Дата підготовки: | Травень 2016 року |
Кількість сторінок: | 27 |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 13 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | Російська |
Роздрібна торгівля - невід'ємна галузь економіки, яка динамічно розвивається. Основними тенденціями, які спостерігаються сьогодні на українському ринку рітейлу, є розширення існуючих українських і міжнародних мереж магазинів шляхом відкриття нових об'єктів, розвиток сучасних і традиційних форматів роздрібної торгівлі (дискаунтери, cash & carry, гіпермаркети, «магазини біля дому»), ставка на власні торгові марки.
Економіко-політичні зміни в країні змінюють структуру роздрібних продажів і впливають на споживчу поведінку. У зв'язку зі зниженням купівельної спроможності населення, роздрібні мережі стикаються з необхідністю впровадження гнучких систем лояльності для утримання і залучення клієнтів. Такі короткострокові інструменти, як акційні пропозиції, розпродажі, промоакції перетворюються на необхідну умову існування бізнесу B2C.
1. Загальна характеристика ринку роздрібної торгівлі
1.1.Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2015-2016гг.
1.2.Общие показники ринку, розрахунок ємності ринка роздрібної торгівлі в цільових регіонах в 2015 р Прогнозні показники в 2016-2021 рр.
1.2.1. Оцінка обсягу продажів в торгових мережах в 2015 рр. Перспективи розвитку мережевої роздрібної торгівлі в 2016-2021 рр. в цільових регіонах
1.2.2. Оцінка обсягу продажів в традиційній торгівлі в 2015 р. Перспективи розвитку традиційної роздрібної торгівлі в 2016-2021 рр. в цільових регіонах
1.3. Сегментація і структурування ринку
1.4.Оцінка динаміки зміни кількості торгових точок в мережевій і традиційній роздрібній торгівлі в цільових регіонах в 2016-2021 рр.
2. Основні оператори в сегменті мережевої роздрібної торгівлі
2.1. Основні оператори ринку і їх опис
2.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку
2.3. Частки ринку основних операторів
2.4. Ступінь конкуренції і ризики
3. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2016-2021 рр.
4. Інвестиційна привабливість галузі
4.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
4.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок
1. Прогнозні індекси обсягу мережевої роздрібної торгівлі Західного регіону в 2016-2021 роках
2. Оцінка видів роздрібної торгівлі в досліджуваних областях у 2015 році.
3. Прогноз обсягу реалізації в мережевої роздрібної торгівлі в 2016-2012, млрд. грн
4. Прогнозні індекси обсягу традиційної роздрібної торгівлі Західного регіону в 2015-2012 роках
5. Прогноз обсягу реалізації в традиційній роздрібній торгівлі в 2016-2021, млрд. Грн
6. Динаміка кількості торгових точок в мережевий і традиційної роздрібної торгівлі в цільових регіонах 2016-2021 рр.
7. Сегментація і структурування основних операторів ринку роздрібної торгівлі
8. Аналіз кількості підприємств роздрібної торгівлі в областях України
9. Загальні параметри оцінки конкурентного середовища ринку роздрібної торгівлі в Україні
10. Оцінка конкурентного середовища ринку роздрібної торгівлі в Україні
11. Результати оцінки конкурентної серед ринку роздрібної торгівлі
12. SWOT-аналіз ринку роздрібної торгівлі
13. Основні ризики на ринку роздрібної торгівлі в Україні
1. Індекси фізичного обсягу обороту роздрібної торгівлі в порівнюваних цінах в областях України з виділенням Західного регіону
2. Роздрібний товарообіг в західних областях в 2015 році, млрд. грн.
3. Прогноз темпів інфляції в Україні в 2016-2021 рр.
4. Частина торгових точок в Західній Україні від загальної кількості на початок 2015 року
5. Географічна структура обсягу роздрібного товарообігу України в 2015 році
6. Сегментація роздрібних магазинів по кількості в Західних областях України
7. Сегментація роздрібних магазинів по обсягах продажів в Західних областях України
8. Частки ринку торгових мереж в Західних областях України
9. Прогноз ВВП України на душу населення в 2011-2021 роках, дол. США
10. Прогноз витрат домогосподарств України та частини витрат на харчування в 2015-2021 роках, грн.,%.
11. Прогноз обсягів реалізації в роздрібній торгівлі Західних регіонів України в 2016-2021, млрд. грн