Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів України: не треба ліпити, легше купити
6621

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів України: не треба ліпити, легше купити

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні проведений компанією Pro-Consulting з метою визначення динаміки зміни обсягів виробництва зазначеної продукції за період 2016 - 8 місяців 2019 року, виявлення особливостей споживання напівфабрикатів в нашій країні, прогнозування напрямків розвитку ринку в середньостроковій перспективі. Дане маркетингове дослідження можна придбати в розділі готових аналізів ринків на сайті Pro-Consulting.

Готові аналізи ринків України та світу
Українські споживачі вже давно переконалися в зручності використання заморожених напівфабрикатів і не збираються від них відмовлятися, незважаючи на те, що в засобах масової інформації часто з'являються матеріали про шкоду вживання напівфабрикатної продукції.

Крім аналізу ринку заморожених напівфабрикатів України, на нашому сайті ви можете купити готові дослідження ринків галузі харчової промисловості, а так само дослідження ринків інших галузей України і світу

Напівфабрикати в нашій країні регулярно купують три чверті населення. У структурі цього ринку найбільшу частку в 70% займають пельмені і вареники, 20% припадає на заморожені м'ясні та рибні напівфабрикати і близько 10% - на млинці, чебуреки і піцу. Серед найбільш популярних в українців торгових марок заморожених напівфабрикатів можна виділити трійку лідерів: «Три ведмеді», «Геркулес» і «Левада». З урахуванням стабільного попиту на напівфабрикати, провідні виробники мінімізують свої витрати на просування продукції.

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні показує наявність наступних факторів, які чинили на нього істотний вплив в 2019 році:

  • зменшення пропозиції сировини для напівфабрикатів, що призводить до підвищення ціни на нього;
  • збільшення вартості інгредієнтів, що використовуються для виробництва напівфабрикатів;
  • мінімізація маркетингових витрат і закріплення позиції на ринку основних виробників;
  • зростання сегмента дорогих напівфабрикатів, пов'язане зі збільшенням доходів населення.

Готовий аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні. 2019 рік

Результати дослідження ринку напівфабрикатів в Україні дозволяють прогнозувати його подальший розвиток, який буде виражатися як в збільшенні обсягів продукції, що випускається, так і її асортименту. Зокрема, найперспективнішим сектором ринку є ніша готових сніданків і обідів.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 13.01.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами