Ринок фольгованої упаковки в Україні: зростання на 4,8% до 2029 року
1087

Ринок фольгованої упаковки в Україні: зростання на 4,8% до 2029 року

Аналіз ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні проведено компанією Pro-Consulting у серпні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • загальні показники сфери бізнесу з розрахунком ємності ринку за період 2021 - 5 місяців 2024 року;
  • сегментацію ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні;
  • вимоги системи державного регулювання галузі;
  • діяльність, розподіл часток і конкуренцію основних операторів ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні;
  • виробництво та зовнішню торгівлю цільовими товарами;
  • споживання продукції ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні;
  • інвестиційну привабливість напряму бізнесу з урахуванням наявних ризиків і бар'єрів;
  • прогнозний стан ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні в 2024-2026 роках.

Готовий аналіз ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку пластикової упаковки або, наприклад, аналіз ринку паперової та картонної упаковки для харчових продуктів в Україні.

Перш ніж замовляти маркетингове дослідження, адаптоване під особливості вашого бізнесу, рекомендуємо ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку. Це дасть вам змогу точніше сформулювати завдання, визначити ключові очікування і зрозуміти, які саме дані виявляться найціннішими для прийняття обґрунтованих рішень.

Алюмінієва упаковка має низку переваг, завдяки яким вона отримує особливе визнання серед інших видів пакувальних матеріалів:

  • хімічна інертність і стійкість до окислення, що гарантує збереження смакових і поживних властивостей харчових продуктів;
  • рівномірний розподіл тепла - це сприяє тому, щоб їжа прогрівалася або охолоджувалася рівномірно, зберігаючи всі свої якості;
  • антибактеріальні властивості, що дає змогу довше зберігати свіжість продуктів порівняно з, наприклад, пластиковою упаковкою;
  • пластичність і універсальність - властивості алюмінію дають змогу створювати упаковку будь-яких форм і розмірів, а також використовувати різні методи нанесення інформації - від тиснення до видавлювання.

Ці якісні характеристики зробили товари ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні вкрай затребуваними.

Аналіз ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні показує, що незважаючи на наявність технічного регламенту, затвердженого наказом Держпродспоживстандарту від 24 грудня 2004 року № 289, на практиці його вимоги не завжди виконуються. Це пов'язано з тим, що документ не передбачає жорстких заходів покарання за невідповідність упаковки встановленим нормам, а контрольні механізми залишаються слабо розробленими.

Хочете заощадити час і отримати готову аналітику? У базі готових звітів Pro-Consulting представлено понад 2700 маркетингових досліджень на ринках України та інших країн. Просто введіть ключове слово в рядок пошуку - і, можливо, потрібний вам звіт уже доступний для покупки.

Дослідження ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні дало змогу виділити такі тенденції:

  • використання алюмінієвої фольги в харчовій промисловості продовжує зростати;

Прогнозується, що ринок фольгованого паковання для харчових продуктів в Україні зросте на 4,79% у період з 2022 по 2029 рік.

  • залежність від імпорту;

Імпорт становить понад 98% загального обсягу ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні.

  • екологічний аспект і безпека;

З одного боку, зростають побоювання, пов'язані з потенційними ризиками для здоров'я при використанні алюмінієвої фольги для приготування або зберігання їжі. З іншого боку, завдяки високій перероблюваності алюмінію та застосуванню енергоефективних технологій, пакування з алюмінієвої фольги відповідає цілям сталого розвитку та приваблює екологічно свідомих споживачів.

  • швидке відновлення сфери бізнесу.

Станом на 2023 рік ємність ринку фольгованого пакування для харчових продуктів в Україні становила близько 70 млн грн. Хоча це значення на 30% менше за показник довоєнного 2021 року, воно вдвічі перевищує результати 2022 року.

Не можете знайти або структурувати дані по ринку, який вас цікавить? Зверніться до нас - консультант Pro-Consulting допоможе сформулювати запит, задати правильні орієнтири і підготує технічне завдання для проведення повноцінного дослідження - контакти.

Особливо яскраво себе показують такі сегменти:

  • алюмінієва чотиришарова фольга, каширована папером;
  • алюмінієва фольга двошарова на основі поліетилену;
  • алюмінієва фольга ламінована.

Ці три напрямки становлять близько 70% від загальної ємності ринку фольгованої упаковки для харчових продуктів в Україні.

Сегменти, що найбільш динамічно розвиваються:

  • алюмінієва фольга на паперовій основі, лінійна для етикеток - зростання на 140%;
  • алюмінієва чотиришарова фольга, каширована папером - зростання на 128%.

Єдиним сегментом, який не продемонстрував зростання, залишається виробництво фольги з друком.

Більше інформації міститься в матеріалах маркетингового дослідження ринку фольгованого пакування для харчових продуктів в Україні, доступного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок пластикової упаковки для харчових продуктів в Україні

Дата розміщення: 05.06.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами