Дата підготовки: | Лютий 2020 року |
Кількість сторінок: | 80, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 25 |
Таблиць: | 24 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку інтер'єрних ароматів в Україні. В ході дослідження було проведено аналіз обсягу ринку інтер'єрних ароматів. Аналітиками компанії була проведена сегментація ринку по цінового сегменту продукції, за типами і видам запахів і ароматизаторів. Були визначені основні гравці ринку, їх асортимент і конкурентні переваги. Також був здійснений аналіз середньої вартості популярних ароматизаторів залежно від ТМ і типу ароматизатора. Побудований прогноз розвитку ринку на кілька років.
Незважаючи на те, що таке поняття, як інтер'єрні парфуми, з'явилося відносно недавно, у «домашніх» парфумерних композицій дуже довга історія. Ринок інтер'єрних ароматів почав все активніше розвиватися з появою і розвитком такого поняття, як «аромамаркетинг».
Сьогодні можна знайти інтер'єрний аромат для будь-якого простору, будь то офіс, будинок або автомобіль.
Основні сфери, які активно використовують інтер'єрні аромати:
• ресторани,
• готелі,
• клініки,
• SPA-салони та салони краси,
• офіси великих організацій (банки, агентства нерухомості, консалтингові компанії),
• автосалони,
• магазини з продажу товарів преміум-класу.
Крім того, замовниками послуги аромамаркетингу є в основному заклади верхнього цінового сегмента - переважно, luxury сегмент.
Обсяг ринку інтер'єрних ароматів зростає на 11-12% щороку, що свідчить про усталену тенденцію до розвитку ринку. Криза внесла свої корективи не тільки в обсяг, але і в структуру ринку інтер'єрних ароматів. Однак, на даному етапі ринок тільки починає формуватися і активно розвиватися.
У розрізі походження продукції, в Україні переважає імпортна продукція - вона становить близько 90% ринку. На українському ринку на даний момент переважає використання інтер'єрних ароматів в домашніх умовах, проте розвиток аромамаркетингу веде до збільшення частки промислових інтер'єрних ароматів.
На сьогоднішній день, тенденції розвитку ринку такі:
• активне зростання кількості операторів і споживачів;
• чіткий розподіл операторів і продукції на різні сегменти (в тому числі, цінові);
• відкриття нових магазинів;
• зростання попиту на промислові інтер'єрні аромати;
• широкий асортимент товарів на ринку;
• переважання імпортної продукції на українському ринку.
Ринок інтер'єрних ароматів розвивається дуже стрімко, тому, щоб успішно вийти на даний ринок і завоювати на ньому свою частку, операторам необхідно розвиватися комплексно і виважено підходити до формування асортименту. Крім того, для успішності підприємства необхідно працювати не тільки над високим рівнем наданих товарів і сервісу, але і над їх унікальністю - тим, що відрізняло б компанію від десятків конкурентів. По суті, пакет товарів в асортименті у всіх операторів ринку однаковий, проте поповнивши свій арсенал родзинкою, оператори не просто будуть дотримуватися тенденцій на ринку, але і стають їх законодавцем.
1. Загальна характеристика ринку інтер'єрних ароматів в Україні
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в Україні і в світі в 2017-2019 рр. (з поділом на промислові аромати (аромати, які використовуються в кафе, ресторанах, готельному бізнесі, SPA & Wellness і т. п.) і інтер'єрні аромати для домашнього застосування)
1.3. Обсяг ринку інтер'єрних ароматів в Україні в 2017-2019 рр. - оцінка на підставі виробництва, попиту, зовнішньоекономічної діяльності
1.4. Сегментація ринку інтер'єрних ароматів в Україні в 2019 році:
- за походженням продукції (вітчизняне виробництво / імпортна продукція)
- за сферами застосування (промислові - ресторани, готелі і т. п, домашні ароматизатори)
- за типами інтер'єрних ароматів: аромадіфузори, аромасвічки, електродіфузори сухі ароматизатори і т.д. - на підставі даних ЗЕД
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів). Податки і збори на ринку
3. Основні оператори ринку інтер'єрних ароматів в Україні (ТОП-10)
3.1. Основні оператори ринку, контакти і їх короткий опис (по пошуковим запитам, рейтингам). Характеристика по типу оператора (виробник, дистриб'ютор), за кількістю асортиментних груп в розрізі досліджуваних видів продукції
3.2. Сегментація і структурування основних операторів:
- за наявністю магазинів і їх розміщенням (окремий магазин або мережі; онлайн-магазин),
- за наявністю додаткових товарів/послуг в асортименті,
- за спеціальністю,
- за асортиментом (в розрізі сфер застосування);
- по ТМ,
- за країною-виробником (із зазначенням ТМ),
- за обсягами флаконів в асортименті (мл),
- за наявністю супутніх товарів до лінійки арома (креми, лосьйони і т.п.) або їх відсутності
3.3. Частки ринку основних операторів - оцінка на підставі даних фінансової звітності операторів в 2017-2018 рр., Даних виробництва, зовнішньоекономічної діяльності
3.4. Конкуренція і ризики розвитку на ринку
4. Зовнішня торгівля на ринку інтер'єрних ароматів в Україні
4.1. Експорт продукції в 2017-2019 рр.:
- обсяги в натуральному і грошовому вираженні,
- структура (в розрізі сфери застосування ароматизаторів (промислові (з виділенням напрямків) / домашнє застосування, запахи),
- експортні ціни,
- географія поставок по країнах,
- основні експортери.
4.2. Імпорт продукції в 2017-2019 рр.:
- обсяги в натуральному і грошовому вираженні (в рітейл-цінах)
- структура (в розрізі сфери застосування ароматизаторів (промислові (з виділенням напрямків) / домашнє застосування, по запахам; за типами інтер'єрних ароматів: аромадіфузори, аромасвічки, електродіфузори сухі ароматизатори і т.д.),
- імпортні ціни,
- географія поставок по країнах;
- основні імпортери;
- ТМ імпортованої продукції.
5. Аналіз споживання і канали збуту інтер'єрних ароматів основних операторів ринку
5.1. Тренди в упаковці і форматах інтер'єрних ароматів (на підставі даних з публічних ЗМІ).
5.2. Динаміка кількості ключових запитів в Google, пов'язаних з інтер'єрними ароматами в 2018-2019 рр.
5.3. Канали збуту продукції на ринку (інтернет-магазини, окремо розташовані магазини і магазини в DIY мережах, канали B2B і експортні канали (при їх наявності)), короткий опис каналів збуту
5.4. Аналіз тенденцій розвитку сфер застосування інтер'єрних ароматів в Україні в сегменті В2В (кафе, ресторани, готельний бізнес, SPA & Wellness і т. п). Загальні тенденції розвитку напрямків, оцінка кількості компаній в даних сегментах
5.5. Визначення основних виставок, що проводяться в напрямку інтер'єрних ароматів в Україні та Європі
6.1. Найбільш популярні запахи, формати ароматизаторів (на підставі даних відвідуваності розділів сайтів основних операторів - формат кабінетного дослідження).
6.2. Роздрібна середня ціна на продукцію в розрізі:
- сфер застосування,
- ТМ (ТОП-5 ТМ за результатами імпорту),
- за типами інтер'єрних ароматів (аромадіфузори, аромасвічки, електродіфузори сухі ароматизатори і т.д.);
- за видами продукції (прості, складні, ексклюзивні, інші аромати)
7. Брендинг та реклама (опис основних каналів просування), які використовують оператори ринку
7.1. Канали реклами, які використовують основні оператори (магазини), їх опис та сегментація (флаєра, зовнішня реклама, соц. мережі і Youtube, інші) - на підставі даних з відкритих джерел і Google Analytics
7.2. Аналіз реклами кінцевої продукції. Виділення цікавих кейсів (приклади реклами - логотип, сайти, сторінки в соціальних мережах і т. п.)
8. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2022 рр.
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Потенціал ринку. Фактори, що впливають на розвиток ринку і формування потенціалу
8.3. Рекомендації щодо виходу на ринок. Моніторинг відкритих джерел на предмет трендів в напрямку
9. Інвестиційна привабливість напрямки
9.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування з точки зору виходу на нього нового гравця
9.2. PEST-аналіз ринкового спрямування з точки зору виходу на нього нового гравця
9.3. Побудова карти ризиків виходу на ринок з точки зору організації виробництва / дистрибуції інтер'єрних ароматів
1. Обсяг ринку інтер'єрних ароматів в Україні в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. т.
