З метою вивчення ситуації та умов роботи в певній сфері економічної активності клієнти компанії Pro-Consulting зазвичай замовляють комплексне дослідження ринку. Однак у деяких випадках бізнес-проекти, особливо на початкових етапах розвитку, зосереджені на освоєнні найвигідніших ринкових ніш, а не всього ринку загалом. Для детального вивчення таких ніш використовується сегментація і подальший аналіз сегменту ринку.
Аналіз сегменту ринку дає змогу зібрати детальну інформацію, необхідну для розроблення детальних планів розв'язання різних бізнес-завдань, таких як:
Аналіз сегменту ринку проводять за тими самими методиками, що й комплексне маркетингове дослідження, і має схожу типову структуру:
Аналіз сегменту ринку може бути доповнений іншими даними, що відповідають запитам ініціатора дослідження. Під час проведення маркетингових досліджень компанія Pro-Consulting використовує як кабінетні, так і польові методи збирання даних, забезпечуючи високу якість і достовірність інформації.
Отримати докладні відомості про зміст послуги та замовити аналіз сегменту ринку можна, зв'язавшись із Pro-Consulting за вказаними на сайті телефоном або електронною поштою.