Точки зростання в період скорочення: аналіз ринку хлібобулочних виробів Львівської області
2413

Точки зростання в період скорочення: аналіз ринку хлібобулочних виробів Львівської області

У минулі часи в Україні наявність хліба була головною ознакою достатку і гарного харчування. Але часи змінилися, і тепер дієтологи твердять нам про шкоду надмірного вживання борошняних виробів. Люди стали більш перебірливі в їжі, про що свідчить велика різноманітність асортименту на продовольчому ринку, в тому числі і хлібобулочному. Разом з традиційними сортами хліба тут присутні представники кухонь інших народів, такі як лаваш, чіабатта та інші. Для послідовників ідей здорового харчування випускаються цільнозернові, білкові і бездріжджові хлібці. Гурмани легко можуть знайти хлібобулочну продукцію зі всілякими добавками, яка випускається як великими підприємствами, так і невеликими пекарнями. Виробники йдуть на всілякі експерименти для того, щоб не втратити споживачів і зберегти місце під ринковим сонцем. Адже загальний обсяг ринку хлібобулочних виробів в натуральному вираженні продовжує скорочуватися. Це характерно для всієї території країни, в тому числі і для Львівської області.

Пов'язана така спадна тенденція насамперед зі зменшенням кількості населення нашої країни. До втрат за рахунок перевищення смертності над народжуваністю, в останні роки додалися втрати від активізації міграційних процесів через економічні проблеми і військові дії на сході.

Крім скорочення кола споживачів, виробники хлібобулочних виробів стикаються і з іншими проблемами. Перш за все, це перманентне подорожчання інгредієнтів для випічки продукції - борошна, масла, яєць та інших, а також ресурсів для забезпечення виробничої діяльності - води, газу, електроенергії, палива для транспорту, зарплати працівників. В результаті, пекарі змушені піднімати відпускні ціни для підтримки рівня рентабельності. З 2016 та 2017 років таке підвищення було нижчим від загального рівня інфляції, а в поточному році трохи перевищило його.

Впливає на стан хлібобулочної галузі і наявність тіньового ринку, показники якого не потрапляють в офіційну звітність. Крім того, сучасні побутові хлібопічки дозволяють успішно випікати хліб і булки в домашніх умовах, що ще більше скорочує число потенційних покупців готової продукції.

Хоча пшеничний хліб все ще продовжує користуватися найбільшим попитом на українському ринку, ця ніша поступово стискається. Тому виробникам, бажаючим розвиватися, необхідно освоювати й інші ринкові сегменти. Так, останнім часом зростає попит на нетрадиційні види хлібобулочних виробів - дієтичні, з поліпшеними смаковими характеристиками і різними добавками, іноземні різновиди хліба. Популярності таких екзотичних для України борошняних виробів сприяє вплив світових трендів і поступове зростання купівельної спроможності населення. Також перспективним оцінюється зростаючий сегмент замороженої продукції.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами