Дата підготовки: | Квітень 2017 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 12 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
У ринок дизайнерського одягу входять:
- Незалежні дизайнери з власним брендом.
- Дрібні і середні підприємства з одним або декількома дизайнерами.
- Дизайнери, що займаються дизайном як хобі, не зареєстровані і продають переважно через інтернет.
В останні роки ринок дизайнерського одягу розвивається. Це є наслідком розвитку креативної економіки в цілому, а також розвиток інтернет-технологій, які дозволяють новим ідеям поширюватися, а молодим дизайнерам - завойовувати ринок.
В даному дослідженні проводиться аналіз кількості дизайнерів в світі, обсяги їх продажів, частки основних регіонів на ринку (США, ЄС, СНД та Ізраїлю), а також кількості випускників ВНЗ, які потенційно можуть поповнити ринок. Також проводиться розрахунок прогнозних показників розвитку ринку.
1. Обсяг ринку дизайнерського одягу (оборот, млн. дол. на рік - світовий ринок і в розрізі країн)
2. Кількість дизайнерів в світі і досліджуваних країнах (середньостатистичні бренди)
3. Кількість випускників фешн-ВНЗ (загальносвітове)
4. Прогнозні показники ринку в 2017 році
1. Зайнятість у сфері текстилю, одягу та аксесуарів в ЄС, тис. осіб.
1. Дані про загальний обсяг ринку одягу в світі, млрд. дол. США
2. Обсяги ринку дизайнерського одягу в світі і досліджуваних країнах в 2015-2016 рр. в грошовому вираженні, млрд. дол. США.
3. Прогнозні показники ринку дизайнерського одягу в світі і досліджуваних країнах в 2017 р. в грошовому вираженні, млрд. дол. США.