Меблі важливі практично для кожного магазину роздрібної торгівлі. Вони дозволяють раціонально розмістити товар на наявній в розпорядженні площі, а також виділити торгову точку з ряду конкурентів. Іншими словами, без меблів не обходиться не один магазин, а правильне їх використання підвищує ефективність роботи.
Аналіз ринку торгових меблів ускладнюється тим, що для цього виду продукції відсутній окремий виробничий код, і це, в поєднанні з наявністю на даному ринку значної тіньової складової, не дає можливість достовірно визначити його кількісні характеристики. Однак вплив деяких макроекономічних факторів простежується досить чітко.
Головним таким фактором є динаміка розвитку роздрібної торгівлі в Україні, а вона, в свою чергу, залежить від купівельної спроможності населення і курсу національної валюти. Наслідки криз, які гнобили українську економіку останнє десятиліття, відчули не тільки жителі нашої країни, а й представники торгового бізнесу. Багатьох з них це змусило серйозно підійти до раціоналізації використання площ магазинів, більшу увагу приділяти онлайн-торгівлі. Це призвело до того, що період 2014-2018 років ознаменувався рекордно низькими темпами введення в експлуатацію комерційної нерухомості.
Виробники торгових меблів не могли не відреагувати на зміну трендів в роздрібній торгівлі. На ринку стали переважати компактні стелажі і вітрини, що дозволяють розмістити більше товарів на одиницю площі. Позитивним для виробників і імпортерів торгових меблів стало те, що в останні роки багато магазинів змінили власників і пройшли процедуру ребрендингу, яка супроводжувалася також і заміною торгового обладнання на відповідне корпоративному стилю компанії-власника.
Не можна обійти увагою і зовнішньоекономічну складову ринку торгових меблів. Тут ми маємо позитивний платіжний баланс, так як експорт в грошовому вираженні випереджає імпорт. Більшу частину поставок за кордон складають касові прилавки, стелажі і шафи.
У структурі імпорту торгових меблів лідирують стелажі - 45%, стенди - 17,5% і вішалки - 15,9%.
Описані вище фактори будуть продовжувати діяти на ринок торгових меблів і надалі, до тих пір, поки наша країна остаточно не оговтається від наслідків кризових явищ, і не почнеться стійке зростання купівельної спроможності населення. Після цього, варто очікувати зростання кількості і площ торгових точок, що призведе до збільшення обсягу даного ринку.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: