in stock

Аналіз ринку тортильї в Україні. 2024 рік

Аналіз ринку тортильї в Україні. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 15
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
36900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку тортильї в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції на ринку, імпорт, експорт, виробництво, тіньовий ринок, найбільші компанії, ціни, споживання та споживачів, канали збуту. Під роботою підведені висновки та прогнози ринку, розроблений PEST LE аналіз.
Тортилья або Тартілья є мексиканським продуктом, що представляє з себе тонкий корж з пшеничного або кукурудзяного тіста. Тортилья є заміною звичного для Європи хлібу в прийомах їжі в Мексиці та південних штатах США. Є основою багатьох страв, як енчилади, буріто, фахіти, тако та кесадильї.
Основними тенденціями що визначають розвиток ринку тортильї є:
Ріст цін на кукурудзу та пшеницю. В 2024 році ціни на початку підготовки до нового сезону зросли на позиції. Очікується, подальше підняття після закінчення торгових війн Росії та України.
Ріст цін на хліб. Поступово ціни на загальну хлібну продукцію зростають. Це призводить до зниження якості для підтримки споживачів та зміни звичок в покупках.
Закупівельна спроможність. Наразі українці починають збільшувати трати в магазинах, в основному на їжу +32% . Готування вдома обирають частіше ніж ресторани (+50%).
Тренди в харчуванні. Українці все більше вирішують обирати незвичний хліб замість звичайного. Частіше стали обирати дорожчі товари – безглютенові та з фортифікаційного борошна.
Проблеми з імпортом. Наразі на ринку імпортного лавашу є проблеми, викликані блокування кордонів з Польщею - найбільшим постачальником тортільї.
Закриття виробництв тортильї. Під час війни два місцевих виробника тортильї перестали випускати продукт. Це ТД Шантіль та ПП Ольховий, які мали значні обсяги виробництва продукту.


Станом на 2020 за даними Всеукраїнської асоціації пекарів, 70% українського хліба знаходиться в тіні. Тіньове виробництво складають приватні підприємці, які працюють на єдиному податку й далеко не завжди дотримуються стандартів і правил. Окрім цього до тіні входять кіоски, випічка хліба в супермаркеті тощо. Під час війни вона ще більше зросла, компанії стали приховувати доходи та продажі, маніпулювати звітностями.
З роботи можна виділити
Імпорт складає основу ринку, найбільші обсяги надходять з Польщі. Через можливі проблеми з логістикою основні споживачі (MacDonalds, KFC) підвищують обсяги постачання. Імпортерами виступають обслуговуючі компанії найбільших мереж міжнародних фаст фудів або рітейл.
Виробництво в країні майже відсутнє. Під час війни два виробника виключили тортильї зі свого асортимента. Наразі на ринку діють два великих регіональних виробника - Цархліб (Луцьк) та Одеський ХЗ (Одеса) і два малих гравці (ППП та Альдея).
Загрозами на ринку є:
Низький рівень споживання. Споживання тортильї в Україні є низьким відносно аналогічних борошняних виробів. Українці зазвичай обирають звичні страви та продукти, особливо під час економічних змін.
Товари замінники Тортилья легко заміняється лавашем, який є дешевшим, що впливає вибір споживачів.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом товару, його застосування та кодів згідно класифікаторів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021-2023 рр. (виробництво + імпорт - експорт)
1.4. Оцінка тіньового сегмента на ринку (шляхом інтерв'ю з учасниками ринку або через побудову аналітичних моделей)
1.5. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням, регіонами)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів)
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2021-2023 рр. (на основі блоку 2, або оцінка)
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка продажів в вартісних показниках
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт тортільї з України в 2021-2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт тортільї в Україну в 2021-2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Ціна і ціноутворення на ринку. Середні поточні ціни на продукцію
6. Аналіз споживання на ринку
6.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
6.3. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
7. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах, В2В/В2С)
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026
8.3. Рекомендації по розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
9.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
9.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку тортільї в Україні, 2021-2023 рр., в натуральних і грошових показниках, тис. тонн, млн. грн.
2. Асортимент компанії 1
3. Асортимент компанії 2
4. Асортимент компанії 3
5. Асортимент компанії 4
6. Асортимент компанії 5
7. Асортимент компанії 6
8. Доходи компаній-виробників ринку тортилій в Україні в 2023 році, в грошових показниках, млн. грн.
9. Імпорт тортільї в Україну по видам, 2021-2023 рр., в натуральних показниках, тис. тонн.
10. Роздрібні ціни на тортилью, квітень 2024 грн./од.
11. Оптові ціни на тортилью, квітень 2024 грн./од.
12. Аналіз пошукових запитів на ринку тортильї по товарам, компаніям та торговим маркам – квітень 2024
13. PEST LE-аналіз ринку тортильї
14. Карта ризиків ринку тортильї
15. Бар’єри для входу на ринку тортильї

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку тортильї в Україні по видам в 2023 році, в натуральних показниках, %
2. Сегментація ринку тортильї в Україні за походженням в 2023 році, в натуральних показниках, %
3. Імпорт тортільї в Україну, 2021-2023 рр., в натуральних показниках, тис. тонн.
4. Імпорт тортільї в Україну по країнам, 2021 рік, в натуральних показниках, %
5. Імпорт тортільї в Україну по країнам, 2022 рік, в натуральних показниках, %
6. Імпорт тортільї в Україну по країнам, 2023 рік, в натуральних показниках, %
7. Імпорт тортільї в Україну по імпортерам, 2021 рік, в натуральних показниках, %
8. Імпорт тортільї в Україну по імпортерам, 2022 рік, в натуральних показниках, %
9. Імпорт тортільї в Україну по імпортерам, 2023 рік, в натуральних показниках, %
10. Канали збуту тортильї

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами