 роках спостерігався різкий спад виробництва продукції з листково-дріжджового тіста. Головними причинами його стали зменшення купівельної спроможності українців, втрата частини території і деяких напрямків експорту. Однак, тенденція скорочення ринку проіснувала недовго, і вже в 2016 році вона змінилася на протилежну. Випуск виробів з листково-дріжджового тіста потроху почав відновлюватися - спочатку на 6,62%, правда потім темп зростання сповільнився. У той же час український ринок всіх хлібобулочних виробів продовжує стійко скорочуватися, так як скорочення всіх хлібобулочних виробів не дає потенціал розвитку сегмента продуктів з листково-дріжджового тіста.
Зростання виробництва на ринку листково-дріжджового тіста пов'язано не тільки з пожвавленням внутрішнього споживання, але і з успішною переорієнтацією експортних потоків відповідно до нових економічних реалій. З іншого боку, зростають і імпортні поставки подібних виробів в Україні. Це свідчить про те, що українські виробники ще не досягли того якісного рівня, який дозволив би повністю зайняти внутрішній ринок, не кажучи вже про повноцінний вихід на ринки Євросоюзу. Каменем спотикання є відсутність у багатьох пекарень коштів для модернізації, а зростання цін на сировину і ресурси змушують все більше їх йти в тіньовий сектор. За даними Всеукраїнської асоціації пекарів, частка неофіційного ринку хлібобулочних виробів вже переважає над офіційним і становить близько 60%.
Ще одним стримуючим фактором на ринку виробів з листково-дріжджового тіста є поширення в Україні моди на здорове харчування. Нові дієтичні програми пропонують відмовлятися від багатої вуглеводами борошняної випічки і переходити до білкових продуктів. Протиставити цьому звуженню кола потенційних клієнтів виробники виробів з листково-дріжджового тіста можуть тільки розширення асортименту і підвищення якості своєї продукції.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: