Дата підготовки: | Березень 2018 року |
Кількість сторінок: | 15 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 6 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Огляд ринку мінеральної води в склі і бутильованої питної води, проведений компанією Pro-Consulting, включає аналіз основних тенденцій, огляд середніх поточних цін в цих сегментах в Києві, Харкові, Одесі та оцінку перспектив розвитку ринку в цих містах.
Підняття проблеми якості питної води в ЗМІ, демонстрація результатів її хімічного аналізу стимулює жителів України до пошуку альтернатив. Це можуть бути домашні методи - відстоювання води до утворення осаду, використання домашніх систем фільтрації. Інший варіант - покупка мінеральної або питної води в пляшках або бутлях 18,9 л.
Виробництво мінеральної води в Україні в 2014-11 міс. 2017 рр., В натуральному вираженні, млн. Дал
Джерело: Державна служба статистики України
В Україні налагоджено виробництво газованих і негазованих мінеральних вод. Після спаду в 2015 році, останнім часом випуск мінеральної води демонструє збільшення обсягів.
Галузь мінеральної води в Україні характеризується слабкою експортної орієнтованістю. Основними експортними напрямками для збуту мінеральної води є Молдова та Росія. У географічній структурі імпорту мінеральної води найбільша частка припадає на Грузію, Росію, Італію, Францію, Болгарію. У структурі зовнішньої торгівлі, як і в структурі виробництва, переважає газована мінеральна вода.
Культура споживання мінеральної води в Україні розвивається, проте рівень споживання води в склі все ще залишається на низькому рівні. Мінеральна вода в склі має більш високу вартість, ніж в пластиковій пляшці, і з цієї причини представлена не у всіх роздрібних мережах. Також обсяги скляної тари обмежені, максимальний розмір, представлений в Україні, становить 750 мл.
Скляна упаковка має кілька переваг:
в склі вода зберігається довше і менше піддається впливу світла і кисню;
в скляній пляшці вода краще зберігає первинний смак;
скло є більш безпечним матеріалом для харчових продуктів, ніж пластик, оскільки воно хімічно інертне, тобто не вступає в хімічні реакції з вмістом;
екологічний аспект - скло є сировиною, придатною до переробки.
Київ є найбільшим ринком, так як тут не тільки зосереджена найбільша кількість населення серед міст України, але і найбільш високі середні зарплати. Споживчі переваги показують лідерство компаній групи IDS BORJOMI UKRAINE - вод ТМ «Моршинська» та «Боржомі».
Бутильовану питну воду, на відміну від мінеральної, використовують як для безпосереднього пиття, так і для приготування їжі. Ринок бутильованої питної води найбільше розвинений в великих містах України. У більшості компаній цінова політика побудована так, що замовляти один бутиль води не вигідно, так як замовлення двох бутлів істотно дешевше. Спеціальні ціни у різних компаній починаються з 3, 5, рідше 10 бутлів. При цьому, компанія може доставляти як воду власної торгової марки, так і інших. В останньому випадку, компанія пропонує тільки сервіс.
1. Виробництво мінеральної води в Україні в 2014-11 міс. 2017 рр., в натуральному вираженні, млн. дал
2. Сегментація виробництва мінеральної води в Україні за 11 міс. 2017 р. в натуральному вираженні
3. Шляхи використання бутильованої води
4. Скляна бутиль для питної води
1. Найпопулярніші мінеральні води в склі на ринку України (в алфавітному порядку)
2. Ємність ринку мінеральної води в склі в Києві, Харкові та Одесі, в натуральному вираженні, тис. дал
3. Поточні середні ціни в Києві, Харкові та Одесі на мінеральну воду в склі
4. Поточні середні ціни в Києві, Харкові та Одесі на бутильовану воду (грн за 1 бутиль)
5. Аналіз перспектив розвитку ринку мінеральної води в склі в Києві, Харкові та Одесі
6. Аналіз перспектив розвитку ринку бутильованої води в Києві, Харкові та Одесі
1. Виробництво мінеральної води в Україні в 2014-11 міс. 2017 рр., в натуральному вираженні, млн. дал
2. Сегментація виробництва мінеральної води в Україні за 11 міс. 2017 р. в натуральному вираженні
3. Шляхи використання бутильованої води
4. Скляна бутиль для питної води