in stock

Аналіз ринку столової негазованої води в Полтавській області. 2018 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2018 року
Кількість сторінок: 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 32
Таблиць: 15
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
14450 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку столової негазованої води в Україні і Полтавській області. В рамках дослідження була охарактеризована динаміка виробництва і розрахована ємність ринків негазованої води в Україні і Полтавській області. Була розглянута динаміка, географічна структура і сегментація експорту та імпорту в розрізі торгової марки, літражу і матеріалу пляшки (пластик / скло), а також проаналізовано основні споживчі переваги. На основі зібраної та проаналізованої інформації були визначені прогнозні тенденції розвитку даних ринків.

Ринок негазованих вод в Україні і Полтавській області розвивається, спостерігається зростання виробництва. На ринку відзначені наступні тенденції: Збільшення споживання негазованої води, зниження частки споживання газованої води, Зростання сегменту столових вод через дефіцит якісної питної води в деяких регіонах, Розвиток ринку доставки води, Нарощування інтенсивності конкуренції, Приналежність найбільших портфелів брендів закордонним компаніям, Підвищення цін на мінеральну воду і інші. В Україні виробляється негазована вода різних торгових марок, в Україні їх налічується близько 50 ТМ.

На ринку переважає вітчизняна продукція, проте в останні роки частка імпортної продукції збільшується. Імпортуються в основному води Преміум-сегмента.

 

Ринок негазованих вод в Україні і Полтавській області розвинений. Попит практично повністю забезпечується внутрішнім виробництвом. Частка імпорту незначна, експорт також зростає, але все ще займає незначну частку від обсягів виробництва.

На ринку існує велика конкуренція. Функціонують великі компанії, які володіють унікальними за складом водами, мають великі потужності і, що важливо, капітал, який направляють на технічний розвиток, рекламу, підвищення кваліфікації співробітників. Таким чином, витісняють підприємства з низьким рівнем економічного розвитку.

Культура споживання негазованих води в Україні і Полтавській розвивається, проте рівень споживання води все ще залишається на низькому рівні (у порівнянні з іншими європейськими країнами). В останні кілька років під впливом світового тренду здорового способу життя, відзначається збільшення попиту на негазовану воду.

З огляду на вплив таких чинників, як забруднення навколишнього середовища, незадовільна якість водопровідної води, глобальний тренд здорового способу життя, в найближчі роки в Україні можна очікувати продовження зростання ринку негазованої води.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку столових вод
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку столових вод в 2017-6 міс. 2018 (основні тенденції, особливості ринку, проблеми та фактори впливу на ринок) в Україні в цілому; в Полтавській обл. - за наявністю інформації з відкритих джерел
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку їдальнею негазованої води в 2017-6 міс. 2018 рр .. в натуральному і грошовому вираженні в Україні з виділенням Полтавської обл. на підставі оцінки
1.3. Сегментація і структурування ринку (газовані і негазовані води); частка столових вод в структурі ринку мінеральних вод в Україні на підставі оцінки
2. Державне регулювання на ринку мінеральних вод (з точки зору виходу нового гравця)
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу, плани про їх зміну (якщо є)
3. Динаміка виробництва на ринку їдальнею негазованої води в 2017-6 міс. 2018 рр. в Україні
3.1. Динаміка виробництва в натуральному вираженні в 2017-6 міс. 2018 в Україні на підставі оцінки.
3.2. Динаміка виробництва в грошовому вираженні 2017-6 міс. 2018 рр. в Україні на підставі оцінки.
4. Основні оператори ринку столових негазованих вод в Полтавській обл.
4.1. Основні оператори ринку (виробники), їх перелік, короткий опис, контакти, їх основні ТМ
4.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами: літраж і вид пляшки)
4.3. Частки ринку основних операторів столових негазованих вод в Полтавській обл. - за даними операторів ринку
4.4. Ступінь конкуренції і ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку столових негазованих вод в Україні
5.1. Експорт продукції в 2017-6 міс. 2018: обсяги і структура (в розрізі ТМ, літражу, виду пляшки)
5.2. Імпорт продукції в 2017-6 міс. 2018: обсяги, середні імпортні ціни, географія поставок по країнах, основні імпортери - перелік, обсяги і частки в структурі імпортних поставок, структура (в розрізі ТМ, літражу, виду пляшки)
6. Ціна та ціноутворення на ринку столових негазованих вод в Україні
6.1. Поточні середні роздрібні ціни на столову негазовану воду в залежності від літражу і матеріалу (пластик, скло) пляшки (0,3; 0,5; 1; 2; 5; 6 літрів)
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура - на підставі оцінки
7. Переваги споживачів щодо їдальні негазованої води, типовий портрет споживача, на що звертає увагу при покупці (за даними кабінетного дослідження та публічних джерел)
8. Канали збуту продукції на ринку: перелік каналів і їх опис - оцінка оптимальних каналів просування і способів реклами
9. Асортимент продукції, представлений на ринку (на прикладі ключових гравців ринку - до ТОП 5 компаній України і ТОП 3 компаній Полтавської обл.), Висновки:
- представленість по літражу;
- представленість за матеріалом упаковки (скло / пластикова пляшка)
10. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2020
10.1. Рекомендації щодо виходу нового виробника
10.2. Оптимальні варіанти просування продукції / цільова аудиторія
10.3 Прогнозні тенденції споживання мінеральних вод в Україні, вплив ЗСЖ на культуру споживання
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT, PEST - аналіз ринкового спрямування
11.2. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
11.2.1. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Загальні показники ринку негазованої води в Україні в 2017-6 міс. 2018 рр., в натуральному вираженні, тис. дкл
2. Загальні показники ринку негазованої води в Україні в 2017-6 міс. 2018 рр., в грошовому вираженні, млн грн
3. Загальні показники ринку негазованої води в Україні в 2017-6 міс. 2018 рр., в грошовому вираженні, млн $
4. Представленість мінеральної води на ринку України (за обсягом тари)
5. Представленість ТМ за матеріалом упаковки (скло / пластикова пляшка)
6. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на досліджуваному ринку
7. Оцінка конкурентного середовища на ринку їдальнею негазованої води України
8. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку їдальнею негазованої води в Україні
9. Роздрібні ціни на столову негазовану воду в залежності від літражу і матеріалу пляшки, грн/л
10. Представленість мінеральної води на ринку України (за обсягом тари)
11. Представленість ТИ за матеріалом упаковки (скло / пластикова пляшка)
12. SWOT-аналіз ринкового спрямування
13. Оцінка ступеня впливу факторів зовнішнього середовища на ринок мінеральної води України (PEST-аналіз)
14. Ранжування факторів щодо ваги важливості і опис їх впливу на ринок
15. Ризики і бар'єри виходу на ринок нового оператора

