Стан - бадьорий: аналіз ринку кави зернової,  обсмаженої та меленої в Україні
6013

Стан - бадьорий: аналіз ринку кави зернової, обсмаженої та меленої в Україні

Динамічний розвиток ринку кави в Україні помітний не тільки маркетологам, але і звичайним споживачам цього напою. На вулицях наших міст з'являються нові кав'ярні, пересувні і стаціонарні точки продажу «кава з собою», спеціалізовані кавові магазини. Та й на прилавках звичайних закладів торгівлі все більша різноманітність торгових марок різних видів і сортів кави.

Конкуренція, що посилюється на українському кавовому ринку сприяє зростанню якості кінцевого продукту навіть в сегменті дешевої кави, де боротьба за споживача найбільш напружена. Учасники ринку намагаються розширити коло споживачів шляхом проведення різноманітних рекламних кампаній, одночасно намагаючись підтримувати доступні ціни на свій товар.

Правда, свобода маневру у вітчизняних, так і багатьох зарубіжних, виробників обмежена залежністю від постачальників зерен. Ціна і якість цієї сировини залежать від погодніх умов в тропічних зонах планети, де ростуть кавові дерева. Власникам торгових марок залишається тільки обсмажити, змолоти і упакувати ці зерна, або приготувати з них порошок для розчинного напою.

Поки на нашому ринку переважає імпортна кавова продукція, але її частка поступово зменшується, що витісняється місцевими брендами. За підсумками першого півріччя 2018 року українські виробники забезпечували 39,9% загального обсягу споживання. Дану тенденцію посилює вихід на кавовий ринок великих компаній, які раніше не займалися цим товаром. Так, кондитерський і шоколадний виробник АВК успішно розвиває свою торгову марку кави «Baristi». Почавши в 2016 році з розчинної кави, ця компанія додала в минулому році мелену, а найближчим часом планує запустити і лінійку обсмаженої зернової.

У списку переваг українських споживачів на перших позиціях знаходяться звичні і перевірені марки. У сегменті натуральної кави у наших співвітчизників найбільш популярні Jacobs, Lavazza, Кава зі Львова та Ambasador.

Розчинну каву у нас більше купують під торговими марками Jacobs, Nescafé, Carte Noire і Чорна карта.

Поширення в Україні моди на споживання кави, якому сприяють проведені провідними брендами рекламні кампанії за допомогою всіх доступних інформаційних каналів, буде каталізатором подальшого розвитку даного ринку. Кава поступово переходить зі списку необов'язкових продуктів до переліку щоденних напоїв, тому на рівень його споживання будуть менше впливати можливі кризові явища в економіці. Підвищення купівельної спроможності населення, навпаки, призведе до зростання попиту на більш якісні і дорогі кавові сорти, загального збільшення форм і місць збуту цього напою.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами