in stock

Аналіз ринку міцних алкогольних напоїв (настоянок) в Україні. 2022 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2022 року
Кількість сторінок: 78, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 13
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
30150 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження Аналіз ринку міцних алкогольних напоїв в Україні. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто виробництво алкогольних напоїв в Україні, проаналізовано структуру експорту та імпорту цієї продукції. Досліджено розгалуженість та структурування ринку алкогольних напоїв.
Під час дослідження були виявленні ключові фактори впливу на споживання алкоголю на глобальних ринках, що ляжуть в основу стійкості галузі в майбутньому – розвиток електронної комерції, сильний бренд торгової марки, зростання споживання алкоголю в домашніх умовах та потреба в адаптації/модернізації продуктів до різноманітних викликів.
Ключовою можна назвати тенденцію до відновлення ринку алкогольних напоїв преміум-класу, адже алкоголь стає доступною розкішшю для тих, хто готовий витрачати.


За умов зменшення темпів приросту ринку міцних алкогольних напоїв (його вирівнювання до рівня до пандемічних обмежень), ринок лікерів та настоянок, за попередньою оцінкою, має зростати швидшими темпами, ніж ринок міцних алкогольних напоїв. Цей ріст спричинений переорієнтацією на імпортний сегмент та перерозподіл ємності ринку на користь імпортної продукції.
На українському ринку присутні глобальні тренди, такі як зростання ролі електронної комерції, невизначеність впливу карантинних обмежень на споживання міцних алкогольних напоїв, державна регуляторна політика по боротьбі з зловживанням спиртними напоями шляхом підвищення відпускно-оптових та роздрібних цін, регуляторні обмеження на маркетинг алкогольних напоїв, підвищення купівельної спроможності населення через карантинні обмеження та поступова зміна звичок споживання алкоголю.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку міцного алкоголю в Україні (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2019-1 пол.2021 рр. (Виробництво + імпорт - експорт)
1.3. Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням)
2. Виробництво продукції у 2019-1 пол.2021 рр.
2.1. Динаміка виробництва у кількісних показниках
2.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
2.3. Частки виробників
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування (юридична інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; регіональна представленість)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт міцного алкоголю з України у 2019-1 пол.2021 рр. (Обсяги, структура (за видами), географія, частки експортерів, частки ТМ)
4.2. Імпорт міцного алкоголю до України в 2019-1 пол.2021 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність у каналах просування)
6. Споживачі та їх переваги
6.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
6.3. Структурування та сегментація споживання
7. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
8. Висновки. Прогнозні показники
8.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2021-2023 роках.
8.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування / компанії Замовника на ринку
9.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
9.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Структура роздрібних/оптових продажів алкогольних напоїв в Україні в 2020р. млрд. грн
2. Ємність ринку міцних алкогольних напоїв в натуральному вираженні в Україні за 2019 - 1 пол 2021 рр, млн дол
3. Ємність ринку міцних алкогольних напоїв у вартісному вираженні в Україні за 2019 - 1 пол 2021 рр, млн грн
4. Структурування ринку міцних алкогольних напоїв за видами продукції в натуральному вираженні у 2019 – 1 пол. 2021 рр, %
5. Імпортери
6. Структура експорту міцних алкогольних напоїв в Україні за видом продукції в натуральному/вартісному вираженнях в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
7. Структура імпорту міцного алкоголю до України за видом продукції в натуральному/вартісному вираженнях в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
8. Візуалізація конкурентного ландшафтуТОП-10 ТМ у категорії «лікери та аперитиви» за загальною кількістю відвідувань та зростанням основних гравців на ринку лікерів та аперитивів в Україні за останні 6 місяців 2021 року
9. Огляд SERP для запиту «лікер»
10. Темп приросту ринку міцних алкогольних напоїв за видом продукції в натуральному вираженні в 2021-2023 рр., %
11. SWOT-аналіз ринкового спрямування
12. PESTLE-аналів факторів впливу на ринок міцного алкоголю
13. Ранжування ризиків ринку міцних алкогольних напоїв в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Структурування ринку міцних алкогольних напоїв за походженням продукції в натуральному вираженні у 2019 – 1 пол. 2021 рр, %
2. Представленість міцних алкогольних напоїв на Rozetka за категоріями
3. Представленість міцних алкогольних напоїв на Rozetka за країною-походження
4. Структура представленості за типом продукції на ринку лікерів та аперитивів, %
5. Частки міцних алкогольних напоїв на Rozetka за смаком, %
6. Динаміка виробництва міцних алкогольних напоїв у кількісних показниках за 2019 – 1 пол. 2021 рр., млн. дал
7. Динаміка виробництва міцних алкогольних напоїв у вартісних показниках за 2019 – 1 пол. 2021 рр., млрд. грн
8. Частки виробників міцної алкогольної продукції в Україні в натуральному вираженні в 2019 - 1 пол. 2021 рр., %
9. Регіональна представленість основних операторів ринку за обсягами виробництва в натуральному вираженні за 2019 – 1 пол. 2021 рр, %
10. Частки ринку міцних алкогольних напоїв в натуральному вираженні в Україні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
11. Динаміка експорту міцного алкоголю в Україні в натуральному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., млн. дал
12. Динаміка експорту міцного алкоголю в Україні в вартісному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., млн. грн
13. Географія експорту міцних алкогольних напоїв в Україні в натуральному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
14. Географія експорту міцного алкоголю в Україні в вартісному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
15. ТОП 10 експортерів міцного алкоголю в Україні в натуральному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
16. ТОП 10 експортерів міцного алкоголю в Україні в вартісному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
17. Динаміка імпорту міцного алкоголю до України в натуральному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., млн. дал
18. Динаміка імпорту міцного алкоголю до України в вартісному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., млн. грн
19. Географія імпорту міцного алкоголю в Україну в натуральному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
20. ТОП 10 імпортерів міцного алкоголю в Україні в натуральному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
21. ТОП 10 імпортерів міцного алкоголю в Україні в вартісному вираженні в 2019 – 1 пол. 2021 рр., %
22. Тренд попиту на алкогольний напій «настоянка» у 2021 році
23. Вподобання українців по споживанню алкогольних напоїв, %
24. Причини українців споживати алкогольні напої, %
25. Частота споживання алкоголю «кілька разів на місяць» за статево-віковою групою, % від усіх респондентів
26. Частота споживання міцних алкогольних напоїв за статтю, % від усіх респондентів
27. Частота споживання міцних алкогольних напоїв за віком, % від усіх респондентів
28. Споживання міцних алкогольних напоїв за регіоном, % від усіх респондентів
29. Структура продуктових роздрібних продажів за сучасними/традиційними магазинами міцних алкогольних напоїв в Україні в 2020 році, %
30. Прогнозні показники розвитку ринку міцних алкогольних напоїв в Україні в натуральному вираженні в 2021 -2023 рр., млн. дал

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами