Ринки паливно-енергетичного комплексу, хімії і нафтохімії в даний час переживають період динамічної трансформації, яка пов'язана з:
Відвідайте каталог готових аналізів ринків ПЕК і альтернативної енергетики
Компанії, що працюють на ринках паливно-енергетичного комплексу, хімії і нафтохімії замовляють маркетингові дослідження як з метою інформаційного забезпечення поточної діяльності, так і при підготовці до прийняття стратегічних рішень, наприклад, спрямованих на:
Також рекомендуємо ознайомитись з каталогом готових аналізів ринків хімічної промисловості
Наведемо кілька характерних прикладів використання аналізу ринків ПЕК, хімії і нафтохімії, що містяться в портфоліо консалтингового агентства Pro-Consulting.
Ринок транспортування нафтопродуктів
Компанія, що управляє великою мережею АЗС, замовила маркетингове дослідження ринку перевалки нафтопродуктів морським транспортом в Україні. Метою отримання інформації про ринок був пошук партнерів для диверсифікації і забезпечення стабільності поставок палива.
Конкурентний аналіз ринку морської перевалки нафтопродуктів дозволив проінформувати клієнта про:
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку послуг з перевалки нафтопродуктів України морським транспортом (2014 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт, а також розширити географічні і товарні межі дослідження.
За результатами аналізу ринку перевалки нафтопродуктів морським транспортом замовнику надані прогнози розвитку ринку з урахуванням наявної і перспективної інфраструктури, варіанти досягнення намічених цілей. В кінцевому підсумку клієнтом укладено партнерську угоду з оптимальним оператором морської перевалки нафтопродуктів в одному з портів України.
Ринок мастильних матеріалів
Український представник іноземного виробника мастильних матеріалів і генеральний імпортер його продукції в Україну замовив маркетингове дослідження ринку з метою розробки стратегії подальшого розвитку бізнесу в нашій країні.
Проведений компанією Pro-Consulting аналіз ринку мастильних матеріалів містить дані про:
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку мастильних матеріалів України (2020 рік) - ми можемо проаналізувати будь-який ринок України і світу за вашим запитом.
Висновки маркетингового дослідження дозволили ініціатору скорегувати асортимент мастильних матеріалів для легкового і вантажного транспорту, які пропуються в Україні.
Ринок газощільних панелей
Одне з провідних українських проектно-виробничих підприємств, що працює на енергетичному ринку України, вирішило зайнятися розвитком випуску зварних газощільних панелей для котлів. Для розробки стратегії розширення виробництва і збуту продукції був замовлений аналіз ринку газощільних панелей в Україні.
В ході маркетингового дослідження проведені:
Пропонуємо Вам ознайомитися зі структурою готового аналізу ринку газощільних панелей України (2017 рік) - Pro-Consulting актуалізує дане дослідження, а також змінить межі дослідження за вашим запитом.
Після отримання готових матеріалів маркетингового дослідження, клієнтом у взаємодії з компанією Pro-Consulting складений бізнес-план розширення виробництва і придбання відповідного обладнання.
Ринок лакофарбових матеріалів
Українська фірма, що спеціалізується на випуску та реалізації будівельних матеріалів, вирішила освоїти новий для себе напрям лакофарбової продукції. Для з'ясування поточної ситуації і доцільності рішення було замовлено конкурентне дослідження ринку лакофарбових матеріалів в Україні.
Після проведення маркетингового аналізу за технічним завданням замовника компанія Pro-Consulting надала інформацію про:
Можливо, вам підійде структура готового аналізу ринку лакофарбової продукції України (2017 рік) - за даною або скоригованою структурою можна проаналізувати ваш ринок.
Після вивчення наданого звіту клієнт прийняв рішення відкласти реалізацію планів до формування більш сприятливих економічних умов.
Матеріали цих та інших маркетингових досліджень ринків можна придбати в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Для замовлення найсвіжішого аналізу ринку скористайтеся нашими контактами.
Можливо, вам також буде цікаво прочитати про кейси маркетингових досліджень ринків машинобудівної галузі