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка цін виробників на негазовану воду в 2017 - 6 міс. 2018 рр, грн/дкл
2. Сезонність виробництва негазованої мінеральної води в 2017 році в натуральному вираженні,%
3. Частка Полтавської області в структурі українського ринку негазованих вод,%
4. Ємність ринку негазованої води в Полтавській області в 2017-6 міс. 2018 рр. (На підставі оцінки), в натуральному вираженні, тис. дал
5. Ємність ринку негазованої води в Полтавській області в 2017-6 міс. 2018 рр. (На підставі оцінки), в грошовому вираженні, млн. грн
6. Ємність ринку негазованої води в Полтавській області в 2017-6 міс. 2018 рр. (На підставі оцінки), в грошовому вираженні, млн. $
7. Структура ринку мінеральної води (газована / негазована) в Україні 2017 - 6 міс. 2018 рр., В натуральному вираженні,%
8. Сегментація ринку мінеральних вод в Україні на підставі оцінки за даними операторів ринку (з виділенням частки столових вод і лікувально-столових вод), в натуральному вираженні%
9. Динаміка виробництва негазованої води в 2017-6 міс. 2018 у Україні і Полтавській області, в натуральному вираженні, тис. дал
10. Сезонність виробництва негазованої води в Україні в 2017 році, в натуральному вираженні,%
11. Динаміка виробництва негазованої води в 2017-6 міс. 2018 рр. в Україні і Полтавській області, в грошовому вираженні (на підставі оцінки), млн грн
12. Динаміка виробництва негазованої води в 2017-6 міс. 2018 рр. в Україні, в грошовому вираженні (на підставі оцінки), млн $
13. Частка ринку операторів столових негазованих вод в Полтавській області,%
14. Обсяги експорту негазованої води з України в 2017-6 міс. 2018 рр, в натуральних показниках, тис. дкл
15. Обсяги експорту негазованої води з України в 2017-6 міс. 2018 рр., в грошових показниках, млн грн
16. Обсяги експорту негазованої води з України в 2017-6 міс. 2018 рр., в грошових показниках, млн $
17. Структура експорту негазованої води з України в 2017-6 міс. 2018 рр. в розрізі ТМ, в натуральних показниках і %
18. Структура експорту негазованої води з України в 2017-6 міс. 2018 рр. в розрізі виду пляшки (пластик, скло), в натуральних показниках і %
19. Структура експорту негазованої води з України в 2017-6 міс. 2018 рр. в розрізі літражу в натуральних показниках,%
20. Обсяги імпорту негазованої води в Україні та Полтавську область в 2017-6 міс. 2018 рр., в натуральних показниках, тис. дкл
21. Обсяги імпорту негазованої води в Україні та Полтавську область в 2017-6 міс. 2018 рр., в грошових показниках, млн грн
22. Обсяги імпорту негазованої води в Україні та Полтавську область в 2017-6 міс. 2018 рр., в грошових показниках, млн $
23. Середні імпортні ціни на негазовану воду в Україні в 2017-6 міс. 2018 рр., грн/дкл, $/дал
24. Географія імпорту негазованої води в Україні в 2017-6 міс. 2018 рр. (в розрізі країн), в натуральних показниках %
25. Обсяг і частки основних імпортерів в структурі імпорту в Україну, в натуральних показниках, тис. дкл, %
26. Структура імпорту негазованої води в Україні в 2017-6 міс. 2018 рр. в розрізі ТМ, в натуральних показниках, %
27. Структура імпорту негазованої води в Україні в 2017-6 міс. 2018 рр. в розрізі матеріалу пляшки (пластик, скло), в натуральних показниках, %
28. Структура імпорту негазованої води в Україні в 2017-6 міс. 2018 рр. в розрізі літражу, в натуральних показниках, %
29. Результати голосування Інтернет-аудиторії в категорії «столова негазована вода» в 2017-2018 рр.
30. Результати голосування Інтернет-аудиторії в категорії «лікувально-столова негазована вода» в 2017- 6 міс. 2018 рр.
31. Переваги покупців при виборі місця покупки мінеральної води (в тому числі, негазованої), в 2017 - 6 міс. 2018 рр.,%
32. Прогнозні показники розвитку ринку негазованих вод в Україні і Полтавській області в 2018-2020 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами