Прекрасна прибутковість від торгівлі прекрасним: представляємо бізнес-план створення салону квітів в Києві
5613

Прекрасна прибутковість від торгівлі прекрасним: представляємо бізнес-план створення салону квітів в Києві

Нас часто запитують, чи можна створити прибутковий бізнес, маючи бюджет до 10 тис. доларів США. Відповідаємо - звичайно можна, наприклад, відкривши квітковий салон в Києві.

Наша країна поступово виходить з економічної кризи, а значить в українців з'являється більше грошей для того, щоб створювати собі і своїм близьким яскравий святковий настрій. А зробити це швидше за все можна за допомогою квітів, будь то в букеті або в горщику. Найбільше подобаються нашим співвітчизникам троянди - 38,9% ринку, на другому місці за популярністю розташовуються хризантеми - 13,1%, гвоздики, тюльпани і орхідеї займають по 9-10% від загального обсягу квіткового ринку України.

Більшість квітів в Україну імпортується: троянди - з Еквадору, орхідеї і хризантеми - з Голландії, гвоздики - з Туреччини. Є в нашій країні і власні виробники квітів, але вони поки займають невелику частку на ринку, хоча в минулому році їм вдалося навіть експортувати своєї продукції на $ 86 тис.

Оскільки квіти не є товаром першої необхідності, їх продажі залежать від купівельної спроможності населення. Але навіть люди з невеликими доходами намагаються купити букетик на День святого Валентина, 8 Березня, 1 вересня або Новий Рік. Тим більше, що нинішні ціни на квіти цілком посильні для всіх категорій населення.

Найкращим часом для виведення на ринок нового квіткового салону є період пікового попиту на квіти, тобто безпосередньо перед святами. Якщо відкрити магазин на початку лютого, то захоплюються два самих «квіткових» дня - День святого Валентина (14 лютого) і Жіночий день (8 березня), підвищений дохід від яких можна пустити на становлення і розвиток бізнесу.

Як вже написано вище, на реалізацію бізнес-плану квіткового салону в Києві, розробленого аналітиками Pro-Consulting, буде потрібно порівняно небагато грошей - $ 9-10 тис. Запорука успіху проекту - зручне розташування підприємства, широкий асортимент, якісний товар і прийнятні ціни.

Салон буде продавати не тільки зрізані квіти, але і рослини в горщиках, а також супутні товари - вазони, декор та інше. Передбачена і послуга доставки квітів.

Штат квіткового салону складається з чотирьох працівників: двох флористів-продавців, кур'єра і бухгалтера (часткова зайнятість).

Розрахункова рентабельність продажів квіткового магазину складе 10,5%, тобто кожен долар доходу буде приносити більше десяти центів прибутку. Це дозволить окупити всі витрачені на організацію бізнесу кошти менше ніж за два роки (22,1 місяця) з урахуванням дисконту.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами