1841

"Корона" і Milka втрачають ринкову частку – дані аналітиків Pro-Consulting. MMR

Компанія Kraft Foods скорочує свої позиції на українському ринку плиткового шоколаду. Частку брендів «Корона» і Milka відбирають більш дешева марка корпорації Roshen, яка в цьому році проводить досить активну маркетингову політику з просування шоколаду в роздробі, повідомляє kommersant.ua

Частка української «дочки» Kraft в продажах плиткового шоколаду (ТМ «Корона» і Milka) в цьому році знизилася на 1,5 відсоткових пунктів, заявив гендиректор «Крафт Фудз Україна» Тарас Лукачук. Поки це попередні цифри. «Дані коливаються протягом року. Можливо, за останній місяць наші позиції відновляться », - зазначив пан Лукачук. Скільки саме займає Kraft на ринку плиткового шоколаду, в компанії не уточнюють.

Виробництво шоколаду займає близько 20% бізнесу компанії, річний оборот якої в цьому році складе близько 200 млн грн. Всього «Крафт Фудз Україна» представлена ​​в п'яти категоріях: кава (ТМ Jacobs, Carte Noire), шоколад, чіпси ( «Люкс»), печиво ( «Ведмедик Барні», Oreo, Tuc, Belvita), жувальна гумка і льодяники (Dirol, Halls). У всіх категоріях, крім жувальної гумки, Kraft займає лідируючі позиції.

Частка Kraft на ринку плиткового шоколаду падає на тлі загального зниження попиту на шоколад в Україні. Цього року його споживання скоротиться на 13% (абсолютні цифри не розкриваються). «Ми втратили частку через сильну конкуренцію в цій категорії. Крім того, змінилися споживчі настрої: покупці все частіше віддають перевагу недорогій продукції і беруть участь в різноманітних цінових акціях », - каже Тарас Лукачук.

Основними конкурентами Kraft є компанії Roshen (ТМ Roshen, «Чайка» і «Оленка») і Nestle (ТМ «Світоч»). За даними агентства Pro-Consulting, в минулому році частки Kraft і Roshen на українському ринку плиткового шоколаду становили по 22,7%, Nestle - 12,8%. При цьому ціни на шоколад у виробників істотно відрізняються. Так, плитка шоколаду «Корона» без надбавок в роздрібних мережах коштує близько 8,4 грн, Milka - 10 грн. Вартість плитки шоколаду «Світоч» становить 9,1 грн. А ось шоколад Roshen продається за 7,9 грн, а «Чайка» і «Оленка» - за 6,9 грн. Крім того, в останні місяці в найбільших мережах стартувала акція, в рамках якої шоколад Roshen можна придбати по 5-6 грн. Заступник директора корпорації Roshen Костянтин Май зазначив «Комерсант», що ринкова частка його компанії за цей рік зросла: «Зростання поки невеликий - до 5%».

Тарас Лукачук каже, що його компанія встановлює «адекватні ціни» на шоколад. «Ми формуємо ціни виходячи з об'єктивних чинників. Ціни ж Kraft Foods здаються нам трохи завищеними, хоча, можливо, у компаній просто відрізняються бізнес-плани », - зазначає Костянтин Май.

«Крафт Фудз Україна» розраховує повернутися на свої позиції в цьому сегменті в наступному році. Так, в компанії очікують, що продажі її шоколаду виростуть на 10%, а погіршення стану економіки країни може навіть допомогти. «Наша компанія найактивніше розвивається саме в кризу - у нас, на відміну від місцевих виробників, є ресурси материнської Kraft Foods», - упевнений пан Лукачук.

 


Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами