Дата підготовки: | Лютий 2022 року |
Кількість сторінок: | 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 7 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку одягу в Україні у 2018 – 2021 роках. У ході аналізу ринку були проаналізовані тенденції ринку, значення імпорту одягу, а також аналіз брендів та попит на різні види одягу.
В Україні через зростання купівельної спроможності після кризи 2014-2015 років населення більше витрачає гроші на одяг та інші продукти не першої необхідності. Це й стало поштовхом для розвитку ринку легкої промисловості, зокрема й залучило світові бренди до виходу на український ринок. Виробники одягу та взуття в умовах сучасного розвитку моди повинні підлаштовуватися під тренди та тенденції, інакше їхня продукція стане незатребуваною. На сьогоднішній день український покупець не лише звертає увагу на ціну виробу, а й важливими факторами є якість виробу, матеріалу, сучасність дизайну.
Виробники як українські, так і міжнародні більше націлені на покупця середнього та нижче за рівень доходу. Однак на розвиток ринку вплинула пандемія 2020 року, насамперед карантин вплинув на заробіток людей, частина втратила роботу, частина втратила доход на термін обмежувальних заходів, що скоротило кількість населення, яке могло витрачати гроші на покупки одягу та взуття. Однак деякі напрямки легкої промисловості, навпаки, змогли привернути увагу покупців під час карантину:
- ринок домашнього одягу, зручний і красивий одяг для дому став більш затребуваним.
- ринок спортивного одягу, ця категорія товарів зросла разом із інтересом до спорту, який на сьогоднішній день є тенденцією як у всьому світі, так і в Україні.
1. Загальна характеристика ринку одягу в Україні у 2018–2021 рр
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в Україні (основні тенденції, особливості ринку, проблеми та фактори впливу на ринок)
1.2. Плани відомих світових брендів одягу з виходу на ринок України (на підставі даних із відкритих джерел)
1.3. Основні показники ринку
2. Аналіз імпорту одягу в Україну у 2018–2021 pp.
2.1. Динаміка обсягів імпорту в розрізі досліджуваних товарних груп з УКТЗЕД; виділення груп товарів, які демонструють найбільший приріст обсягів імпорту у грошовому вираженні
2.2. Основні імпортовані бренди одягу в Україну: топ 10 брендів у структурі всього обсягу імпорту досліджуваного одягу (перелік та їх частки) у 2021 р., порівняння часток цих брендів у 2020 р.
2.3 Сегментація імпорту досліджуваного одягу (частки обсягів імпорту досліджуваних груп товару у грошовому вираженні у загальній структурі імпорту) в Україні у 2018-2021 рр.
3. Основні оператори ринку, передові fashion-ритейлери України за площею (локальні та закордонні бренди) у 2021 р. та їх коротка характеристика
4. Уподобання споживачів щодо брендів одягу в Україні
4.1. Аналіз зміни рейтингу брендів одягу в Україні у 2018-2021 рр. на підставі даних з відкритих джерел) у розрізі:
- магазин жіночого одягу
- магазин чоловічого одягу
- магазин молодіжного одягу
- магазин спортивного одягу та взуття
4.2. Попит на тип одягу (штани, футболки, сорочки, джинси тощо) та приналежність одягу до статті в Україні (оцінка на підставі запитів в інтернеті через google adwords)
5. Висновки та рекомендації щодо сегменту одягу, що найбільш розвивається
- на вигляд одягу (для чоловіків, жінок, дітей)
- за типом одягу (штани, футболки, сорочки, джинси тощо).
1. Динаміка обсягів продажу одягу у розрізі товарних груп, у грошовому вираженні у 2018-2021 рр., млн. дол.
2. Структура продажу одягу в розрізі статі, у грошовому вираженні у 2018-2021 рр., млрд. дол.
3. Динаміка обсягів імпорту в розрізі досліджуваних товарних груп у грошовому вираженні у 2018-2021 рр., млн. дол.
4. Частки ТОП-10 імпортованих брендів одягу у структурі всього обсягу імпорту досліджуваних товарних груп у грошовому вираженні, у 2020 та 2021 рр., млн. дол. США, %
5. Частки обсягів імпорту досліджуваних груп товару у грошовому вираженні у загальній структурі імпорту у 2018 – 2021 рр., %
6. Основні оператори ринку – ТОП-10 fashion-ритейлерів України за площею (закордонні бренди) станом на 2019 р.
7. Популярні бренди міжнародних рітейлерів, які представлені в Україні, виключно за франшизою
1. Динаміка рівня середньої заробітної плати українців у 2015 – 2021 роках., грн.
2. Динаміка індексу інвестиційної привабливості в Україні у 2018 – 2021 роках
3. Динаміка обсягів продажу одягу у грошовому вираженні у 2018-2021 роках., млрд. дол.
4. Основні канали збуту одягу в Україні
5. Частки досліджуваних груп за обсягами імпорту в грошах у 2021 р., %
6. Рейтинг брендів жіночого одягу за опитуваннями споживачів у 2018-2021 рр., балів
7. Динаміка рейтингу брендів жіночого одягу у 2018 -2021 році, за опитуваннями споживачів, балів
8. Рейтинг брендів чоловічого одягу за опитуваннями споживачів у 2018-2021 роках., балів
9. Динаміка рейтингу основних брендів чоловічого одягу у 2018 -2021 році за опитуваннями споживачів, балів
10. Рейтинг брендів молодіжного одягу за опитуваннями споживачів у 2018-2021 роках., балів
11. Динаміка рейтингу брендів молодіжного одягу в 2018-2020 роках, за опитуваннями споживачів, балів
12. Рейтинг брендів спортивного одягу та взуття за опитуваннями споживачів у 2018-2020 роках, балів
13. Динаміка рейтингу основних брендів спортивного одягу та взуття у 2018 -2021 році, за опитуваннями споживачів, балів
14. Попит на одяг у розрізі приналежності до підлоги в Україні у 2021 році (за середньою кількістю запитів на місяць)
15. Попит на одяг у розрізі його типу та приналежності до статті в Україні у 2021 році (за середньою кількістю запитів на місяць)