Дослідження ринку – замовити у консалтинговому агентстві Pro-Consulting
995

Дослідження ринку – замовити у консалтинговому агентстві Pro-Consulting

Для того щоб зберігати та розвивати бізнес у динамічній обстановці необхідно періодично проводити дослідження ринку. Замовити його можна у спеціалізованій компанії, такій як Pro-Consulting, або провести самотужки.

Проведення маркетингових досліджень вимагає наявності у виконавця специфічних знань, досвіду, організаційної та матеріально-технічної бази. Якщо аналіз робиться не для галочки, а для обґрунтування відповідальних управлінських рішень, підприємці воліють замовляти сдослідження ринку. Таким чином вони набувають гарантії якості інформаційно-аналітичної роботи за прийнятну ціну.

Якщо дослідження ринку замовити в компанії Pro-Consulting, можна отримати відомості про всі аспекти функціонування сфери бізнесу, що цікавить ініціатора, такі як:

1. Загальні параметри ринку:

  • характеристика ринкової ситуації;
  • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
  • ємність ринку та її зміна протягом вказаного періоду часу;
  • сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією виробництва, поставок та іншими ознаками;
  • постійні та тимчасові фактори впливу;
  • тенденції розвитку ринку;
  • мабуть, ми вже досліджували ваш ринок – знайдіть готовий звіт у каталозі готових проектів.

2. Встановлені державою правила роботи на ринку:

  • стан законів, постанов уряду та інших нормативних актів;
  • варіанти організації бізнесу;
  • умови отримання ліцензій; необхідність стандартизації діяльності;
  • податкове навантаження внутрішньо- та зовнішньоторговельних операцій;
  • озвучені плани уряду щодо реформування регулювання ринку;
  • можливість участі у державних закупівлях;
  • навіть якщо плануєте аналізувати ринок власними силами, попередньо перегляньте типову структуру дослідження ринку, яка є у відкритому доступі на нашому сайті.

3. Споживче дослідження ринку, замовити яке корисно для будь-якого клієнтоорієнтованого бізнесу:

  • структура цільової аудиторії, характеристики її сегментів;
  • динаміка купівельної спроможності споживачів;
  • моделі поведінки покупців при різних способах реалізації товарів;
  • очікування споживачів та їх ставлення до вашої торгової пропозиції;
  • ключові запити потенційних покупців у пошукових системах в Інтернеті;
  • споживання цільових товарів у секторах В2В та В2G.

4. Конкурентне середовище ринку:

  • перелік, рейтинг та характеризуючі дані провідних операторів (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
  • розподіл ринкових часток суб'єктів, що конкурують, у певних зрізах;
  • переваги та недоліки брендів та товарів конкурентів;
  • поширені стратегії та тактичні прийоми конкурентної боротьби;
  • ризики для бізнесу, пов'язані з діяльністю конкурентів.

5. Аналіз каналів збуту товарів на ринку:

  • перелік та опис доступних способів реалізації продукції;
  • порівняльна характеристика каналів збуту;
  • особливості взаємодії з рітейлерами та дистриб'юторами;
  • ефективність реклами та інших засобів просування;
  • використання каналів продажу у форс-мажорних режимах функціонування ринку;
  • у якості прикладу структури реального ринкового звіту перегляньте структуру аналізу ринку арматури, сітки композитної, газобетону та пінобетону в Україні.

6. Інвестиційне дослідження ринку:

  • замовити SWOT- та PEST-аналіз;
  • карта ризиків та бар'єрів для виходу на ринок;
  • факторне порівняння вигідності ринкових ніш;
  • можливості та рекомендації для розвитку бізнес-проектів.

Клієнтам, які займаються виробництвом або планують організувати випуск товарів, просто необхідно виробниче дослідження ринку, замовити яке має сенс у складі комплексного маркетингового дослідження. При цьому замовник додатково отримує дані про:

  • виробників на ринку;
  • обсяги випуску цільових товарів у натуральному та грошовому вираженнях;
  • параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
  • кон'юнктури пов'язаних внутрішніх та міжнародних ринків;
  • досяжний рівень собівартості продукції та рентабельності виробництва;
  • доступні технології, обладнання та фахівці для створення виробничих потужностей.

У технічному завданні на дослідження ринку замовити можна вивчення зовнішньоекономічного контуру. Це дозволить дізнатися про:

  • поточні обсяги експортно-імпортних операцій;
  • товарну структуру та географії поставок;
  • ступінь вигідності зовнішніх ринків;
  • наявність санкцій, антидемпінгових та інших бар'єрів для зовнішньоекономічної діяльності на певних напрямках;
  • потенційних партнерів для створення експортних чи імпортних каналів.

Більше дізнатися про послугу дослідження ринку, замовити його за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами