Дата підготовки: | Вересень 2016 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Загострення економіко-політичної нестабільності призводить до зростання індексу інфляції та падінням купівельної спроможності серед населення. Початок року позначилася подорожчанням на всі категорії продуктів харчування: найменш зростання позначився на овочах і хлібобулочних виробах. Як результат серед споживачів великим попитом користувалося категорія напівфабрикат з овочевою та сирною начинками. В даному дослідженні охарактеризувати тенденції ринку в період з 2012 по 7 місяців 2016 р, проаналізовані обсяги виробництва і експортно-імпортних операцій, розглянуті споживчі переваги.
1. Аналіз тенденцій ринку 2012 - 7 місяців 2016 рр.
2. Виробництво ринку напівфабрикатів в 2012- 7 міс. 2016 рр.
3. Зовнішньоекономічна діяльність ринку напівфабрикатів в 2012-7 міс. 2016 рр.
4. Споживчі переваги
5. Прогнозні тенденції
1. Динаміка ринку напівфабрикатів (пельмені, вареники, хінкалі, равіолі) в Україні в 2012-7 міс. 2016 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Рейтинг продукції м'ясних напівфабрикатів по торговим маркам, 3-й квартал 2016.
1. Динаміка виробництва напівфабрикатів (пельмені, вареники, хінкалі, равіолі) в 2012 - 7 м. 2016 рр., натуральне вираження, тис. тонн
2. Динаміка імпорту напівфабрикатів (пельмені, вареники, хінкалі, равіолі) в 2012 - 7 м. 2016 рр., натуральне вираження, тис. тонн
3. Географія імпорту ринку напівфабрикатів (пельмені, вареники, хінкалі, равіолі) в 2014 - 2015 років., натуральне вираження,%
4. Динаміка експорту напівфабрикатів (пельмені, вареники, хінкалі, равіолі) в 2012 - 7 м. 2016 рр., натуральне вираження, тис. тонн
5. Географія експорту ринку напівфабрикатів (пельмені, вареники, хінкалі, равіолі) в 2014 - 2015 років., натуральне вираження,%