Широкий асортимент і невисока вартість вафельних кондитерських виробів робить їх доступними споживачам з будь-яким рівнем доходу. За 9 місяців 2020 року виробництво вафель в Україні зросло на 12,9%. У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.
За даними Pro-Consulting, найактивніше купують вафлі пенсіонери і жінки середнього віку, які купують їх не тільки для себе, але і для інших членів сім’ї, зокрема дітям для перекусу в школі.
«Рівень конкуренції на ринку вафель в Україні досить високий і має тенденцію до підвищення. Незважаючи на те, що продукція вітчизняного виробництва в 2019 році займала 92,2% обсягу ринку, тиск з боку імпорту підвищується. Імпортні вафлі часто відрізняються більш високою якістю, є новими і оригінальними, чим і привертають інтерес українських покупців», – попереджають аналітики Pro-Consulting.
Споживчий аналіз ринку вафель в Україні показує переважання наступних пріоритетів при виборі досліджуваного виду продукції в торгових точках: свіжість, склад та ціна.
Разом з тим, на ринку вафель в Україні існують ще незаповнені ніші, на які варто звернути увагу виробникам. До таких ніш належить продукція для категорій людей з діабетом, а також з непереносимістю глютену і лактози.
Також почитайте аналітику ринку кондитерських виробів України