Аналіз ринку залізобетонних виробів в Україні: кубики, якими грають дорослі
3904

Аналіз ринку залізобетонних виробів в Україні: кубики, якими грають дорослі

У компанії Pro-Consulting проведено аналіз ринку залізобетонних виробів в Україні. За підсумками цієї роботи було визначено поточний обсяг ринку, зроблений прогноз на його подальшу зміну, виявлені основні фактори, що впливають на розвиток даного ринку. Аналіз ринку залізобетонних виробів можна придбати на сайті компанії Pro-Consulting в розділі готових маркетингових досліджень.

Готові маркетингові дослідження

Основна сфера використання залізобетонних виробів в Україні - будівництво житлових і нежитлових будівель та споруд. Тому закономірно, що попит на ці вироби носить вторинний характер і залежить від обсягів будівництва. Так, за підсумками дев'яти місяців 2019 року в Україні введено в експлуатацію житлової нерухомості на 13,3% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Таке пожвавлення будівельної галузі вселяє оптимізм в виробників залізобетонних виробів, оскільки попит на їх продукцію також зростає. Крім динаміки житлового будівництва, на ринок залізобетонних виробів впливають ще й такі чинники:

  • обсяги інвестицій у виробничі галузі;
  • динаміка ринку торговельної та комерційної нерухомості;
  • вартість сировини, енергоресурсів, використання енергоефективних технологій.

Готовий аналіз ринку з/б виробів в Україні

В процесі проведення аналізу ринку залізобетонних виробів в Україні були визначені основні тенденції, характерні для цієї сфери бізнесу:

  • укрупнення суб'єктів, що діють на ринку - створення груп компаній, холдингів, вертикально-інтегрованих структур;
  • обмежена конкуренція - в Києві та інших великих містах ринкова ціна на залізобетонні вироби формується в результаті конкуренції 3-4 великих операторів;
    зміна структури споживання - попит на залізобетонні вироби в секторі приватного будівництва суттєво знизився;
  • поширення товарного кредиту - брак фінансування багатьох проектів змушує будівельні компанії домовлятися про відстрочки платежів за поставлені залізобетонні вироби;
  • розширення і активізація інструментарію просування продукції - проведення рекламних акцій, формування спеціальних пропозицій для забудовників;
  • сезонність попиту - максимальна потреба в залізобетонних виробах доводиться на теплу пору року - з травня по листопад, в інші періоди попит падає в два-три рази.

Замовити аналітичне дослідження ринку можна тут

За результатами аналізу ринку залізобетонних виробів в Україні можна прогнозувати, що зазначені вище фактори впливу і тенденції, характерні для даного ринку, продовжать діяти в середньостроковій перспективі. Стабілізація економіки країни і посилення економічного оптимізму населення і бізнес-середовища сприятимуть збільшенню довгострокових капітальних інвестицій, що послужить каталізатором попиту на будівельну продукцію, в тому числі і залізобетонні вироби.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами