in stock

Аналіз ринку керамічної цегли України та Східної Європи. 2016 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2016 року
Кількість сторінок: 55
Графіків і діаграм: 47
Таблиць: 42
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
9400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Політико-економічна ситуація, в тому числі і коливання курсу валют, привели до того, що вартість імпортного цегли в гривневому еквіваленті значно збільшилася. Що вплинуло на структуру ринку стінових матеріалів - місцеві аналоги більшою мірою почали витісняти імпортну продукцію. Цей факт дає суттєвий поштовх до розвитку вітчизняного виробництва стінових матеріалів. Український ринок цегли орієнтований на внутрішнє споживання.

Станом на 2015 рік на ринку стінових матеріалів сильного падіння не спостерігається. Обсяг ринку в 2015 році в порівнянні з 2014 скоротився на 2,5%.

Таке падіння було обумовлено інфляційними процесами в країні, і значними коливаннями валютного курсу в досліджуваний період.

Дослідження ринку керамічної цегли Польщі, Угорщини та інших країн Європи вказує на те, що основним облицювальним матеріалом на ринку є клінкерна цегла. Більш висока вартість продукту обумовлена ​​поліпшеними характеристиками продукції - мінімальний відсоток водо-поглинання, високий коефіцієнт міцності.

Слід зазначити, що одним з найбільш перспективних сегментів на ринку облицювальних матеріалів є клінкерну цеглу. Вітчизняні виробники, такі як «Євротон» та «Керамейя», активно освоюють цей ринок. За прогнозами потреба в даній продукції буде зростати з року в рік.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів у 2013-9міс.2016рр.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів у 2013-9міс.2016 рр.
1.2.1. Ємність ринку стінових матеріалів у 2013 – 9 міс.2016рр.
1.2.2. Ємність ринку облицювальної цегли, у т.ч. керамічної та клінкерної цегли у 2013 – 9 міс.2016 рр.
1.3. Сегментація та структурування ринку цегли й інших стінових матеріалів у 2013 – 9 міс.2016рр.
1.3.1. Структура ринку стінових матеріалів за видами продукції
1.3.2. Структура ринку облицювальної цегли, у т.ч. гіперпресованої керамічної цегли (у т.ч. клінкерної цегли) у розрізі виробленої та імпортованої продукції
1.4. Тенденції розвитку ринку первинної нерухомості Києва і Київської області
2. Загальна характеристика ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів у країнах СНД і Східній Європі.
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку керамічної лицьової цегли, у т.ч. клінкерної цегли у країнах СНД у 2013 – 2015 рр. у Росії та Казахстані.
2.1.1. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку цегли (основні тенденції, специфіка, проблеми).
2.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку керамічної облицювальної цегли, у т.ч. клінкерної цегли у країнах СНД у 2013 – 2015 рр. у країнах Східної Європи (Польща, Угорщина, Румунія)
2.2.1. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку цегли (основні тенденції, специфіки, проблеми)
2.4. Обcяг виробництва цегли та інших стінових матеріалів у кількісних показниках у 2013-9 міс.2016 рр.
2.4.1. Помісячна динаміка виробництва стінових матеріалів за видами продукції у 2013- 9міс.2016рр.
2.4.2. Обсяг і структура виробництва стінових матеріалів за видами продукції
2.4.3. Обсяг і структура виробництва стінових матеріалів за виробниками
2.4.4. Динаміка виробництва лицьової керамічної цегли (у т.ч. клінкерної цегли) в Україні у 2013-2015рр.
2.4.5. Структура виробництва облицювальної керамічної цегли, у т.ч. клінкерної цегли за виробниками
2.5. Обсяг реалізації цегли та інших стінових матеріалів у вартісних показниках у 2013 – 9 міс.2016рр.
2.6. Порівняння кривих зростання виробництва та споживання цегли й інших стінових матеріалів у 2013-9міс.2016рр.
2.6.1. Порівняння кривих зростання виробництва та споживання стінових матеріалів за видами продукції у 2013-9міс.2016рр.
3. Основні оператори на ринку будівельних стінових матеріалів і облицювальних стінових матеріалів в Україні.
3.1. Перелік основних операторів ринку та їх опис (ділова активність, потужності, розміщення, регіони, канали збуту та ін.)
3.2. Особливості цінової та маркетингової політики конкурентів (тип конкурентної поведінки, канали розподілу, потенційні «важелі» зміцнення позицій конкурентів на ринку)
3.3. Частки ринку головних операторів ринку (частка компанії на ринку керамічної цегли по Україні та Києву, доля компанії на ринку стінових матеріалів по Києву та Одеській області)
3.4. Сильні та слабкі позиції операторів ринку. Побудова карти конкурентних переваг.
3.5. Характер конкуренції на ринку
4.1.Експорт цегли та інших стінових матеріалів
4.1.2. Помісячна динаміка експорту стінових матеріалів у 2013 - 2015 рр. у розрізі країн (Росія, Казахстан, Румунія, Словаччина, Грузія, Німеччина, Польща).
4.1.3. Структура експорту стінових матеріалів
4.2. Імпорт цегли та інших стінових матеріалів
4.2.1. Помісячна динаміка імпорту стінових матеріалів у 2013-2015 рр. у розрізі країн (Росія, Казахстан, Румунія, Словаччина, Грузія, Німеччина, Польща).
4.2.3. Структура імпорту стінових матеріалів
5. Ціна й ціноутворення на ринку великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотіла, пустотіла),керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової цегли й інших стінових матеріалів в Україні.
5.1. Динаміка цін на стінові матеріали у 2013 – 2015рр. за видами продукції.
5.2. Динаміка цін на облицювальну цеглу, у т.ч. клінкерну цеглу 2014-2016рр.
6. Споживання великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотілої, пустотілої), керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової цегли й інших стінових матеріалів в Україні
6.1. Уподобання споживачів відносно стінових матеріалів (чинники, що впливають на прийняття рішення про покупку, мотиви поведінки цільових груп споживачів)
6.2. Уподобання споживачів відносно торгових марок лицьової цегли, в т.ч. клінкерної цегли, побудова карти споживчих переваг «ціна-якість»
6.3. Структурування і сегментація споживання у розрізі регіонів України, регіональні особливості споживчих уподобань
7. Канали збуту великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотілої, пустотілої), керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової цегли й інших стінових матеріалів в Україні (перелік каналів збуту продукції, сегментація та структурування, визначення оптимального каналу збуту)
8. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку великоформатних керамічних блоків, подвійного блоку (2NF), рядової цегли (повнотіла, пустотіла), керамічної цегли: клінкерної цегли, лицьової цегли й інших стінових матеріалів в Україні у 2016-2019рр.
8.1. Тенденції та прогнозні показники розвитку українського ринку будівельних та облицювальних стінових матеріалів у 2016-2019рр.
8.2. Тенденції та прогнозні показники розвитку українського ринку облицювальної цегли, у т. ч. клінкерної цегли у 2016-2019 рр.
8.3. Тенденції та прогнозні показники розвитку ринку керамічної облицювальної і клінкерної цегли у таких країнах як Росія, Казахстан, Румунія, Словаччина, Грузія, Німеччина, Польща та Угорщина.
8.4. Загальні висновки. Резюме проекту

Перелік таблиць:

1. Ризики на ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів
2. Ємність ринку керамічної цегли та блоків в Україні у 2013-9міс.2016рр., у натуральному виразі, млн. шт.
3. Динаміка об’єму ринку облицювальної керамічної цегли (включаючи клінкерну) в Україні за 2013-2015рр.
4. Динаміка об’єму ринку клінкерної цегли в Україні за 2013-2015рр
5. Обсяг введеного в експлуатацію житла у м. Київ та Київської області за 2013-2015рр.
6. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли в Росії за 2013 – 2015 рр. у натуральному, млн. шт.
7. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли у Казахстані за 2013 – 2015 рр., млн.шт
8. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли у Польщі за 2013 – 2015 рр., млн. шт.
9. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли у Словаччині за 2013 – 2015 рр., млн. шт.
10. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли в Угорщині за 2013 – 2015 рр., млн. шт.
11. Розрахунок ємності ринку керамічної цегли в Румунії за 2013 – 2015 рр., млн. шт.
12. Динаміка виробництва невогнетривкої будівельної керамічної цегли у натуральному виразі в Україні за 2013-9міс.2016рр., у натуральному виразі, млн. шт.
13. Динаміка виробництва блоків з легких ніздрюватих бетонів у натуральному виразі в Україні за 2013-2015рр., у натуральному виразі, млн. шт.
14. Динаміка виробництва блоків та цегли з цементу, бетону або каменю штучного для будівництва у натуральному виразі за 2013-2015рр., у натуральному виразі, млн. шт.
15. Динаміка виробництва плитки, плити, черепиці та виробів подібніих з цементу, бетону або каменю штучного у натуральному виразі за 2013-9міс.2016рр., у натуральному виразі, млн. шт.
16. Помісячна динаміка виробництва стінових матеріалів в Україні за 2015 р. у натуральному виразі, млн. шт.
17. Динаміка виробництва цегли у розрізі видів продукції в Україні у 2013-9.міс.2016 рр., у натуральному виразі, млн. шт.
18. Структурування виробництва керамічної цегли в регіональному розрізі за підсумками на 2012 р в натуральному вираженні, млн. шт. ум. цегли
19. Виробництво лицьової керамічної цегли, у т.ч. клінкерної цегли в Україні 2013-2015рр., млн. шт.
20. Динаміка обсягів реалізації цегли за 2013-9міс.2016рр., млн. грн.
21. Обсяги виробництва акціонерного товариства «Слобожанська будівельна кераміка» у 2014 - 2015 рр.
22. Основні фінансові показники діяльності акціонерного товариства «Слобожанська будівельна кераміка» у 2015, тис. грн.
23. Обсяги виробництва ТОВ «Керамейя» у 2014 - 2015 рр.
24. Обсяги виробництва рядової та лицьової цегли ПрАТ «Роздільський керамічний завод» у 2014 - 2015 рр.
25. Основні фінансові показники діяльності ПрАТ «Роздільський керамічний завод» станом на 2015 рік, у грошовому виразі, тис. грн.
26. Порівняння цінової політики основних виробників лицьової цегли в Україні станом на 2016 рік., грн./одиницю
27. Визначення конкурентних переваг на українському ринку керамічної цегли та інших стінових матеріалів
28. Загальний SWOT- аналіз на ринку керамічної цегли України
29. Помісячна динаміка обсягів експорту цегли і блоків не вогнетривких керамічних в Україну в 2013 р. в натуральному вираженні, тис .шт.
30. Помісячна динаміка обсягів експорту цегли і блоків не вогнетривких керамічних в Україну в 2015 р. в натуральному вираженні, тис .шт.
31. Помісячна динаміка обсягів імпорту цегли і блоків не вогнетривких керамічних в Україну в 2013 р. в натуральному вираженні, тис .шт.
32. Помісячна динаміка обсягів експорту цегли і блоків не вогнетривких керамічних в Україну в 2015 р. в натуральному вираженні, тис .шт.
33. Помісячна динаміка індексу цін виробників цегли, черепиці та інших будівельних матеріалів з обпаленої глини в Україні за 2013- 9 міс.2016 рр. до відповідного місяця попереднього року
34. Динаміка цін виробників керамічної цегли (рядової) і блоків в Україні за 2013-9міс.2016рр.,грн./ умов. шт.
35. Динаміка цін виробників облицювальної цегли (рядової) в Україні за 2013-9міс.2016рр., грн./умов. шт.
36. Динаміка цін виробників клінкерної цегли (рядової) в Україні за 2013-9міс.2016рр.,грн./ умов. шт.
37. Сегментація споживання цегли та інших стінових матеріалів
38. Основні характеристики облицювальної цегли у розрізі основних виробників
39. Порівняльна характеристика облицювальної цегли у розрізі виробників
40. Бальна оцінка якісних показників керамічної облицювальної цегли у розрізі ТМ
41. Сегментація споживання стінових матеріалів у регіональному розрізі в Україні при побудові житлових багатоквартирних будівель станом на 2015 рік %
42. Структурування основних операторів ринку за каналами збуту

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура виробництва цегли у розрізі керамічної та силікатної в Україні у 2014-2015 рр. у натуральному виразі, %
2. Структура ринку керамічної цегли України у розрізі продукції вітчизняного та імпортного походження у 2014 – 2015 рр. у натуральному виразі, %
3. Структура ринку облицювальної цегли в Україні в період 2013-2015 рр. (В натуральному значенні), %
4. Обсяг введеного в експлуатацію житла у м. Києві за 2013- 9міс.2016рр. у натуральному виразі, млн. кв. м. загальної площі
5. Обсяг введеного в експлуатацію житла у Київській області за 2013- 9 міс.2016рр. у натуральному виразі, тис. кв. м. загальної площі
6. Структура ринку первинної житлової нерухомості м. Київ станом на вересень 2016 р
7. Динаміка виробництва цегли у розрізі видів продукції в Україні за 2013-2015 рр. у натуральному виразі, млн. шт.
8. Динаміка виробництва керамічної цегли в Україні, у натуральному виразі за 2013- 9 міс. 2016 рр.,млн.шт.
9. Динаміка виробництва силікатної цегли в Україні, у натуральному виразі за 2013-2015рр.,млн.шт
10. Структурування виробництва стінових матеріалів в Україні за 2013-2014 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
11. Структурування виробництва стінових матеріалів за виробниками в 2015 р., у натуральному вираженні,%
12. Структурування виробництва керамічної цегли в регіональному розрізі станом на вересень 2016р., в натуральному виразі,%
13. Виробництво лицьової керамічної цегли, у т.ч. клінкерної цегли в Україні у 2013-2015рр., млн. шт.
14. Структурування виробництва цегли у розрізі видів продукції у 2015р. (у натуральному виразі), %
15. Структура виробництва клінкерної цегли у розрізі основних виробників у 2015 р
16. Структурування операторів облицювальної цегли в Україні станом на 2016р
17. Помісячна динаміка реалізації цегли з обпаленої глини в Україні за 2014-2015 рр., млн. грн.
18. Помісячна динаміка реалізації виробів з бетону, гіпсу та цементу в Україні за 2014-2015 рр., млн. грн
19. Порівняння кривих виробництва і споживання керамічної цегли на ринку України за 2013-2015 рр.,у натуральному виразі
20. Порівняння кривих виробництва і споживання керамічної цегли на ринку України за 9 міс.2015-9 міс.2016рр., у натуральному виразі
21. Схема дистрибуції «СБК» у розрізі країн станом на 2016 рр..
22. Схема дистрибуції ООО «Керамейя» у розрізі країн станом на 2016 рік
23. Діаграмма 3.1.6
24. Охоплення мережі дистрибуції продукції ТМ «АПБ-Цегла» в розрізі країн станом на 2013 р
25. Долі головних операторів ринку, виробників стінових матеріалів в Україні, станом на 2015 рік, у натуральному виразі
26. Карта конкурентних переваг на ринку керамічної цегли України
27. Дінаміка експорту керамічної цегли та блоків у 2013- 9 міс. 2016рр., млн. шт.*
28. Географічна структура експорту стінових матеріалів станом на 2015 р., у натуральному вираженні, %
29. Структура експорту цегли з України у 2013 р. за операторами (у натуральному виразі), %
30. Структура експорту цегли з України у 2015 р. у розрізі виробників (у натуральному виразі), %
a. Динаміка імпорту керамічної цегли та блоків в Україну у 2013-9 міс.2016рр. у натуральному виразі, млн. шт.
31. Географічна структура імпорту керамічної цегли в Україну у 2014рр., %
32. Структура імпорту керамічної цегли та в Україну у 2015рр., %
33. Структура імпорту цегли в Україну у 2013р. за основними споживачами, (у натуральному виразі), %
34. Структура імпорту цегли в Україну у 2015р. за основними споживачами, (у натуральному виразі), %

35. Структурування ринку нової житлової нерухомості України у розрізі типів стінових матеріалів за підсумками 2015 року у натуральному вираженні (тис. кв. м. площі), %
36. Структурування споживчих уподобань відносно будівельних матеріалів в Україні станом на 2015 рік, %
37. Структурування критеріїв вибору цегли у розрізі більш важливіших для споживача в Україні за підсумками 2015 р.,%
38. Переваги споживачів щодо колірної гами лицьової цегли в Україні станом на 2015 р,%
39. Сегментування ринку лицьової цегли в Україні в розрізі цінових сегментів станом на 2015 р
40. Обсяг споживання керамічної цегли та блоків в Україні на 2016-2018 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. цегли
41. Обсяг ринку облицювальної цегли в Україні на 2016-2019 рр. в натуральному вираженні, млн. шт. цегли
42. Прогноз ємності ринку керамічної цегли Росії в 2016-2019 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
43. Прогноз ємності ринку керамічної цегли Казахстану в 2016-2019 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
44. Прогноз ємності ринку керамічної цегли Угорщини в 2016-2019 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
45. Прогноз ємності ринку керамічної цегли Польщі в 2016-2019 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
46. Прогноз ємності ринку керамічної цегли Румунії в 2016-2019 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.
47. Прогноз ємності ринку керамічної цегли Словаччині в 2016-2019 рр. в натуральному вираженні, млн. шт.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами