Аналіз ринку жіночої білизни в Україні: дрейф від дешевої до якісної
85

Аналіз ринку жіночої білизни в Україні: дрейф від дешевої до якісної

Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку жіночої білизни в Україні. В результаті проведеної роботи було визначено обсяг і структура цього ринку в нашій країні, досліджена динаміка виробництва зазначеної продукції за період 2016 - 9 місяців 2019 року, дано прогноз зміни основних параметрів ринку в середньостроковій перспективі. Готовий аналіз ринку жіночої білизни в Україні можна придбати в магазині на нашому сайті.

Готові аналізи ринків

Маркетингове дослідження показує, що український ринок жіночої білизни на 75% заповнений імпортною продукцією. Найбільший попит спостерігається в сегментах низького і середнього цінових діапазонів, в яких домінують товари з Китаю та Туреччини. Вітчизняним швейним фабрикам важко конкурувати із зарубіжними колегами як в секторі масового споживання, так і в ніші білизни преміум-класу, оскільки для цього їм необхідно провести оновлення обладнання, що використовується, і технологій, знайти джерела поставок відповідних тканин і фурнітури за прийнятною ціною. Жіноча білизна українського виробництва представлена на ринку декількома брендами, які випускають ексклюзивну продукцію ручної роботи і орієнтуються на споживачів із середнім і високим рівнями доходів. Така hand-made білизна має характеристики, аналогічні брендам класу люкс, але більш доступно нашим споживачам за ціною.

Читати про ринок франшиз одягу в Україні

В ході аналізу ринку жіночої білизни в Україні було встановлено, що виробництво різних його видів володіє різноспрямованою динамікою. Так, за підсумками дев'яти місяців 2019 року випуск спіднього трикотажу зріс на 10%, а бюстгальтерів, поясів, корсетів і підв'язок, навпаки, зменшився на 22% в порівнянні з аналогічним періодом 2018-го.

За результатами аналізу ринку жіночої білизни в Україні можна зробити висновок про суттєвий вплив на його параметри рівня доходів населення нашої країни. Завдяки зростанню цього показника, покупці стали підходити до вибору білизни більш усвідомлено, орієнтуючись не тільки на ціну, але і на якість виробів. Цей тренд розширює простір для розвитку українських виробників білизни середнього цінового діапазону, де вони можуть успішно конкурувати із закордонними брендами. Для більш повного використання наявних і перспективних можливостей, рекомендуємо ознайомитися з висновками SWOT-аналізу, виконаного в рамках дослідження ринку жіночої нижньої білизни в Україну.

Купити готове дослідження: ринок жіночої білизни в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини