1373
Дослідження ринку – замовити у консалтинговому агентстві Pro-Consulting
Для того щоб зберігати та розвивати бізнес у динамічній обстановці необхідно періодично проводити дослідження ринку. Замовити його можна у спеціалізованій компанії, такій як Pro-Consulting, або провести самотужки.
Проведення маркетингових досліджень вимагає наявності у виконавця специфічних знань, досвіду, організаційної та матеріально-технічної бази. Якщо аналіз робиться не для галочки, а для обґрунтування відповідальних управлінських рішень, підприємці воліють замовляти сдослідження ринку. Таким чином вони набувають гарантії якості інформаційно-аналітичної роботи за прийнятну ціну.
Якщо дослідження ринку замовити в компанії Pro-Consulting, можна отримати відомості про всі аспекти функціонування сфери бізнесу, що цікавить ініціатора, такі як:
1. Загальні параметри ринку:
- характеристика ринкової ситуації;
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
- ємність ринку та її зміна протягом вказаного періоду часу;
- сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією виробництва, поставок та іншими ознаками;
- постійні та тимчасові фактори впливу;
- тенденції розвитку ринку;
- мабуть, ми вже досліджували ваш ринок – знайдіть готовий звіт у каталозі готових проектів.
2. Встановлені державою правила роботи на ринку:
- стан законів, постанов уряду та інших нормативних актів;
- варіанти організації бізнесу;
- умови отримання ліцензій; необхідність стандартизації діяльності;
- податкове навантаження внутрішньо- та зовнішньоторговельних операцій;
- озвучені плани уряду щодо реформування регулювання ринку;
- можливість участі у державних закупівлях;
- навіть якщо плануєте аналізувати ринок власними силами, попередньо перегляньте типову структуру дослідження ринку, яка є у відкритому доступі на нашому сайті.
3. Споживче дослідження ринку, замовити яке корисно для будь-якого клієнтоорієнтованого бізнесу:
- структура цільової аудиторії, характеристики її сегментів;
- динаміка купівельної спроможності споживачів;
- моделі поведінки покупців при різних способах реалізації товарів;
- очікування споживачів та їх ставлення до вашої торгової пропозиції;
- ключові запити потенційних покупців у пошукових системах в Інтернеті;
- споживання цільових товарів у секторах В2В та В2G.
4. Конкурентне середовище ринку:
- перелік, рейтинг та характеризуючі дані провідних операторів (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
- розподіл ринкових часток суб'єктів, що конкурують, у певних зрізах;
- переваги та недоліки брендів та товарів конкурентів;
- поширені стратегії та тактичні прийоми конкурентної боротьби;
- ризики для бізнесу, пов'язані з діяльністю конкурентів.
5. Аналіз каналів збуту товарів на ринку:
- перелік та опис доступних способів реалізації продукції;
- порівняльна характеристика каналів збуту;
- особливості взаємодії з рітейлерами та дистриб'юторами;
- ефективність реклами та інших засобів просування;
- використання каналів продажу у форс-мажорних режимах функціонування ринку;
- у якості прикладу структури реального ринкового звіту перегляньте структуру аналізу ринку арматури, сітки композитної, газобетону та пінобетону в Україні.
6. Інвестиційне дослідження ринку:
- замовити SWOT- та PEST-аналіз;
- карта ризиків та бар'єрів для виходу на ринок;
- факторне порівняння вигідності ринкових ніш;
- можливості та рекомендації для розвитку бізнес-проектів.
Клієнтам, які займаються виробництвом або планують організувати випуск товарів, просто необхідно виробниче дослідження ринку, замовити яке має сенс у складі комплексного маркетингового дослідження. При цьому замовник додатково отримує дані про:
- виробників на ринку;
- обсяги випуску цільових товарів у натуральному та грошовому вираженнях;
- параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
- кон'юнктури пов'язаних внутрішніх та міжнародних ринків;
- досяжний рівень собівартості продукції та рентабельності виробництва;
- доступні технології, обладнання та фахівці для створення виробничих потужностей.
У технічному завданні на дослідження ринку замовити можна вивчення зовнішньоекономічного контуру. Це дозволить дізнатися про:
- поточні обсяги експортно-імпортних операцій;
- товарну структуру та географії поставок;
- ступінь вигідності зовнішніх ринків;
- наявність санкцій, антидемпінгових та інших бар'єрів для зовнішньоекономічної діяльності на певних напрямках;
- потенційних партнерів для створення експортних чи імпортних каналів.
Більше дізнатися про послугу дослідження ринку, замовити його за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.