Дата підготовки: | Жовтень 2021 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку органічних добрив у США. Увага приділялася таким видам добрив, як вермікомпост (біогумус), вермікуліт, перліт (агроперліт), торф, дренаж керамзиту.
Вермикомпостування набуло популярності як у промислових, і у побутових умовах, оскільки, проти звичайним компостуванням, воно дозволяє швидше обробляти органічні відходи, і навіть сприяє вищої врожайності.
Органічні добрива випускаються у двох формах: сухих та рідких. Сухий сегмент займає основну частку завдяки його зростаючому застосуванню на газонах і садах, довговічному ефекту, високій ефективності в будь-яких кліматичних умовах, а також рясній і легкій доступності необхідної сировини.
Ринок органічних добрив зростає, оскільки зростає попит на органічну продукцію, на яку не підходять прості добрива.
Ринок органічних добрив США характеризується імпортоорієнтованістю, оскільки більшість ринку – імпорт, а чи не власне виробництво. Експорт органічних добрив мало розвинений.
Найбільшими темпами розвивається вермикомпостування, оскільки цей вид органічних добрив набагато ефективніший за послід або гній, які так само є органічними.
Були проаналізовані канали збуту продукції, виходячи з чого можна дійти невтішного висновку, що спеціалізовані садівницькі магазини залишаються найпопулярнішим США, але частка онлайн-покупок у цьому сегменті зростає.
При сегментуванні споживачів аналітики дійшли висновку, що штати, які омиваються водою, купують більше товарів для саду та городу, ніж центральні штати Америки.
Проблемами на ринку залишається велика конкуренція з боку хімічних добрив, а також гною та посліду, які так само є органічними.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (перелік продукції для дослідження, коди та методології)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2018-2021 роках.
1.4. Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням, регіонами)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування (Великі компанії, чия продукція присутня у великій кількості каналів збуту: види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; регіональна представленість, ціни)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
3. Зовнішня торгівля
3.1. Експорт органічних добрив із США у 2018-2020 pp. (Обсяги, структура, географія,)
3.2. Імпорт органічних добрив до США у 2018-2020 роках. (Обсяги, структура, географія)
4. Асортимент продукції, представлений на ринку
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1. Середні поточні ціни на продукцію за видами
6. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку (сайти, соц. мережі, сторінки на торгових майданчиках, реклама, присутність у каналах просування)
7. Споживачі та їх переваги
7.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
7.3. Ступінь задоволеності споживачів (контент-аналіз відгуків)
8. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2021-2025 роках.
9.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз компанії Замовника на ринку
10.2. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку
1. Динаміка ємності ринку вермікомпосту у 2018-2021 роках. у грошовому вираженні, млн. дол.
2. Динаміка ємності ринку торфу у 2018-2020 pp. у натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка ємності ринку перліту у 2018-2020 pp. у натуральному вираженні, тис. тон
4. Динаміка ємності ринку вермікуліту у 2018-2020 роках. у натуральному вираженні, тис. т.
5. Перелік основних операторів ринку добрив США та їх опис
6. Середні ціни на продукцію у США в основних операторів ринку
7. Позиціювання, реклама та присутність у соц. мережах основних конкурентів
8. SWOT - аналіз компанії Fit Land на ринку США
9. Сегментація ринкових ризиків
10. Карта ризиків ринку органічних добрив США
1. Площа сільськогосподарських угідь під органічним сільським господарством
2. Динаміка ємності ринку вермікомпоста у 2018-2021 роках. у грошовому вираженні, млн. дол
3. Динаміка ємності ринку торфу у 2018-2020 pp. у натуральному вираженні, тис. т.
4. Динаміка ємності ринку перліту, що використовується у садівництві у 2018-2020 pp. у натуральному вираженні, тис. т.
5. Динаміка ємності ринку вермікуліту у 2018-2020 pp. у натуральному вираженні, тис. т.
6. Структура ринку органічних добрив за типом добрива
7. Структура споживання на ринку органічних добрив у штатах США, 2020 р.
8. Частки ринку основних операторів ринку органічних добрив у США, 2021 рік
9. Динаміка експорту органічних добрив США за 2018–2020 рр., тис. дол.
10. Географія експорту органічних добрив США, 2020 рік
11. Динаміка імпорту органічних добрив до США за 2018-2020 рр., тис. дол.
12. Географія імпорту органічних добрив США, 2020 рік
13. Основні канали збуту органічних добрив у США, 2021 рік
14. Прогноз розвитку ринку вермікомпоста в США у 2021-2025 роках.
15. Прогноз розвитку ринку торфу США в 2021-2025 гг.
16. Прогноз розвитку ринку вермікуліту США в 2021-2025 гг.
17. Прогноз розвитку ринку перліту США в 2021-2025 гг.