Бізнес-план організації пивоварні та магазину-бару: орієнтація на гурманів
4549

Бізнес-план організації пивоварні та магазину-бару: орієнтація на гурманів

Компанією Pro Capital Investment розроблений бізнес-план організації підприємства з виробництва та продажу пива. Даний бізнес складається з мікро-пивоварні і магазину-бару, в якому буде реалізовуватися пиво власного приготування і популярні закуски до нього.

Рішення про доцільність здійснення проекту маленької броварні було прийнято за результатами маркетингового дослідження ринку пива, проведеного аналітиками компанії. Виявлені тенденції розвитку цього ринку роблять крафтовий пивний бізнес перспективним та інвестиційно привабливим в Україні.

Дивитися шаблон бізнес-плану (пиво)

Ставлення українських споживачів до пива почало змінюватися під впливом крафтової революції, яка почалася ще три десятиліття тому спочатку в США, потім в Європі. Все більше людей в Україні почали висувати до хмільного напою підвищені вимоги до смаку і складу. Їх уже не задовольняє масова продукція великих пивзаводів, вони хочуть отримати більш повне задоволення від вживання ароматного, смачного і живого пива. Таку можливість їм можуть дати невеликі пивоварні, що виготовляють пінне за оригінальними рецептами.

Читати про ринок безалкогольного пива

В Україні поступово перемагають європейські пивні традиції, де пити пиво з пляшки в підворітті вважається поганим смаком. Люди, що знають пивні традиції, вважають за краще піти в бар або паб, щоб скуштувати якісного пива в затишній обстановці і компанії друзів. А пива наші європейські сусіди п'ю набагато більше, ніж українці, які щойно почали оговтуватися від економічної кризи.

Український пивний ринок різко скоротився після в 2014-2015 роках і в подальшому стагнував. Тільки в минулому році з'явилися ознаки пожвавлення, коли виробництво пива збільшилося на 1,4% в порівнянні з 2017-м. Це означає, що ми знаходимося на початку шляху по відновленню і розвитку пивного ринку, а той, хто стартує сьогодні, отримає перевагу перед конкурентами, які прийдуть на ринок пізніше.

Читати про бізнес-план відкриття піцерії

Проектом передбачено організувати випуск 3 тис. літрів пива на місяць з подальшим збільшенням виробництва до 6 тис. літрів протягом чотирьох років. Вишуканий ексклюзивний смак напою буде забезпечений використанням унікального баварського рецепту. Магазин-бар буде продавати три сорти свіжозвареного живого пива: світле, напівтемне і темне, а також різноманітні закуски до нього: фастфуд, нарізки, морепродукти, чіпси, горішки тощо.

Згідно з розрахунками, виконаними в рамках бізнес-плану організації мікро-пивоварні і магазину-бару, для створення такого бізнесу буде потрібно 1,7 млн ​​гривень. Рентабельність продажів підприємства складе 22,7%, що дозволить окупити вкладення протягом трьох з половиною років (42,8 місяці) з урахуванням дисконту.

Читати про аналіз ринку громадського харчування

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами