in stock

Паспорт ринку квіткового бізнесу України. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2012 року
Кількість сторінок:  11, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 7
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У результаті дослідження ринку квітів України, виконаного аналітиками компанії Pro-Consulting, підготовлений огляд вказаного ринку, який містить загальну характеристику ринку, інформацію про основних операторів, аналіз споживання і ціноутворення. Показано, що квіткова продукція практично не експортується з України. Що стосується імпорту, то в зимовий період він становить приблизно чверть ринку, а протягом решти року його частка досягає 80%. Основними країнами – постачальниками продукції є Нідерланди та Еквадор. Ключовою особливістю ринку є яскраво виражена сезонність: максимальні продажі здійснюються в період святкування 8 Березня (більше 40% річного обсягу продажів). Головними факторами, що погіршують ситуацію на ринку квітів, є псування продукції при зберіганні та транспортуванні, підвищення мита на імпорт квітів і подорожчання газу – основного джерела тепла для теплиць, де вирощуються квіти. Площі під квітами в післякризовий період скорочувалася, проте з 2011 р. тенденція змінилася й очікується, що зростання площ продовжиться в середньостроковій перспективі. У структурі попиту на квіти домінує троянда (70% у 2011 р.). Складовими ринку квітів є зрізані квіти, а також квіти в горщиках (найбільш популярні – фікус, орхідея, драцена тощо) і посадковий матеріал. Перші продаються переважно на лотках (базари, кіоски), каналами збуту для другого є супермаркети та фірмові магазини. Перераховано основних гравців на українському ринку. При аналізі споживання зазначено, що зростає частка сегмента дорогої екзотичної квіткової продукції. Наведені середні ціни на квіти залежно від товарної категорії.

Детальний зміст:

1. Баланс ринку і виробництва
2. Структура ринку
3. Основні гравці на ринку
4. Аудиторія та споживачі 
5. Цінова ситуація на ринку 
6. Прогнозні показники

Перелік таблиць:

1. Баланс ринку продажу квітів України
2. Країни-імпортери квіткової продукції в Україну в січні-серпні 2009-2011 рр., млн. USD
3. Фактори, які впливають на ринок продажу квітів України
4. Сегментація споживачів квіткової продукції за рівнем доходів
5. Середні ціни на українському ринку квітів в 2012 р. залежно від товарної категорії (зрізані квіти), грн.
6. Середні ціни на українському ринку квітів в 2012 р. залежно від товарної категорії (квіти в горщиках), грн.
7. Прогнозні показники площ для вирощування квітів в 2012-2015 рр., га

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка сезонності попиту на квіткову продукцію в 2011 р., млн. USD
2. Динаміка змін площ для вирощування квітів в 2006-2011 рр., га
3. Структура попиту на квіти в 2011 р., %
4. Процентне співвідношення між виробництвом та імпортом квітів залежно від пори року
5. Структура каналів збуту квіткової продукції на ринку України в 2011 р., %
6. Долі основних компаній-виробників квітів в Україні станом на 2011 р., %
7. Частота покупок споживачами квіткової продукції, %
8. Рівень цін на імпорт на основні групи товарів квіткової продукції за період січень-квітень 2012 р., %
9. Прогнозні показники площ для вирощування квітів в 2012-2015 рр., га

Зв'язатися з нами