Дата підготовки: | Серпень 2020 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку інтер'єрних ароматів в Україні. В ході дослідження було проведено аналіз обсягу ринку інтер'єрних ароматів. Аналітиками компанії була проведена сегментація ринку по цінового сегменту продукції, за типами і видам запахів і ароматизаторів. Були визначені основні гравці ринку, їх асортимент і конкурентні переваги. Також був здійснений аналіз середньої вартості популярних ароматизаторів залежно від ТМ і типу ароматизатора. Побудований прогноз розвитку ринку на кілька років.
Незважаючи на те, що таке поняття, як інтер'єрні парфуми, з'явилося відносно недавно, у «домашніх» парфумерних композицій дуже довга історія. Ринок інтер'єрних ароматів почав все активніше розвиватися з появою і розвитком такого поняття, як «аромамаркетинг».
Сьогодні можна знайти інтер'єрний аромат для будь-якого простору, будь то офіс, будинок або автомобіль.
Основні сфери, які активно використовують інтер'єрні аромати:
• ресторани,
• готелі,
• клініки,
• SPA-салони та салони краси,
• офіси великих організацій (банки, агентства нерухомості, консалтингові компанії),
• автосалони,
• магазини з продажу товарів преміум-класу.
Крім того, замовниками послуги аромамаркетингу є в основному заклади верхнього цінового сегмента - переважно, luxury сегмент.
Обсяг ринку інтер'єрних ароматів зростає на 11-12% щороку, що свідчить про усталену тенденцію до розвитку ринку. Криза внесла свої корективи не тільки в обсяг, але і в структуру ринку інтер'єрних ароматів. Однак, на даному етапі ринок тільки починає формуватися і активно розвиватися.
У розрізі походження продукції, в Україні переважає імпортна продукція - вона становить близько 90% ринку. На українському ринку на даний момент переважає використання інтер'єрних ароматів в домашніх умовах, проте розвиток аромамаркетингу веде до збільшення частки промислових інтер'єрних ароматів.
На сьогоднішній день, тенденції розвитку ринку такі:
• активне зростання кількості операторів і споживачів;
• чіткий розподіл операторів і продукції на різні сегменти (в тому числі, цінові);
• відкриття нових магазинів;
• зростання попиту на промислові інтер'єрні аромати;
• широкий асортимент товарів на ринку;
• переважання імпортної продукції на українському ринку.
Ринок інтер'єрних ароматів розвивається дуже стрімко, тому, щоб успішно вийти на даний ринок і завоювати на ньому свою частку, операторам необхідно розвиватися комплексно і виважено підходити до формування асортименту. Крім того, для успішності підприємства необхідно працювати не тільки над високим рівнем наданих товарів і сервісу, але і над їх унікальністю - тим, що відрізняло б компанію від десятків конкурентів. По суті, пакет товарів в асортименті у всіх операторів ринку однаковий, проте поповнивши свій арсенал родзинкою, оператори не просто будуть дотримуватися тенденцій на ринку, але і стають їх законодавцем.
1. Загальна характеристика ринку інтер'єрних ароматів в Україні
2. Експорт продукції в 2017-2019 рр.
3. Імпорт продукції в 2017-2019 рр.
4. Тренди в упаковці і форматах інтер'єрних ароматів.
5. Висновки
1. Обсяг ринку інтер'єрних ароматів в Україні в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. т.
2. Структура експорту інтер'єрних ароматів в Україну в розрізі видів продукції в 2018-2019 р., в грошовому вираженні (дол. США), %
3. Структура імпорту інтер'єрних ароматів в Україну в розрізі видів продукції, що імпортується в 2019 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
1. Структура ринку інтер'єрних ароматів в Україні в розрізі походження продукції, в натуральному вираженні, %
2. Структура ринку інтер'єрних ароматів в Україні в розрізі сфер застосування, %
3. Експорт інтер'єрних ароматів з України в 2017-2019 рр., в натуральному (тис. т.), в грошовому вираженні (млн. грн.)
4. Структура експорту інтер'єрні ароматів з України в розрізі сфер застосування продукції, що імпортується в 2019 рр., %
5. Географія експорту інтер'єрних ароматів з України в 2019 рр., %
6. Імпорт інтер'єрних ароматів в Україну в 2017-2019 рр., в натуральному (тис. т.), в грошовому вираженні (дол. США)
7. Структура імпорту інтер'єрних ароматів в Україні в розрізі сфер застосування продукції, що імпортується в 2017-2019 рр., %
8. Структура імпорту інтер'єрних ароматів в Україні в розрізі запахів, %