Живильна волога за прийнятну ціну: про деякі результати аналізу ринку негазованих вод в Україні
3199

Живильна волога за прийнятну ціну: про деякі результати аналізу ринку негазованих вод в Україні

Вода є одним з найбільш потрібних для людини речовин. Без неї наш організм зможе прожити всього три-чотири дні. На жаль, чистої води у відкритому доступі стає все менше і менше. Якість тієї, рідини що тече з наших кранів, особливо в великих містах, неухильно знижується. Людина, яка піклується про своє здоров'я, змушена як мінімум фільтрувати водопровідну воду, а як максимум використовувати для вживання в їжу куповану. Таким чином, обсяг ринку негазованих вод в Україні стає дедалі більшим.

Сьогодні в нашій країні налічується близько 50 торгових марок води. Серед них переважає вітчизняна продукція, але присутній і імпорт, переважно в преміум-сегменті. Ціни на негазовану воду доступні для широкого загалу українського населення і сьогодні складають близько 36 гривень за десять літрів. За підсумками першого півріччя 2018 року вони зросли на 10% в порівнянні з аналогічним періодом 2017 го.

Споживачами води в Україні є представники обох статей, різного віку і груп за рівнем доходів. Вони віддають перевагу в першу чергу столовій, лікувальній, лікувально-столовій воді переважно в негазованому виконанні. Частка газованої води в обсязі споживання зменшується.

Чоловіки при виборі води керуються переважно фізичними відчуттями, такими як смак, запах, здатність вгамовувати спрагу. Жінки вважають за краще вибирати виходячи з іміджу бренду і відповідності цільовим призначенням: приготування їжі, очищення організму, косметичний засіб, профілактика захворювань та інші.

Іміджева складова торгової марки важлива також для молоді та людей з доходами вище середнього. Перша група шляхом покупки відомих брендів формує образ свого стилю життя, другу привертає висока якість і корисність дорогої продукції.

У 2018 року лідерами за споживчими перевагами на українському ринку були негазовані води торгових марок «Моршинська», «Миргородська» і «Боржомі». Ті ж торгові марки присутні і в категорії «лікувально-столова вода», за винятком того, що «Трускавецька» там знаходиться на другому місці слідом за «Миргородська».

Незважаючи на високий рівень конкуренції на ринку негазованої води України, він ще далеко не досяг межі розвитку. Споживання води у нас ще сильно відстає від рівня європейських країн. Тому обсяг ринку буде збільшуватися в міру зростання добробуту українців і поширення ідей здорового способу життя.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами