Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні. Показано основні показники ринку за 3 роки. Проаналізовано динаміку продажів на роздрібному ринку. Також досліджено імпорт основних категорій товарів роздрібного ринку. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано динаміку цін на продукцію та основні фактори, що впливають на ціну товарів на українському роздрібному ринку. Досліджено споживання на ринку та зміни у вподобаннях споживачів.
Роздрібна торгівля непродовольчими товарами - діяльність по продажу непродовольчих товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків. Спеціалізований магазин – магазин роздрібної торгівлі, який спеціалізується на продажу певної групи товарів (одяг, взуття, електроніка, будівельні матеріали, косметика тощо).
Найбільшим фактором впливу на український роздрібни ринок в 2021-2023 роках стало повномасштабне вторгнення, що кардинально вплинуло на всі економічні процеси в країні.
В 2022 році обсяг реалізованих непродовольчих товарів зменшився майже на 20% від показників 2021 року (в гривні). Реальне падіння становило близько третини від довоєнного рівня. В 2023 році відновлення ринку становило майже 20% (в гривні), в порівнянні з 2022 роком. Не зважаючи на досить високі показники відновлення в гривні, реальне відновлення становить близько 5%. Вагомим фактором номінального зростання показників ринку є інфляційні процеси та девальвація гривні, адже близько половини продукції непродовольчого роздрібного ринку в Україні є імпортованого походження.
Споживання на ринку роздрібної торгівлі суттєво змінилось в період 2022-2023 років. Основним негативним фактором є повномасштабне вторгнення, внаслідок якого споживання на ринку стрімко впало. За даними НБУ, реальний ВВП України впав на 29,1% в 2022 році, що позначилось на всіх сегментах роздрібного ринку.
Ціни на продукцію непродовольчого роздрібного ринку також постійно зростають. Зважаючи на зростання імпорту, девальвацію гривні та внутрішні інфляційні процеси в середині країни, за даними ДССУ, річний індекс цін на продукцію досліджуваного ринку зріс майже на 20% в 2022 році. Подальше знецінення гривні, логістичні витрати, зростання тарифів на електроенергію, паливо впливатимуть на зростання цін й надалі. За прогнозом НБУ, річний показник інфляції становитиме 8,2% в 2024 році.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (опис меж дослідження та класифікаторів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ринок на всіх етапах створення доданої вартості, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку за період
1.4. Ризики, пов’язані зі зміною структури ринку (тінь, імпорт, тощо)
2. Зміни у державному регулюванні
3. Основні оператори ринку
3.1. Аналіз основних операторів ринку та їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; зміни в роботі протягом останнього періоду)
3.2. Частки ринку основних операторів (або зміна часток)
4. Динаміка продажів продукції (за наявності даних)
5. Динаміка зовнішньої торгівлі (імпорт, за наявністю даних)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію (індекс цін)
6.2. Аналіз факторів, що впливають на формування ціни
7. Аналіз споживання на ринку. Зміни у структурі та вподобаннях споживачів
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
9.2. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку та оцінка їхньої динаміки протягом прогнозного періоду
1. Обсяг продажів продукції за ключовим сегментами роздрібного ринку України в 2021-2023 рр., в грошовому вираженні, мільярди грн.
2. Обсяг імпорту основних категорій товарів, що продаються в спеціалізованих магазинах в Україні в 2021-2023 рр., тисячі доларів США
3. Річний індекс цін на ключові види продукції роздрібного ринку в спеціалізованих магазинах відповідно до класифікації ДССУ в 2021- 3 міс. 2024 рр., до грудня минулого року, %
4. PEST LE – аналіз роздрібної торгівлі в Україні
5. Карта ризиків на ринку
1. Обсяг реалізації продукції на роздрібному ринку в спеціалізованих магазинах в Україні в 2021-2023 рр., в грошовому вираженні, мільярди гривень
2. Частка основних операторів ринку в основних сегментів роздрібного ринку в 2023 році, %
3. Динаміка імпорту найбільш популярних товарів роздрібного ринку, що продаються в спеціалізованих магазинах в Україні в 2021-2023 рр., мільярди доларів США
4. Середня зміна ціна на продукцію роздрібного ринку в спеціалізованих магазинах України в 2021-3 міс. 2024, до грудня минулого року, %
5. Прогнозований обсяг продажів на роздрібному ринку в Україні в 2021-2024 рр., в грошовому вираженні, мільярди гривень