2. Класифікація інтер'єрних ароматів відповідно до НПП і УКТЗЕД
3. Перелік компаній в сегменті інтер'єрних ароматів
4. Структурування компаній, що представлені в сегменті інтер'єрних ароматів в Україні за спеціалізацією, асортименту товарів (в розрізі сфер застосування) і спеціалізації
5. Структурування компаній, що представлені в сегменті інтер'єрних ароматів в Україні за спеціалізацією, асортименту товарів (в розрізі сфер застосування) і спеціалізації
6. Сегментація операторів ринку інтер'єрних ароматів за наявністю магазинів і їх розміщення (окремий магазин або мережі; онлайн-магазин)
7. Частки операторів ринку,%
8. Структура експорту інтер'єрних ароматів в Україну в розрізі видів продукції в 2018-2019 рр., В грошовому вираженні (дол. США),%
9. Основні експортери інтер'єрних ароматів в Україні в 2019 році, натуральне вираження,% в загальному обсязі експорту
10. Структура імпорту інтер'єрних ароматів в Україну в розрізі видів продукції, що імпортується в 2019 рр., в натуральному і грошовому вираженні,%
11. Середні імпортні ціни на інтер'єрні аромати в Україні в розрізі досліджуваних видів продукції в 2019 р дол. / кг
12. Структура імпорту інтер'єрних ароматів в Україні в розрізі ТМ імпортованої продукції в 2019 р%
13. Структура імпорту інтер'єрних ароматів в Україну в натуральному вираженні,%
14. Ключові запити в Google по ароматизатором за 2019 рік.
15. Кількість салонів краси в Україні в розрізі видів суб'єктів господарської діяльності в 2016-2019 рр., одиниць
16. Сегментація операторів на ринку салонів краси України за класами в 2018 р,%
17. Асортимент споживчих ароматизаторів середнього цінового сегмента в Україні
18. Асортимент споживчих ароматизаторів преміального цінового сегмента в Україні
19. Асортимент електродіфузорів на ринку України
20. Сегментація продуктів за видами ароматів
21. Можливі способи отримання популярності для нового гравця на рику інтер'єрних ароматів в Україні
22. SWOT-аналіз напрямки виробництва інтер'єрних ароматів в Україні
23. PEST-аналіз напрямки виробництва інтер'єрних ароматів в Україні
24. Карта ризиків ринку інтер'єрних ароматів в Україні
1. Структура ринку інтер'єрних ароматів в Україні в розрізі походження продукції, в натуральному вираженні,%
2. Структура ринку інтер'єрні ароматів в Україні в розрізі сфер застосування,%
3. Обсяг виробництва інтер'єрних ароматів в Україні в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. т.
4. Частки операторів ринку інтер'єрних ароматів в Україні, в натуральному вираженні, тис. т.
5. Експорт інтер'єрних ароматів з України в 2017-2019 рр., в натуральному (тис. т.) і в грошовому вираженні (млн. грн)
6. Структура експорту інтер'єрних ароматів в Україну в розрізі видів продукції в 2018-2019 рр., В грошовому вираженні (дол. США),%
7. Динаміка середньої експортної ціни на інтер'єрні аромати в Україні в 2017-2019 рр., грн / кг.
8. Структура експорту інтер'єрних ароматів з України в розрізі сфер застосування продукції, що імпортується в 2019 рр.,%
9. Географія експорту інтер'єрних ароматів з України в 2019 рр.,%
10. Імпорт інтер'єрних ароматів в Україну в 2017-2019 рр., в натуральному (тис. т.) і грошовому вираженні (дол. США)
11. Структура імпорту інтер'єрних ароматів в Україну в розрізі видів продукції, що імпортується в 2019 рр., в грошовому вираженні (дол. США),%
12. Структура імпорту інтер'єрних ароматів в Україні в розрізі ТМ імпортованої продукції в 2019 р%
13. Структура імпорту інтер'єрні ароматів в Україні в розрізі сфер застосування продукції, що імпортується в 2017-2019 рр.,%
14. Структура імпорту інтер'єрні ароматів в Україні в розрізі запахів,%
15. Графік динаміки ключових запитів по основного асортименту арома-продукції за січень 2018 декабирь 2019 роки., запитів
16. Кількість закладів харчування поза домом в Україні в 2013 - 2019 роках, од.
17. Кількість готелів в Україні в 2010-2019 р, од.
18. Пропозиції готелів за категоріями в Україні в першому кварталі 2019 р%
19. Обсяг ринку салонів краси в Україні в 2016-9 міс. 2019 роки., млн. грн.
20. Сегментація операторів на ринку салонів краси України за класами в 2018 р,%
21. Приклади рекламних пропозицій і програм лояльності операторів ринку
22. Приклад соціальних сторінок операторів ринку
23. Приклад соціальних сторінок операторів ринку Sister's Aroma
24. Приклад соціальних сторінок операторів ринку lothantique_ukraine
25. Прогнозні показники ємності ринку інтер'єрних ароматів в Україні в 2020-2022 рр.